Vandaag is de dag dat ik naar het hotel ga. Het is dicht bij want de eerste show is in mijn woonplaats. Ik ga Justin zo erg missen. Hij en Peter gaan mij weg brengen naar het hotel. In dat hotel is de show en waar we slapen. Ik heb er wel heel veel zin in. Maar ik zie Cameron weer voor de eerste keer zins toen. Ik liep met mijn koffer naar beneden. Halfewege pakte Justin mijn koffers vast en bracht ze naar beneden. We liepen naar de auto. Justin deed mijn koffers in de auto. Ik, Peter en Justin stapten in de auto. En ik ging rijden want ik heb mijn autorijbewijs gehaald. Peter zat naast mij en Justin Achterin, achter mij. Hij had zijn hand op mijn schouder. maar wel zo dat Peter het niet kan zien. Want bij hebben het Peter nog niet verteld. We weten niet zo goed hoe hij het gaat vinden.
We kwamen aan, ik parkeerde de auto. We stapten uit en Justin pakte mijn koffer. Ik nam ze over en we liepen verder. Ik nam afscheid van Justin en Peter bij de auto. Eerst Peter en daarn Justin. Ik gaf Justin een knuffel. Hij had zijn armen om me heen en drukje een kus op mijn hoofd. Hij stilde me een stukje van de grond af en draaide een rondje. Daarna zette hij me weer neer. Ik wou hem zo graag zoenen nou maar Peter zit te kijken. Ik liep weg met mijn koffer achter me aan. Altijd als ik met een koffer achter me aan liep was ik altijd op een vliegveld. Ik hou van vliegen. En van reizen en dat gaan we nog vaak doen met Magcon. Dat is dan weer een voordeel. Ik ben benieuwd hoe de rest van de jongens zijn. Ik weet hoe Cameron en Nash zijn. Ik ben wel blij dat ik Nash ken dan ga ik wel met hem om. Want met Cameron ga ik niet om ik hem vermeiden. Ik liep het hotel in. Ik zag een groep met jongens hard praten. Ik herkende ze van fotos. Natuurlijk heb ik hun allemaal opgezocht om er een beeld bij te krijgen. Zo te zien kennen ze elkaar allemaal goed. Ik liep er naar toe en een man liep naar me toe.
B: hi, ik ben Bart.
K: hi, Kelly
B: Dit zijn de jongens Cameron Dallas, Nash Grier, Carter Reynolds, Aaron Carpenter, Hayes Grier, Jack Johnson, Jack Gilinsky maar noem hun maar Johnson en Gilinsky. Verder hebben we hier nog Shawn Mendes, Taylor Caniff en Matthew Espinosa.
Nash gaf mij een knuffel en Cameron durfde ik niet aan te kijken.
Cameron P.O.V
Er liep een meisje binnen het hotel in. Wow zij is knap. Wacht dat is Kelly, ze zit nu ook in Magcon had ik gezien. Maar ik was vergeten dat ze zo knap was
Toen Bart haar ging voor stellen aan de jongens keek ze me niet eens aan.
P.O.V Kelly
Ik ging bij Shawn zitten hij leek me wel aardig. Nash Kwam er bij zitten en vroeg hoe het nu met me gaat. Na een kort gesprekje begon Bart weer te praten.
B: Ik heb de kamer in deling maar eerst morgen is de eerst show. De kamer in deling:
Jacks met Shawn en Kelly
Carter, Cameron, Nash en Hayes
taylor, Matthew, Aaron
iedereen ging naar zijn kamer toe. Ik liep met Shawn naar de kamer toe. Ik liep de kamer in, oke best mooie kamer. Oke 2 tweepersoons bedden. Ik zag Jack and Jack al neer ploffen op het ene bed. Dus ik moet met Shawn in 1 bed. Ik Legde mijn koffer neer in een hoek van de kamer. Ik liep naar het bed van mij en Shawn. Oke dat klonk raar in mijn hoofd. Ik ging zitten en op dat moment kwamen Nash en Cameron binnen. Ik keek hem aan recht in zijn ogen. Ik richte mijn hoofd direct de andere kant op. Ik pakte mijn telefoon en belde Justin. Ik weet het ik bel hem snel maar ik wil gewoon even laten weten hoe het nu is. Ik liep de kamer uit en belde Justin op.
J: hey hoe is het daar
K: goed alleen dat Cameron hier is ben ik niet blij mee
J: dat weet ik baby, maar de rest dan?
K: de rest is aardig ik zit met Jack and Jack op de kamer en met Shawn. En ik moet met Shawn in 1 bed slapen.
J: hij blijft van je af!
K: ja rustig Justin er gebeurd niks
J: ga nu maar weer terug om ze te leren kennen
K: oke is goed ik hou van je
J: ik hou ook van jou
Ik liep terug de kamer in. Ik ging bij naast Shawn zitten en Nash kwam aan de andere kant van mij zitten. Ik prate weer wat met Nash en Shawn voegde zich toe aan het gesprek. Ik heb nog steeds geen woord gezecht tegen Cameron. De andere jongens vind ik wel echt aardig. De deur ging open en Taylor kwam binnen gelopen, en Aaron volgde hem. Ze kwamen er bij zitten. Na een poosje was iedereen in onze kamer. Ik merkte aan mezelf dat ik verlegen ben tegen over de rest. Ik was stil en zat op mijn telefoon. De jongens kregen het idee om naar buiten te gaan. Ik ging natuurlijk wel mee. We liepen naar buiten. Shawn probeerde mij een beetje er bij te krijgen. En het lukte wel maar de jongens kennen elkaar al zo goed en ik hun niet. We gingen langs starbucks en Shawn betaalde voor mij. Na een poosje gingen we weer terug naar het hotel en gingen we daar eten. We keken nog een film met Nash, Gilinsky, Johnson, Shawn en Hayes.
Na de film gingen Nash en Hayes weer terug naar hun eigen kamer. Ik ging me klaar maken om naar bed te gaan. Ik liep de badkamer uit en Shawn ging de badkamer in. Ik ging in bed liggen en zat nog wat op mijn telefoon. Toen Shawn naast me in bed kwam liggen legde ik mijn telefoon weg. Ik ging slapen maar het is nog steeds anders om niet Justin naast me te hebben maar iemand die ik nog maar net 1 dag ken nog niet eens.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...