gesprek op school.

311 7 0
                                    

gesprek op school

Toen ik beneden kwam, kwam mijn moeder naar me toe gelopen en begon tegen mij te schreeuwen. Maar Peter haalde haar bij me weg. Peter bleef echter rustig in dit soort situaties. Hij is nooit een echte vader geweest maar weet als de beste hoe hij een vader moet zijn. Want hij blijft rustig maar je weet dat hij boos is. We liepen naar de auto en reden naar school toe. Bij school aangekomen liepen we naar binnen. Toen moesten we naar het kamertje van de directeur. Daar zat een man en de directeur. We gingen zitten zonder voor te stellen want die vent bleef stokstijf zitten. De directeur begon te praten maar ik kon mijn gedachten er niet bij houden. Toen moest ik het van mijn kant vertellen. Toen liep de directeur de kamer uit op iets te regelen. Toen kwam die vader van het meisje ( het was dus de vader van het meisje) en zei tegen mij "jij hebt gewoon mijn dochter het ziekenhuis jij meisje moet even normaal doen of ga gewoon weer terug naar je eigen damn land'. Toen kwam Peter er tussen "meneer u moet even rustig doen want uw dochter begon en mijn dochter heeft nou eenmaal moeite met agressie" toen kwam de Directeur binnen. Wacht noemde Peter nou mij zijn dochter dacht ik. Nou uiteindelijk werd ik ge shorts voor een week. Toen ik thuis was wou ik niet eten of zo. Ik kon ook niet slapen. Dus ik ging maar met iemand facetimen uit Nederland yas ze nam op.

Victoria: heeey lang niet gesproken hoe is het daar?

ik : vreselijk

victoria; hoezo

en net toen ze dat zei kwam de rest er ook bij staan. Want ze zaten in de les maar er was geen les.

Ik ; ik heb vandaag iemand het ziekenhuis geslagen.

Bijna iedereen : echt? hoe dan

ik legde het hele verhaal uit en het ging door de hele klas heen. de telefoon ging de hele klas door iedereen vroeg er over.

daarna hing ik op. ik heb gewoon een uur lang gefacetimed.

Daarna ging ik slapen.

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu