bij Justin thuis.

390 10 0
                                    




Toen we aankwamen liepen we naar binnen en hij wees me een kamer aan. En ik legde me spullen op het bed en we liepen weer naar beneden. "netflix?"vroeg Justin "ja altijd"zei ik terug. Hij startte de tv op en opende netflix. We gingen samen op de bank zitten en ik zetelde me tegen hem heen aan. Ergens in het midden van de film zette Justin de film stop. Hij stond op en vroeg of ik wat te eten wouw. En ja natuurlijk wil ik eten zij ik tegen hem. Hij liep naar de keuken en haalde wat te eten. Toen hij terugkwam gaf hij mij een schaal met ananas (ja ik wist niks te bedenken dus ik bedacht ananas want ik hou van ananas) hoe wist je dat zei ik tegen hem. "In de zomer hield je er ook altijd zo veel van" zei hij tegen mij. Ik pakte het schaaltje vast en begon met eten. Ondertussen zette Justin de film weer aan. En kwam hij weer zitten. Ik leunde weer tegen hem aan. Toen de film was afgelopen was ik bijna in slaap gevallen tegen hem aan. Hij zei dat we naar bed gaan. Ik stond op en liep naar boven naar me kamer. Toen bedacht ik me dat ik geen pyjama me heb genomen. Dus ik liep naar Justin zijn kamer. Ik liep naar binnen en vroeg of hij nog een shirt heeft wat ik aan kan doen om in te slapen. "ja natuurlijk"zei Justin. En hij liep naar zijn kast en pakte een shirt en gooide het naar me toen. Ik vang de de shirt en liep weer naar me kamer. Ik maakte me klaar om te gaan slapen. Toen ik klaar was kwam justin binnen. Ik keek om. Hij kwam naar me toe en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Hij zei goodnight en liep naar de deur. Toen draaide hij naar mij om en vroeg "wil je bij mij komen slapen, ik heb je heel erg gemist dus ik wil je bij me hebben" ja zei ik tegen hem. Het is niet dat we op elkaar zijn dat weet ik heel goed. Terwijl die zinnen door me hoofd heen dwalen. Liepen we naar zijn kamer. Hij ging in bed liggen en ik ging aan de andere kant liggen. Ik lag met me rug naar hem toe na ongeveer 5 minuten draaide hij zich om naar mij. Hij gaf me een kus op mijn hoofd en sloeg zijn arm om me heen. Zo lagen we lepeltje lepeltje. En zo viel ik in slaap.

toen ik de volgende ochtend wakker werd was Justin al wakker. IK draaide me naar hem om. "goodmorning"zei hij met een ochtendstem. "goodmorning"zei ik terug. "lekker geslapen sis" zei hij tegen mij. "ja"zei ik kortaf. Ik pakte zijn arm en keek naar zijn tatoos. Ik vind ze mooi zei ik tegen hem. Ik keek hem aan en hij glimlachte. Toen pakte ik mijn telefoon die naast me op het nachtkastje lag. Ik keek een beetje om me social media rond. Ongeveer na een half uur gingen we allebei uit bed en liepen naar beneden. Ik ging ging op een hoge barkruk zitten. Justin ging eten voor ons maken. Hij ging pancakes maken. Toen de pancakes klaar waren ging ik de tafel dekken en gingen we eten.

P.O.V. Justin.

Nadat ik alles had opgeruimd ging ik naar boven om me omkleden. Kelly was al naar boven gegaan om zich om te kleden. Ik liep naar me kamer toe. Ik Had net mijn broek aan getrokken en dan komt Kelly binnen. "mag ik 1 van je truien aan" vraagt ze aan mij. "ja natuurlijk kijk maar in de kast welke je aan wil". Ze loopt naar me kast en gaat zoeken naar een trui. Toen ik omkeek had ze een trui gevonden en al aan gedaan. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. We bleven ongeveer een minuut of 3 staan. En toen maakte ze zich los. Ik liep naar me kas en pakte een trui om aan te doen. Kelly stond voor de grote spiegel in mijn kamer. Ze maakte een spiegel selfie. Ik liep naar haar toe en ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar heen. En ze maakte een paar fotos. Ik liet haar los en zei dat ze fotos even naar me door moet stuuren. "ja doe ik zo"zei ze. En we liepen naar beneden toe.

Halverwege de middag heb ik haar weer naar huis gebracht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Halverwege de middag heb ik haar weer naar huis gebracht. Ik liep naar boven en liet me op het bed vallen. En begon een beetje na te denken.


hay ik hoop dat jullie dit hoofd stuk leuk vonden.

ik wil even kwijt dat ik het echt geweldig vind als je mijn verhaal leest. love you

-xschrijvster-

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu