Daar zat ik doen in de badkamer in een hotel met Cameron zijn armen om me heen. Waar heeft Justin dit gedaan. Hoe kan hij dit doen tegen over mij. Cameron liet me los en keek me aan. Ik veegde mijn tranen weg. Cameron stond op en hielp me overheind. Hij veegde mijn haar uit mijn gezicht. We liepen daarna de badkamer uit en Cameron liep achter me aan.
Alle jongens waren weg uit de kamer. Ik ging op het bed zitten. Cameron kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. Maar hij zei niks. Ik wist zelf ook niet wat om te zeggen. Er werd op de deur geklopt en Nash stak zijn hoofd langs de deur. "Ik wou even weten hoe het met je is" zei Nash en keek me aan. Ik knikte en hij kwam de kamer in. Hij ging naast me zitten en gaf me een knuffel. Na een poosje kwamen Jack and Jack binnen en Cameron ging naar zijn eigen kamer toe. Ik maakte me klaar om naar bed te gaan. Ik lag net in mijn bed toen Shawn binnen kwam. Hij ging zich ook klaar maken en kwam naast me liggen.
Ik werd wakker maar deed mijn ogen nog even niet open. Ergens in mij wilde ik dat als ik mijn ogen open doe in mijn eigen bed wakker werd. En dat Justin naast me lag en en wakker was en mij aan keek terwijl ik wakker werd. Ik opende mijn ogen jammer genoeg lig ik in een hotel met Shawn naast me dus niet Justin. En in het andere bed lagen Jack and Jack nog te slapen. Ik draaide me om maar Shawn lag er niet meer. Raar misschien is hij in de badkamer.
Na ongeveer een uur of twee zaten we allemaal beneden aan de ontbijt tafel. Ik was er niet helemaal bij met mijn gedachten. Om alles wat er met Justin is gebeurt en dat ik op tour ben met 9 jongens die ik nog geen week ken. Het kost veel energie van mij en ook nog dat Cameron zo aardig tegen mij doet. Probeert hij mij nou terug te krijgen. Hou ik nog van mij? ik weet het allemaal niet. Ik schrok uit mijn gedachten door Matthew die schreeuwde. Ik liet mijn mes vallen uit mijn handen. Ik heb nog bijna geen hap gegeten van het schaaltje met fruit voor mijn neus. Ik heb er ook echt geen zin in. Ik liet het staan en haalde een kopje thee op. Ik liep met mijn hete kopje thee terug naar mijn plek. Vandaag gaan we rijden naar onze volgende stop. dus dat word een poos in de bus zitten. Oh daar heb ik nu echt geen behoefte aan. Ik stond op na dat ik de helft van mijn thee had gedronken. Ik liep naar boven om mijn koffer in te pakken.
Ik liep naar beneden met Shawn. Shawn nam mijn koffer mee. Ik heb nog bijna niks gezegt tegen iemand. We stapte in de lift. We waren alleen met zen tweeen.
S: hij Kelly gaat het wel met je?
K: ik weet het niet.
Shawn trok me naar zicht toe en gaf me een knuffel.
Toen de lift benden was liepen we naar de bus. De helft van de jongens zaten al in de bus. Shawn deed mijn koffer in de laas ruimte en ik liep de bus in mijn tas waar mijn belangrijke spullen zitten. Ik zag Cameron en Nash met elkaar praten. Verder op zat Carter naar buiten te kijken hij leek diep in gedachten. Shawn kwam de bus binnen gelopen gevolgd door Jack and Jack. Ik ging ergens zitten en legde mijn tas naar op de stoel naast me. Ik wou even alleen zitten. Ik pakte mijn oordopjes en deed ze in mijn telefoon. Ik zette een afspeellijst een en legende mijn hoofd tegen het glas en deed mijn open dicht.
Na een poosje deed ik 1 oordopje uit. Ik hoorde niks alleen de bus die rijd. Ik deed mijn andere oordopje uit en stond op. Nash zat uit het raam te staren Matthew was een film op zijn laptop aan het kijken. Jack and Jack zaten naast elkaar op een telefoon. Shawn zag ik zo 123 niet. Ik denk dat hij in zijn bed ligt (het is zoo tour bus waar mee ze reizen dat ze ook bedden enzo hebben) Cameron zag ik niet maar ik wil wel weten waar hij is. Wacht wat is hij dan zo belangrijk voor me dat ik wil weten waar hij zit.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...