Justin again

201 7 1
                                    

Ik werd wakker tegen Jack G aan. Volgens mij sliep hij nog dus ik probeerde niet te bewegen. Ik zat een beetje voor me uit te staren. Nash licht volgens mij bij Jack J in bed. Ik volde dat Jack G zijn hand optilde, hij was dus wel wakker. Ik haalde denk ik zijn hand door zijn haar heen of zo. Ik keek op naar hem hij lachte en ik lachte terug. Ik rekte me uit en keek naar het andere bed. Jack J en Nash liggen nog te slapen. Ik klom uit bed FUCK ik heb me niet een om gekleed ik heb nog steeds mijn jogging broek aan met een trui die ik heb aan getrokken voor dat we de film gingen kijken. Ik had wel mijn make up afgehaald. Ik liep naar de badkamer om me op te frissen. Ik liep de badkamer uit en Jack G zat nog steeds recht op in mijn bed met zijn telefoon in zijn hand. Ik ging naast hem zitten en pakte zijn telefoon. Ik zag een appje van Justin : Kunnen we even bellen ik moet met je praten. 

Oh nee wat moet ik doen. Hem bellen en de risico lopen dat hij me mentaal pijn gaat doen. Of hem niet bellen maar zijn stem niet horen. Volgens mijn is hij veel in het nieuws want hij wil weer gaan beginnen met muziek maken. Ik ging op internet en typte in "Justin Bieber" en drukte op zoeken. Er was echt een lijst aan nieuws berichten over Justin. Wacht wat! ik klikte op 1 van die linken want de tittel is "justin had een vriendin toen hij uit de coma kwam!" ik drukte mijn telefoon uit en gooide het op het voeten eind van het bed. Ik ging liggen met mijn hoofd in mijn kussen. Jack G keek om, ik voelde zijn hand op mijn rug. "Wat is er kelly?" vroeg hij met een ochtend stem. "Gedoe met mijn ex" zei ik door mijn kussen heen. "Kom hier" zei Jack G, ik keek op en ging recht op zitten. Jack G legde zijn arm achte mijn rug en drukt me tegen zicht aan. Na een poosje liet hij me los en ik keek naar het andere bed. Jack J werd net wakker. En  Nash ook. Ik pakte mijn telefoon van het voeten eind en appte Cameron. "Kan ik je spreken weer veel gedoe met Justin" en drukte op verstuur. 

Na een poosje kreeg ik een appje terug van Cameron "kom maar naar me kamer ik stuur de jongens wel even weg" ik kwam uit bed "jongens ik ga even naar Cameron" Jack G zei ja voor dat Nash wat kon zeggen. Ik liep de kamer uit naar de kamer van Cameron. Ik klopte aan de deur van Cameron Aaron deed open. Cameron lag nog zijn bed. Ik liep naar hem toe en de jongens liepen allemaal de kamer uit. Ik ging op het bed van Cameron zitten . 

K: Heb je het nieuw gezien ?

C: ja alles wat Justin over jou heeft gezecht

K: Mijn naam ook?

C: nee

K: hij had me geappt

C: wat zei hij dan?

ik ziet mijn telefoon zien en zei wat moet ik doen?

C: ik denk dat je gewoon moet bellen en als het niet goed gaat gewoon ophangen. Ik wil anders wel bij je blijven als je met hem gaat bellen. 

K: dat zou fijn zijn. Zou ik hem dan nu bellen

C: ja is goed 

Ik belde Justin en er werd al snel opgenomen. 

J: hey

K: hey nou waarover wil je met me praten?

J: als eerst sorry dat ik het heb gezecht tegen de media dat ik met iemand had in die tijd. 

K: ja oke..

J: Ik mis je

Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Want ik miste hem ook maar ook weer niet. 

J: Kelly?

K: ik weet niet wat ik moet zeggen want ik mis jou ook maar ik ben ook boos op jou. 

J: snap ik en je hebt ook alle recht om boos op mij te zijn. 

Ik wist weer  niks te zeggen en Cameron zat een vragend gezicht me aan te kijken. 

J: Kelly het spijt me echt zo erg alles wat ik heb gedaan en heb gezecht. En ik wou je dit een andere keer vertellen maar door dat ik weer ben gaan zingen verhinner ik me bijna alles weer. Mijn ouder, mijn fans, en de tijd dat je voor me voelde als een zusje. En ik heb eigenlijk niet meer het gevoel dat ik verlieft op je ben. We hadden wel eens gezoend toen die tijd maar het voelde voor mij nooit als verliefdheid. Maar ik mis je wel maar ik heb meer het gevoel dat ik mijn kleine zusje mis. 

Ik was helemaal stil en Justin nu ook. WTF hij houd niet meer van me en wacht hij herinnert alles weer. Ik liet mijn telefoon van mijn oor zakken. Drukte het uit gooide mijn telefoon letterlijk naar de andere kant van de kamer en liep weg. Ik liep de Kamer uit Cameron ging achter me aan maar ik duwde hem weg. Hij accepteerde het en liet me gaan. Ik werd gek in mijn hoofd om alles wat Justin net tegen mij zei. Ik ben dik in de war. Ik wist niet waar ik heen wou nou dus ik ging naar buiten toe. Ik wou het uit schreeuwen. WTF is aan de hand nou. Soms had ik gewild dat ik Nederland had blijven wonen dan leefde mijn moeder misschien nog. Ik mis mijn mama. Ik klink nu net als een klein kind. 

Ik liep ergens op straat. Ik had geen telefoon bij me en ik wit niet waar ik was. Lekker Kelly nu ben je nog verder van huis letterlijk. Ik ging zitten op een bankje. Ik keek naar beneden maar keek om hoog omdat iemand zijn hand op mijn schouder legde het was Cameron. Ik zag nog iemand achter hem staan maar zag niet zo goed wie het was. IK gaf Cameron een knuffel hij had zijn sterke armen strak om me heen. Ik had mijn ogen dicht zo dat ik die persoon die achter hem stond niet te zien. Ik deed mijn ogen open en zag.... 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu