Weer naar school

230 8 3
                                    


De wekker ging en het is maandag. KUT ik moet weer naar school toe. Ik stapte uit mijn bed en ging douchen. Ik zocht mijn kleren uit wat ik ga aan doen. Ik deed mijn purpose trui aan die ik van Justin heb maar hij zelf niet meer kan herinneren. En ik deed een zwarte skinny broek een. Ik keek tussen mijn schoenen en het worden mijn vans old skool ik deed mijn make up en liep daarna naar beneden. Ik probeerde weer wat te eten maar het lukt niet dan maar een kop koffie dat gaat er wel in. Daarna stapte ik en Peter in de auto en reden naar school. SHIT ik heb geen doei tegen Justin gezecht. Bij school aangekomen stapte ik uit de auto en liep de school binnen Nate kwam naar me toe en gaf me een knuffel en een snelle kus. Iedereen keek ons aan nou ze keken mij aan. Ik liep door naar mijn kluisje en liep daarna naar de les toe. -skip les- Het is pauze ik liep naar buiten toe maar dat had ik niet moeten doen. Want daar stond het groepje van het meisje die ik in het ziekenhuis heb geslagen en dat meisje. Ze waren boos dat zag ik. 1 van die jongens kwamen naar me toe en duwde me hard naar achteren "en waar was je deze 3 weken" zei hij tegen mij. Ik hield me mond en gaf hem een harde klap in zijn gezicht. Hij schrok eerst en daarna begon te lachen. Ik dacht fuck it en ik sloeg hem in zijn gezicht met mijn vuist. En hij sloeg mij harder dan ik hem sloeg. Ik viel bijna op de grond. Ik probeerde weg te komen maar ze hielden me tegen. Ik trapte iemand hard en diegene die ik trapte liep naar achteren. Waarschijnlijk trapte ik echt hard dus. Opeens pakte iemand me weg bij al die mensen. Het was een goede vriend van Nate hij hield me dicht tegen zich aan. Nate kwam er aan rennen en nam me in zijn armen. Ik voelde me duizelig en ik viel bijna flauw maar Nate pakte me snel vast. Nou lekker de eerste schooldag na 3 weken en dit is al weer aan de hand. Nate wou Peter bellen maar ik zei dat ik dat niet wou. Ik ging gewoon weer naar de les toe. Ik probeerde op te letten maar ik had hoofdpijn. En ik moest nog 3 uur. Na eindelijk 3 uur les gehad te hebben was ik vrij. Ik probeerde zo snel mogelijk naar buiten te komen. Maar bij de uitgang stonden ze weer. Ik zag de auto van Peter staan. Ik liep er naar toe maar ik werd bij mijn arm gepakt. En ik werd naar achteren getrokken.Zo hard dat ik mijn evenwicht en flikkerde op de grond. Mijn handen brekende de val dus er zat een beetje bloed aan mijn handen. Ik wou opstaan maar ik werd duizelig dus ik viel bijna weer. 1 van die jongens die mij eigenlijk gewoon pesten pakte me vaste en duwde me naar voren. Ik viel weer op de grond. Toen kwam er iemand hard aan gerend het was Justin hij was wel vermomd. Peter kwam achter hem aan. Justin pakte me op en wou zich richten naar de jongens maar ik hield hem tegen. Peter bracht me naar de auto toe. In de auto vroegen ze van alles "hoe lang is dit al gaande" vroeg peter. Maar ik zei niks ik zat tegen Justin aan op de achterbank. Hij had zijn liefdevolle armen om me heen. Thuis aangekomen brachten ze me naar mijn kamer. Peter ging naar beneden om met mijn moeder te praten. Justin bleef bij mij, ik lag in bed en Justin zat bij me. Ik legde mijn hoofd op zijn schoot en hij haalde zijn hand door mijn haar. Een poosje later kwam Nate binnenstromen keek verbaast naar mij en Justin. Justin ging weg en Nate ging bij me zitten. Ik ging voor hem zitten en leunde naar achteren tegen hem aan. Hij had zijn armen om me heen en gaf me een kus op mijn hoofd. We zaten gewoon stil. "Ik maakte me zo zorgen om je" zei Nate zacht tegen mij. Ik pakte zijn hand en speelde met zijn vingers. Na een poos gingen we naar beneden, Nate die heel zorgzaam voor me is hielp me naar beneden. Ik ging op de bank zitten en Nate ging naast me zitten en sloeg een arm om me heen. Peter kwam er bij zitten. "Maar dit zijn dus dezelfde kinderen die dat ook de vorige keer deden?" vroeg Peter aan mij. Ik keek hem aan en zei "ja maar ik heb 1 van hun vrienden in elkaar geslagen dus het komt door mij" en keek Peter aan. "Het is denk ik beter dat je naar een andere school gaat" zei Peter en keek naar beneden. Nate keek me aan "maar kan ik niet online school hebben" vroeg ik aan Peter. "Daar ga ik over nadenken" zei hij en liep weg. Ik legde mijn hoofd om Nate zijn schouder. Ik ben blij dat ik van die school af ga alleen ik zie Nate dan veel minder en als ik weer naar een nieuwe school moet word ik gek. Ik stond op te snel en werd duizelig en ging weer snel zitten. Nate pakte me al vast. "Wat wou je doen?" vroeg Nate. "Ik wou drinken pakken" zei ik zacht. Nate stond op om drinken voor me te gaan halen en ik trok mijn knieën naar me toe. Nate kwam terug met een glas met drinken. Ik dronk het langzaam op en zette het neer op de tafel. Toen kwam Justin naar beneden en ging voor me neer knielen. "Hey hoe gaat het nu" vroeg hij mij. "Veel duizelig" zei ik tegen Justin, Justin had zijn hand op mijn knie gelegd. "Komt goed ik en Nate letten op je en dat weet je" zei Justin en keek Nate aan. Nate knikte, Justin gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep weer weg. Nadat ik wat gegeten hem ging ik naar bed en viel in slaap met de armen van Nate om me heen.

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu