Justin haalt me op

324 8 0
                                    

De volgende dag

Het was pauze ik zat natuurlijk zoals altijd alleen. Tot iemand naast me kwam zitten. Het was Nate de knapste jongen op school. Ik dacht dat ik geen adem meer kreeg. Hij vroeg aan mij waar ik vandaan kwam en hoe ik heette en zo. Uiteindelijk hadden we een best gesprek tot de bel ging. Hij zei "ik zie je binnenkort"en we liepen allebei naar de les. Hij zit 1 klas hoger dan mij.

Nadat ik nog twee uur les heb gehad. was ik vrij ik kreeg een appje van Justin : hey Peter kan je niet ophalen zo ik kom je ophalen.

Zo ik liep naar buiten en stapte in Justin zijn ferrari. Hij gaf me een knuffel en een kus op mijn voorhoofd. We reden naar zijn huis ik vroeg waarom we naar zijn huis reden. "je ouders zijn niet thuis zo ik dacht ik neem je mee naar mijn huis". ok prima zei ik. Bij hem thuis aangekomen gingen we een film kijken. Hij zette de film aan en ik kroop dicht tegen hem aan. IK legde mijn hoofd op zijn schouder en na een kwartier was ik in slaap gevallen. Na een hele poos werd ik wakker en keek hem aan en daarna naar de tv. Ik zag dat de film net was afgelopen en keek Justin weer aan. Ik rekte me uit en klom bij Justin op schoot. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn borst. Zo zaten we best lang zonder iets te zeggen. IK hoorde de hartslag van Justin het gaf me een rustig gevoel.

Na ongeveer een half uur viel ik bijna in slaap totdat Justin zijn armen van mij afhaalde. "ik ga je naar huis brengen" zei hij tegen mij. Zo hij legde zijn arm onder mijn knieholten en de andere arm om mijn rug. En hij tilde mij op en bracht me naar de auto. Hij legde mij in de auto en stapte zelf in aan de andere kant. 

heey sorry het volgende hoofd stuk word lang. 

ik hoop dat jullie het volgende hoofdstuk leuk gaan vinden.

- schrijfsterx -

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu