song?

191 7 0
                                    

Na dat we hadden gegeten gingen we weer terug naar het hotel. We liepen naar binnen en ging allemaal naar de kamer van mij shawn en de Jacks. Ik kreeg een appje van Justin. Het is een link ik klikte maar eerst keek ik wat Justin er bij had geschreven. 

"let op de tekst baby" 

Ik klikte er op er stond "Justin Bieber - All Around The World (Acoustic) (Audio)"

Wtf is Justin aan het luisteren naar zijn eigen nummers? ik pakte mijn oordopjes en deed ze in mijn telefoon. Ik drukte er op:    (btw dat nummer wat hier boven staat)

You're beautiful, beautiful, you should know it
(You're beautiful, beautiful, you should know it)
I think it's time, think it's time that you show it
You're beautiful, beautifulGo go goBaby what you doin', where you at, where you at?
Why you actin' so shy holdin' back, holdin' back?
We're not the only ones doin' it like that, it like that
So DJ bring that, bring that, bring that, bring that back'Cause all around the world people want to be loved (yeah)
'Cause all around the world they're no different than us (no)
All around the world people want to be loved
All around the world they're no different than us
All around the world
All around the worldYou're crazy girl, crazy girl, you should know it
(You're crazy girl, crazy girl, don't control it)


de tranen lopen in mijn ogen. Want ik hoor zijn stem weer en de tekst. Maar waarom stuurt hij dat nou naar me het is uit, toch?

Cameron ziet mijn tranen. Ik deed mijn oordopjes uit mijn telefoon en smeet ze op de bed. Ik liep naar de badkamer en sloot me zelf op. Ik hoorde Cameron op de deur kloppen. Maar ik had geen zin om het open te doen. Waarom doet Justin dit. 

Ik unlockte mijn telefoon en stuurde een appje terug : en wat moet ik hier van vinden en wat bedoel je hier nou mee?

Ik wou mijn telefoon de badkamer door gooien. Maar ik legde het gewoon even rustig. Ik ging tegen de muur aan leunen en liet me naar beneden glijden. Ik voelde mijn tranen over mijn wangen rollen. Cameron klopte nog een keer aan. Ik hoorde Nash zeggen: "Cam laat haar maar even".

Ik mis de tijd dat Justin nog niet dat ongeluk had gehad. Ik wil eigenlijk zo graag die tijd terug hebben. 

Ik hoorde een "ping" van mijn telefoon komen. Ik pakte zo snel ik het kon. 

Justin: gewoon

OMG ik gooide mijn telefoon de badkamer door. En huilde hard dat de jongens het konden horen. 

Cameron klopte aan de deur "laat me alsjeblieft binnen!"ik reageerde niet. Ik hoorde dat Cameron iedereen de Kamer uit stuurde. "Please Kelly laat me naar binnen" zei Cameron. 

Ik stond op en deed de deur van het slot af. En ging weer zitten waar ik zat. Cameron kwam voorzichtig binnen. Hij kneelde bij me neer en legde zijn handen op mijn knieen. 

C: heeft Justin je weer wat gestuurd?

K: ja kijk maar op mijn telefoon. Mijn telefoon hier ergens.

Cameron pakte de telefoon. Ik haf hem mijn code en hij keek naar de berichtjes en luisterde het begin van het nummer. Hij kwam naast me zitten en Sloeg zijn arm om me heen en trok me naar zich toe. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu