Het is de dag dat ik iets ga doen met Cameron. Ik heb er best wel zin in maar ik ben ook nerveus maar dat is logies want ik heb eigenlijk een date. Ik trok mijn kleren aan (zwarte skinny jeans, lage zwarte oldskool vans, een trui van Justins zijn merch). Ik deed mijn make up en liep naar beneden. Justin stond daar eten klaar te maken ook voor mij. Ik ging zitten en at wat van mijn eten op. Daarna zat ik nog een beetje op mijn telefoon te kijken. En het was tijd om te gaan we stapten de auto in want Justin bracht me weg. We kwamen op tijd aan en Cameron stond er al. Ik zei doei tegen Justin en liep naar Cameron maar hij was weer onder de indruk van de auto van Justin. En richte zicht tot mij, hij gaf mij een knuffel en keek me aan. "Je ziet er waar goed uit vandaag" zei hij tegen mij. "Nou jij ook" zei ik tegen hem. We haalden koffie en gingen even binnen zitten maar we gingen al snel weer verder. We liepen een beetje rond het was koud. En Cameron pakte mijn hand vast, wow er ik voelde een tinteling door mijn lichaam gaan maar een fijne tinteling. Daar liepen we hand in hand. We liepen door een park heen. Na een poosje gingen we op een bankje zitten en hij keek me aan. Maar hij zei niks en ik ook niet. Oke dit is ongemakkelijk iemand moet wat zeggen maar ik durf niet. Maar het geluid van mijn telefoon doorbreekt de stilte. Ik pakte mijn telefoon en zag dat Victoria mij belde (de vriendin uit Nederland). Ik nam op, stond op en liep een stukje weg.
K: wat is er?
V: Sorry dat ik het moet vertellen maar er is een ongeluk gebeurd en bijna iedereen uit onse klas. Was bij de ongeluk en niet iedereen heeft het overleefd.
K: WAT!!!
V: Iedereen is helemaal door de war. Ik heb het niet gezien maar anderen wel dus die hebben nu echt een trauma voor het leven.
V: Ik tril helemaal ik niet rustig blijfen nu ik kan ook niet slapen daarom bel ik ook nu.
K: OMG ik vind dit zo erg.
Ondertussen was Cameron bij mij komen staan maar hij verstaat er niks van want ik praat Nederlands tegen Victoria. Maar Cameron zag wel aan mij dat er was mis is. Ik hing op en de tranen rolden over mijn wangen en Cameron trok me naar zicht toe. Daar stond ik dan in de armen van Cameron Dallas te huilen. Om de kinderen uit me klas in Nederland die ik en bijna een jaar niet heb gezien. Victoria zou nog een lijst door sturen van die gewond zijn en wie er niet meer zijn. Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren, natuurlijk het is erg.
Cam: Wat is er?
K: toen ik nog in Nederland woonde zat ik op school. En de klas waar ik in zat heeft de helft een ongeluk gehad. En niet iedereen heeft het over leeft.
Cam: wat erg voor je
En hij drukte me weer tegen zich aan.
K: maar ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren want ik heb zo lang niet meer gezien. En ik had een vreselijke tijd op die school.
Cam: snap ik
Hij vreef over mijn rug met zijn hand. En ik had mijn hoofd tegen zijn borst aan gedrukt. Hij gaf me een kusje op mijn hoofd. "Wil je naar huis?" vroeg Cameron. "Nee" zei ik kort terug hij liep me los en keek me aan. "Ik weet niet of dit het beste moment is maar..." zei Cameron en kuste me. Een intense lange kus zo 1 heb ik lang niet meer gehad en ik ging mee in zij kus. Na een poosje troken we ons terug. "Wil je met mij mee naar huis?" vroeg hij toen heel random maar oke. We liepen naar zijn auto toe. Ik was nog steeds een beetje overdonderd van het nieuwes van Victoria en de kus van Cameron. Maar ik wil niet meer denken aan het ongeluk van mijn oude klas. Maar juist denken aan Cameron en zijn kus. Omg ga ik hem leuk vinden?
We stapten de auto in en reden naar zijn arpartement toe. We liepen het gebouw binnen naar zijn arpartement. Hij hield me hand weer vast OMG. We liep naar binnen en hij liep me zijn arpartement zien het is best mooi en ook goed ingericht. Toen zag ik Nash uit een kamer komen. "Oh ja ik woon samen met Nash" zei Cameron. Ik liep naar Nash toe en gaf hem een knuffel. Nash was echt aardig bij de fotoshoot, Ik mag Nash wel. We gingen op de bank zitten Nash ging aan de ene kant me zitten en Cameron aan de andere kant. Het voelde net of ik ze al jaren ken maar het is nog maar de 2de keer dat ik ze zie. We gingen een film kijken. Toen de film was afgelopen merkte ik dat ik heel dicht bij Cameron zat. Ik zat tegen hem aan en ik had de neiging om mijn hoofd op zijn schouder te leggen maar ik deed het niet.
Ik nam afscheid van Nash en Cameron bracht me naar huis toe.
Toen we aan gekomen waren stapten we de auto uit. Cameron ging niet mee naar binnen maar we namen afscheid bij mijn voordeur. En ja jullie weten allemaal wel wat er dan gaat gebeuren. Cameron boog voor over en ik voelde zijn lippen op de mijne. Ik ging mee in zijn kus daarna gaf hij me een knuffel en een kus op mijn voorhoofd. Hij liep naar zijn auto en ik liep mijn huis in. "JUSTIN!" scheeuwde ik door het huis heen. En Justin kwam er een gerend. Hij dacht dat er wat was maar toen hij mijn gezicht zag wist hij dat niks aan de hand is. Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel en tilde me op draaide een rondje en zette me weer neer. "En?" vroeg Justin, Ik dacht fuck it ik ga zeggen dat ik met Cameron heb gezoend. "Ik heb met hem gezoend" zei ik. "Echt ???" en ik knikte ja. "Ik wist het!"
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...