Ik was in slaap gevallen bij Cameron in bed. Ik werd wakker door Shawn die aan het douchen was en aan het zingen. Geen betere manier om wakker te worden met het gezang van Shawn. Cameron was al wakker. Ik keek hem aan en hij lachte naar me. Ik klom naar hem toe en gaf hem een zachte kus op zijn zachte lippen. Ik klom daarna het bed uit. "Ik ga naar mijn hotelkamer toe" zei ik tegen Cameron en hij knikte dat het goed was.
Ik liep naar de hotelkamer toe, ik opende de deur en Nash keek me aan. "zo jij en Cameron" zei ik Nash tegen mij. Ik zag Jack and Jack nergens in de kamer. "Ja ik en cameron ja. Je weet dat ik en Cameron al bijna of eigenlijk al hadden" zei ik. "Ja dat weet ik nog wel Cameron was hele in to you" zei nash. "Ja maar weet je ook dat hij is vreemdgegaan is?" "wat Cameron is vreemdgegaan nee dat kan niet dat is niet mogelijk hij hield van je". "ja klopt Nash maar toch het is waar hij heeft het toegegeven" "maar jullie twee zijn weet goed en weer met elkaar?" vroeg Nash. "Ja we zijn weer samen".
Nash stond op en gaf me een knuffel en zei : "ik heb blij voor jullie en jullie met het nu vol houden samen". "Ja doen we Nash, bedankt love you" Ik liep naar mijn koffer en kleden me om. "Nash waar zijn de jacks?" vroeg ik "die zijn bij Matthew en zo" zei Nash. "waarom jij niet dan?". "Ik moest nog wat doen enzo" zei Nash.
Ik liep samen met Nash naar de rest na dat ik klaar was met klaarmaken. We liepen de kamer binnen en alle ogen waren op mij gericht. Ik zag Cameron zitten. Ik liep naar hem toe. Ik ging bij hem op schoot zitten want er was geen plek meer. "Ik heb ze alles verteld ik moest wel want het zijn mijn vrienden" fluisterde Cameron in mijn oor. "is goed Cameron het is goed dat ze het weten".
Ik was helemaal de dagen kwijt. Ik was ver weg gezonken met mijn gedachten, ik merkte niks van wat er gedacht werd. Totdat Cameron zijn armen om me heen deed en fluisterde in mijn oor wat er aan de hand is. "Er is niks" zei ik snel. Want er was ook eigenlijk niks ik zat gewoon in mijn gedachten.
sorry dat dit hoofdstuk zo kort is. Ik loop een beetje vast ik heb geen verhaal lijn meer.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...