Ik werd wakker sprong uit mijn bed. Ik ging snel even douchen. Daarna liep ik naar beneden. groete mijn moeder en peter ( mijn moeders vriend ) En ik ging eten. Daarna moesten we ook al weg want we gingen weer naar justin toe. In de zomervakantie ben ik veel met Justin omgegaan. Dus ik mis hem wel weer. bij voelt als mijn grote broer. Want ik heb zelf geen broers of zussen en peter heeft ook geen zoons of dochter. Aangekomen bij Justin stapte ik uit en de auto en Justin kwam net naar buiten gelopen. Ik rende op hem af en sprong in zijn armen. Hij zei "ik heb je gemist" ik heb jou ook gemist zei ik tegen hem. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en liet me los. En liep naar mijn ouders. En liepen naar binnen. Het huis van Justin is zo mooi maar wat kan je ook anders verwachten. We hebben lang bij gepraat met elkaar. Want ik heb hem echt gemist. Natuurlijk hebben we nog wel gefacetimed. maar dat is niet hetzelfde als dat we elkaar in het echt zien.
Mijn ouders gingen weer weg maar ik mocht blijven. Toen mijn moeder en peter weg waren klom ik bij Justin op schoot. I leunde naar achteren en hij legde zijn armen om mij heen.
Justin: Wat is er met jou aan de hand.
Me: Wat bedoel je?
Justin: je bent verdrietig dat merk ik aan je.
Me: Ja oké het gaat niet goed tussen mij en mijn vrienden. Nou ik heb het gevoel dat het niet meer mijn vrienden zijn. Ik val er buiten heb ik het gevoel.
Justin : Echt? dat is er vreselijk.
Me: Ja klopt maar ik heb al van alles geprobeerd.
Ik ging ondertussen rechtop zitten en keek hem aan.
Justin: misschien heb ik een idee
Hij keek mij aan met een grijns.
Me: hoe dan?
Justin: stuur een snap van ons twee met best friends/brother and sister.
Me: ik weet niet of dat een goed idee is want als ik dan weer op school ben willen ze alles weten.
Justin: ja oke.
Me: ik wil achten tot het perfecte moment. Dat het echt hard aan komt enzo.
Justin: oh ja, ik snap je.
En hij drukte me tegen me aan en fluisterde you are the best sister ever, ook al ben je niet mijn echte zusje. In mijn oor en ik glimlachte.
De rest van de middag was echt geweldig. Ik bleef nog bij hem eten en daarna heeft hij me naar huis gebracht.
hey dit wat het 2de deel ik hoog dat je het leuk vond. laat een reactie achter als je een tip hebt of zo. en sorry door spelling fouten.
- x schrijfster -
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...