1 week later

251 7 0
                                    

Het is weer een week later. In deze week is niet heel veel gebeurd. Maar ik heb vandaag weer een fotoshoot. Dus Peter brengt me zo weg. De fotoshoot is met nog met een paar anderen er bij maar ik weet niet wie. Maar dat zie ik wel weer als we daar zijn. Ik zei mijn moeder en Justin gedag en stapte in de auto. We reden naar de plaats toe. Peter liep nog even met me mee en daar stond 3 jongens met elkaar te klooien. We kwamen aan gelopen en stelde zich aan mij voor. "Hey is ben Cameron" zei de ene en de andere was Nash en die andere was hayes. En ja je hoort het goed het zijn Cameron Dallas, Nash Grier en Hayes Grier. Ik had wel eens wat over hun gehoord maar ik zat in dat Justin wereldje dus ja. Peter was al weg en ik kreeg kleren aan gewezen dat ik aan mocht doen en mijn make up werd gedaan. Ik liep weer naar buiten het was een hele mooie plek waar we mochten gaan fotograven. Cameron zat me aan te staren maar ik negeerde het gewoon. Na een poosje merkte ik echt dat de jongens geweldig zijn om mee om te gaan maar ook mee te werken. Na een poosje vroeg Cameron en Nash mijn nummer en ik gaf het aan hun. We zijn echt 5 uur lang bij elkaar geweest of zo. Daarna werd ik weer opgehaald door Peter dacht ik maar het was Justin. Hij mocht dus weer auto rijden. Natuurlijk een dikke ferrari dus Cameron, Nash en Hayes keken me met grote ogen aan. Ik gaf iedereen een knuffel en stapte bij Justin in de auto en reden weg. Natuurlijk moest hij even optrekken. "En hoe ging het?" vroeg Justin aan mij. "Goed" zei ik vrolijk. Ik dacht nog na over deze dag maar Cameron bleef een beetje hangen in mijn gedachten. Toen ik thuis kwam had ik een berichtje van Cameron: hey ik wil even zeggen dat het echt leuk was met jou ik had niet verwacht dat het zo leuke dag zou worden. 

Ik wist niet zo goed wat ik er op moest reageren maar ik zei dit terug : ja ik vond het echt gezellig met jou Nash en Hayes. en verstuurde het. Ik ging op de bank zitten maar Peter en mijn moeder waren niet thuis. Justin kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. We gingen weer verder met de serie die we aan het kijken waren. Het werd best wel laat en ik werd moe. Dus ik viel in slaap in de armen van Justin. En hij droeg me naar boven en legde me in zijn bed. Ik verlegde me een klein beetje en sliep weer verder. Ik werd heen even verder omdat ik de sterke armen van Justin om me heen voelde. Hij drukte een kus op mijn hoofd en fluisterde "slaap lekker klein zusje van me" hij legde zijn hoofd op zijn kussen en ik glimlacht en viel weer in slaap. 

Ik werd wakker in Justin zijn bed en Justin nog naast me. Ik keek om mijn telefoon en ik had weer een appje van Cameron. Ik weet niet waarom maar mijn hart maakte een klein sprongetje. Ik unlockte mijn telefoon en keek naar het berichtje 

Cameron: goeimorgen zullen we een keer iets gaan doen?

ik: ja is goed.

Kwartiertje later

Cameron: wanneer ik kan vandaag de hele dag en morgen ook. 

Wow hij wil vandaag al nou ik denk dat ik morgen ga.

Ik: ik kan vandaag niet maar morgen kan ik de hele dag.

Cameron: oke is goed om 2pm bij de starbucks.

Ik lag nog steeds in bed en Justin werd net wakker. Ik ging recht op zitten en stapte uit bed "ik ga even kijken waar Peter en mama zijn" zei ik tegen Justin. Ik liep naar de deur toe en liep naar de kamer van Peter en mijn moeder. Ik klopte aan maar ik kreeg geen gehoor dus ik opende gewoon de deur. Ze waren er niet dus ik liep naar beneden en daar waren ze ook niet en toen werd ik gebeld door Peter. 

Peter: hey ik en je moeder bedachten van zullen we op vakantie gaan dus we zijn een paar dagen weg vind je het niet erg. 

Ik: nee helemaal niet ga maar lekker op vakantie met zen 2en maar waar zijn jullie heen?

Peter: we zijn naar Canada.

Ik: oke doei. 

En ik hing op en liep naar boven toe. "Peter en mijn moeder zijn op vakantie naar Canada" zei ik tegen Justin toen ik de kamer in liep. 



hey sorry voor de spel fouten.

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu