De volgende dag.
Ik had al ontbeten en zo. We liepen naar de auto toe om weer naar Justin te gaan. We reden naar het ziekenhuis toe. Toen we het ziekenhuis in liepen liep ik meteen naar de kamer van Justin toe. De manager stond er ook. Ik wou de kamer van Justin in lopen maar ik werd tegengehouden. Omdat we het nu bekend gaan maken. Via een post op instagram, facebook en twitter. Toen we het bekend hadden gemaakt. Liep ik de kamer van Justin binnen. Ik had de telefoon van Justin vast en zijn hele telefoon spaced. Ik legde de telefoon weg. Ik richte me tot Justin want hij werd wakker. Ik vertelde hem dat ik weer met Nate had. Hij gaf me een knuffel hij was echt blij voor mij. Na een poosje pakte ik mijn laptop op mijn tas en ging rondkijken op het internet. net zoals ik al dacht het hele internet ontploft. Maar ook echt alles, Iedereen flipt. Elk land, alle fans, zelfs de mensen die niet fan zijn. Er kwamen tranen in mijn ogen voor alle fan ik vind het zo erg voor hen.
Ik klapte mijn laptop dicht en Peter stond in de deuropening. Ik moest even komen. Ik liep de kamer uit en ging ergens op een stoel zitten en Peter begon tegen me te praten. "Justin mag over 2 dagen naar huis maar het is niet verstandig om hem naar zijn eigen huis te laten gaan. Dus Justin komt bij ons wonen" zei Peter. Ik keek hem ongelovig aan en vloog in zijn armen. "Maar we moeten het nog vertellen aan Justin, Dus zullen we het nu doen" zei Peter en ik knikte hevig. We liepen de kamer van Justin binnen en zag dat ik heel blij ben. We gingen allebei aan een kant van het bed zitten. Peter vertelde dat hij over een paar dag weg mag uit het ziekenhuis. En dat hij bij ons komt wonen. Justin keek Peter aan en daarna mij en daarna weer Peter en een naar mij. En we gaven elkaar een knuffel. Hij is er blij mee dat hij bij mij komt wonen. Maar dat hij het daar allemaal niet kent vind het niet leuk. Maar hij weet ook dat hij mij heeft en ik zou er voor hem zijn. We moeten alleen nog kijken wat we doen met zijn eigen huis en spullen. Zijn bed, kleerkast + kleren en nog een paar andere meubels worden naar ons huis gebracht. En hij krijgt de kamer naast mij. Ik was echt zo blij dat Justin bij ons komt wonen en dat het weer aan is tussen mij en Nate. Ik pakte mijn laptop en Justin zijn telefoon. Miljoen berichten zo wat. Maar ik like niks of reageer ergens op. Justi wou weten waar ik en Peter naar keeken. Want ondertussen was Peter naast me komen Zitten. ik zei tegen Justin dat het iets van school was. Want hij mag dat allemaal niet zien. Heel vine, instagram, facebook, twitter, snap en youtube zitten helemaal vol met dingen van Justin. Ik sliep thuis en appte Nate dat hij moet komen. Du hij kwam Peter deed de deur open voor Nate en zei dat ik boven was. Ik liep naar boven. Toen hoorde ik de deur van mijn kamer open gaan. Hij kwam naar me toe lopen en trapte zijn schoenen uit. Ik lag al in bed en voelde mijn deken op en gaan en voelde daarna Nate zijn sterke armen om me heen. Hij gaf een kus op mijn hoofd. Zo vielen we in slaap want Nate is morgen vrij en ik ga al een paar weken niet meer naar school.
Dag met Nate.
Ik werd wakker door een kus van Nate op mijn wang. Ik draaide me om naar hem en ging op hem liggen en gaf hem een kus. Hij had zijn armen om me heen en ik mijn hoofd op mijn borst. Na een poosje rolde op van hem af om mijn telefoon te pakken maar ik werd tegengehouden door Nate zijn sterke armen. Hij gaf me allemaal kusjes in mijn nek en ik moest lachen. Daarna liet hij me los en pakte mijn telefoon en zag dat het internet nog steeds helemaal ontploft is. Na een poosje stapte ik uit bed. Ik zei tegen Nate dat hij moest blijven liggen. Ik liep naar beneden om koffie voor ons te pakken. Toen ik net koffie wou maken kwam me moeder boos naar me toe lopen. "Waarom slaapt die jongen hier, hij moet weg nu en jij hebt huis aan rest" zei mijn moeder. ik werd boos "NOU HIJ IS MIJN VRIEND DUS HIJ MAG BEST BIJ ME SLAPEN EN HIJ GAAT NIET WEG" zei ik boos tegen mijn moeder. Mijn moeder stond te koken van de boosheid en ik ging verder met koffie zetten. Voor dat mijn moeder ook maar iets kon zeggen hield Peter haar tegen. Peter is echt de perfecte vader. Ik liep met 2 mokken koffie naar boven naar mijn kamer. Nate lag in steeds in bed maar hij ging rechtop zitten toen hij mij zag. Ik gaf mijn zijn kop koffie en ging naast hem zitten. Hij sloeg een arm om me heen hij vroeg wat er net was want hij hoorde geschreeuw beneden. Schreeuwde ik dan dacht ik. Ik vertelde dat mijn moeder boos werd omdat jij hier bleef slapen. Nate drukte een kus op mijn hoofd en ik lachte. Nadat we onze koffie op hadden gingen we omkleden. Daarna gingen we naar beneden om naar de auto te gaan. Voor dat mijn moeder ons zag reden we weg we gingen ergens ontbijten. Daarna gaan we naar Justin toe. En morgen mag Justin naar huis ik kan niet wachten maar nu ben ik met Nate. We stapten de auto en Nate gaf me een snelle kus op mijn mond en we liepen het restaurant in. We bestelden ontbijt.
Toen we klaar waren liepen we naar de auto stapten in en reden weg naar het ziekenhuis. We parkeren bij het ziekenhuis en liepen naar binnen. Ik liep naar boven naar de kamer van Justin en Nate volgde me. Ik liep de kamer van Justin in en die vader zit daar weer. Ik liep naar Justin toe hij was stil. De vader van Justin keek me weer boos aan. Ik riep de bewakers want ik wil niet dat de vader van hem er bij is er ik bij hem ben. Ik ging bij Justin staan en vroeg als of alles is goed gegaan. "Kelly ik zou toch bij jou en Peter wonen en niet bij die vent die zegt dat hij mijn vaders is" zei Justin angstig. "Wat nee natuurlijk ga je bij mij en Peter wonen" zei ik. En ik liep de kamer uit ik was helemaal vergeten dat Nate er ook nog is. "WAT DENK JIJ OM TEGEN JUSTIN TE ZEGGEN DAT HIJ BIJ JOU GAAT WONEN" schreeuwde ik tegen de vader van Justin. Nate pakte me vast want hij weet dat ik anders dingen ga doen waar ik spijt van krijgt. De vader van Justin kwam naar me toe lopen "en wat denkt een klein meisje zoals jij het gezach te hebben over Justin hij is mijn zoon" zei hij. Ik werd zo boos. "omdat hij niet weet wie je bent en hij weet wie ik ben omdat ik elke toen Justin in coma lag. Heb ik gedacht wie ik ben enzo en zo weet hij wie ik ben" zei ik boos. "En jij weet niet dat ik dat niet heb gedaan" zei de vader van Justin. "Nou het heeft niet geholpen bij u en wel bij mij" zei ik. Ik baalde mijn vuist en ik wou hem een stomp in zijn gezicht geven maar Nate hield me tegen. "Kelly wat is dit?" hoorde ik ik keek achterom. Justin stond daar en liep naar hem toe en geef hem een knuffel en leide hem weer terug naar zijn kamer. toen hoorde ik Nate "jij praat niet zo tegen mijn girlfriend" zei Nate en liep naar mij toe in de kamer van Justin. Ik en Nate zaten bij Justin en Peter kwam binnen lopen. Ik vertelde van Justin zijn vader. Daarna kwam Peter er bij zitten. Na een poos gingen ik en Nate weer naar huis want mijn moeder is niet thuis en Peter blijft in het ziekenhuis. Dus we zijn home alone. Ik gaf Justin een knuffel en liep met Nate weg. Terwijl ik en Nate naar de auto liepen pakte hij mijn hand vast en lachte naar me. We stapten de auto in en reden naar mijn huis. Thuis pakten we wat te eten en gingen we netflix kijken op de tv. Nate plofte neer op de bank en ik ging naast hem zitten en kroop tegen hem aan. We gingen een horror movie kijken maar hij was niet heel eng.
Net toen de film was afgelopen hoorden we dat mijn moeder thuis kwam en we renden naar boven. We renden naar mijn kamer toe. Ik deed mijn kamerdeur dicht en voelde Nate zijn sterke armen mijn naar zich toe trekken. Hij zoende mij en we vielen zoenend op bed.
Rond 10 uur ging Nate weer naar huis en ik ging slapen.
hey lang hoofdstuk dit i know. Ik ben nu op stage dus ik ben daar druk mee dus ik weet niet of ik altijd ga up loaden.
love you.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...