Ik deed mijn oordopjes weer in en legde mijn hoofd weer tegen het raam. Na een poos sloot ik mijn ogen. Ik dacht even helemaal nergens aan nou dat probeerde ik maar het lukte niet. er ging van alles door mijn hoofd. En ik kan nergens anders aan denken dan Justin en Cameron. Maar ik snap niet zo goed waarom ik niet kan stop denken over Cameron. Ik weet niet hoe maar ik ben in slaap gevallen.
Ik werd wakker door dat de jongens te hard praten. Ik keek voor uit en deed mijn oordopjes uit. Ik vreev even in mijn ogen. Ik stond op en keek naar de jongens. Ze keken me allemaal heel schuldig aan. Ze wisten dus dat ik aan het slapen was en dat ze me wakker hebben gemaakt door hun gepraat. Ik liep naar ze toe en glimlachte zwak. Ik ging bij Jack G en Shawn. Ik begin iedereen beetje leren kennen.
Ik keek rond en zag iedereen zitten. Ik keek naar Cameron hij en Nash waren bezig op zijn telefoon. Iedereen was wel ergens mee bezig en ik ik zit weer eens ergens verzonken in mijn gedachten. Tot iemand mij uit mijn gedacht haalde. Het was Matthew. Hij vroeg of ik even met hem mee wou lopen. Dus ik liep met hem mee naar de voorkant.
M: Hey wat is er allemaal aan de hand met jou.
K: te veel
M: ik ken je nog niet zo lang maar je kan alles tegen mij zeggen.
K: bedankt Matt
Hij keek me naar met een glimlach. Ik zuchte en ging verder.
K: Het is uit met mijn vriendje en ik zit nog met mijn ex.
M: oh dat is ook echt lastig, dus dat van gisteren heb ook te maken met je break up?
K: ja..
M: kom hier geef me een knuffel.
Ik gaf Matthew een knuffel, een best wel lange knuffel. Daarna liepen we weer terug naar de rest. Ik ging er tussen zitten.
Na een poos stopten we, we waren bij het hotel aan gekomen. Wat was ik daar blij mee. Ik liep de bus uit en snoof de buiten lucht op en ademde weer uit. We pakten de koffers en liepen naar binnen. We stopten binnen want Bart ging de kamer indeling vertellen.
Bart: in kamer 99 zitten Nash, Kelly, Jack en Jack. In kamer 100 zitten Shawn en Cameron. In kamer 110 zitten Matthew, Carter, Aaron en Taylor.
Bart gaf de pasjes van de kamers een iedereen. Ik liep met Nash naar boven. Ik vindt het jammer dat ik niet bij Cameron op dat kamer zit. WTF denk ik nou weer ! wordt ik weer verlieft op Cameron? Nee dat kan echt niet ik hou nog steeds van Justin. Maar na wat Justin had gedaan weet ik het niet zo goed meer. Maar Cameron ik ook vreemdgegaan. Ik liep de kamer binnen als eerst met Nash en de jacks achter me. Oke dat is best wel mooi. Ik moet met Nash in een bed slapen en de Jacks slapen in het andere bed. Ik zette mijn koffer neer en ging op het bed zitten. Ik liep me op mijn rug naar achteren vallen. Ik keek naar het plafon en zuchte. Het is vermoeiend om op tour te zijn maar ook echt heel leuk. Maar alles met Justin maakt het allemaal moeilijker. En dat ik twijfel of ik nou wel of niet verlieft ben op Cameron.
Na een uur zaten we allemaal op de kamer van Matthew, Carter, Aaron en Taylor. Ik zat naast Matthew, het is fijn dat ik iemand heb om tegen te praten als ik het nodig heb. Maar ik ken hem niet eens zo lang maar het voelt als of ik hem al best lang ken. Maar dat ik heb ik wel een beetje bij iedereen. We besloten na een half uur om het hotel uit te gaan om te verkennen en ergens te eten.
Ik liep naast Cameron en ik het een sterk gevoel om zijn hand vast te houden. Wat is mis met mij is vreemd gegaan toen we hadden. Ik voelde zijn hand in mijn hand glijden en hij gaf me een kneepje in mijn hand en bleef mijn hand vast houden. Ik bloos en keek de andere kant op. IK hou van hem maar ik wil eigenlijk niet van hem houden. Na een poosje lieten we elkaar los en renden ik een stukje voor uit naar Shawn en Matthew. We gingen ergens even eten.
Ik liep het hotel weer in en ging naar mijn kamer. Iedereen ging naar zijn eigen kamer toe. Nash het het goede idee om een film te gaan kijken. Ik en de jacks vonden het goed. Nash pakte zijn laptop en starte netflix op. We gingen allemaal in mijn en Nash bed zitten. Ik zat tussen Jack G en Nash in. Ik was best moe dus ik viel uiteindelijk in slaap tegen Jack G aan en hij vond het prima volgens mij.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...