Ik werd wakker een beetje in de war want het is niet mijn kamer en niet mijn bed. OH natuurlijk ik ben op tour met MAGCON. Vandaag hebben we een show ik keek om en zag Shawn liggen hij sliep nog. Ik klom uit bed en keek naar het andere bed. Jack and Jack lagen nog te slapen. Ik ga douchen het maakt me niks uit als ze wakker worden. Het is al wel tijd om op te staan.
Ik droogde mezelf af en deed mijn kleren aan ik deed mijn make up en liep de badkamer uit. Shawn was wakker en Jack Johnson ook maar Jack Gilinsky slaapt nog. Hij slaapt diep. Oke Ik ging op bed zitten en Shawn ging de badkamer in om de douchen. Op dat moment kwam Nash de kamer binnen en ging naar me zitten.
N: en hoe is het met je?
K: mwha ik weet niet zo goed
N: je moet nog even wennen aan iedereen en de shows het komt van zelf.
K: ja denk ik ook wel
N: ik blijf wel een beetje bij je en bij de show van vandaag
K: ja is goed
Op dat moment kamen Cameron en Hayes binnen stormen. Ik negeerde Cameron want ik kan zijn gezicht echt niet aan zien. Hayes is jonger dan ons maar hij lijkt me een leuk persoon. IK merkte in mijn ook hoek dat Cameron even naar me keek. Ik pakte snel mijn telefoon en richte me daar op. Ik had een berichtje van Justin
Hey schat heb je een beetje kunnen slapen? ik mis je nu al. Ik hoop dat je eerste Show een beetje goed gaat. love you.
Toen ik het las kreeg ik een lach op mijn gezicht. Ik stuurde snel een berichte terug want we gingen naar beneden. We gingen ontbijten met zen allen. De rest zat er al. Ik probeerde de namen een beetje te onthouden. Volgens bij heet hij Aaron en die er naast Matthew maar die daar naast weet ik niet zo goed meer. Ik pakte wat te eten en ging naast Nash zitten. Cameron ging tegen over mij zitten want er was verder geen plek meer. Ik wou dat ik nu door de grond kon gaan. Of weg rennen naar de hotel kamer. Maar ik moest gewoon blijfen zitten alsof er niks een de hand is. Want de rest weet niet dat ik en Cameron bijna iets hadden. En dat hij ondertussen ook nog met iemand anders had.
Na het ontbijt gingen we naar de zaal. Oke de zaal is best mooi. De fans stonden buiten al te wachten. De meesten zijn voor Cameron en zo. Voor mij bijna niet denk ik.
We zetten wat muziek op en de jongens zaten te klieren met elkaar. Zoals alle jongens dat doen. Ik zat op mijn telefoon ik groet heel erg met volgers op instagram. Want ik sta natuurlijk op het account van Magcon dus die fans gaan me volgens. Maar ik krijg ook haat over me heen omdat ik nu mee ben met Magcon. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door volgens mij Aaron ik denk dat hij Aaron heet. We praten wat met elkaar. Voor al over de fans Enzo. We maakten een paar foto's samen. We posten allebei een foto op insta en tagden elkaar. Zo krijgen we allebei volgers er bij.
De meet and greet begint maar ik doe daar niet aan mee. Ik bleef achter. En nog iemand niet. Ik probeer er achter te komen hoe hij ook al weer hete. Wacht volgens mij weet ik het hij heet Carter. We praten wel met elkaar.
De show begon Nash trok me soms even mee anders deed ik niks. Ik ben best blij met Nash hier. Hij trekt me er altijd een beetje bij. Jack and Jack waren bezig met een van hun songs. Ik werd in eens een mijn arm mee getrokken. Ik keek om het is Cameron. Ik probeerde me zelf los te krijgen maar hij is sterker dan mij. Hij drukte me tegen een muur aan waar niemand ons ziet ik wou schreeuwen maar hij hield zijn hand voor mijn mond.
C: je houd je bek!!
K: .....
C: ik wil geen pijn doen ik wil het gewoon uit praten. Want ze kan het niet door gaan de rest van de tour.
Ik zei nog steeds niks.
C: waarom ben je ze boos op mij?
K: misschien omdat ik dacht dat we iets zouden krijgen en maar Justin zei dat je met een ander heb lopen zoenen.
C: het is een vergissing ik het wat drugs gebruikt ik wist echt niet meer waarom ik dat deed. Ik ben helemaal niet zo persoon die dat doet. Ik hou van je en ik wil helemaal voor jou gaan.
Ik keek hem in zijn bruine ogen aan FUCK nee Kelly je hebt met Justin en je houd van hem. Niet van Justin.
Kelly: ik heb met Justin
Ik zag Cameron een klein beetje schrikken.
C: serieus Kelly je hebt met hem je wil niet weten hoe veel menen hij heeft ge fuckt.
K: hij is veranderd!!
C: nee Kelly dat is hij niet
Ik werd boos en gaf Cameron een bitch klap in zijn gezicht.
Hij keek me boos aan. Ik pakte mijn telefoon uit mijn kont zak en liep weg. Ik zag van alles in het nieuws :
"Justin Bieber gezien met een meisje"
Ik stopte met lopen en belde Justin direct
J: babe je moet niet geloven dat er op internet gezegd word!
k: ik zag het filmpje waarom je met dat meisje liep te zoenen
Mijn stem trilde hoe kan hij dit doen. Ik moest even gaan zitten. Ik heb Cameron ook nog niet zien terug lopen.
Justin zei niks meer terug dus ik hing maar gewoon op. Ik legde mijn hoofd in mijn handen. Nee het kan gewoon niet zo zijn dat Justin is vreemdgegaan is. Dat zou Justin nooit doen. Maar ik zag duidelijk op het filmpje dat het Justin was. Maar ik weet niet wie het meisje was.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...