Nate in het ziekenhuis

311 12 0
                                    

Ik werd wakker door Peter. Hij zag dat ik had gehuild de vorige avond "hey wat is er". Ik weet niet waarom ik het hem zou vertellen maar ik vertelde het wel gewoon. Hij trok me in een korte knuffel. Ik ging me klaar maken want we gaan weer naar Justin toe want ik ben op dit moment heel belangrijk voor Justin. Want ik ben de enigste die hij nog herkent. En ik heb Justin nu ook nodig. Aangekomen bij het ziekenhuis ging ik meteen naar zijn kamer. De bewakers herkenden mij. Natuurlijk herkenden ze mij ik zit daar al dagen lang enzo. Ik zag de ouders van Justin nergens ik dacht meteen SHIT ze zijn bij Justin. Ik liep zijn kamer binnen en daar lag Justin te slapen en in zijn kamer zijn verder geen mensen meer. Ik was opgelucht en ging op een stoel zitten Bij het bed van Justin. Hij werd net wakker Hij keek me blij aan. "Ik heb je gemist Kelly" zei hij tegen mij. "Ik heb jou ook gemist Justin" zei ik terug. Hij schoof een stukje op en ik had mijn laptop bij me. Zo ik ging naast hem zitten en startte mijn laptop op. klitke netflix aan. We gingen verder kijken waar we waren gebleven. Nog voordat Justin het ongeluk had. Maar hij herinnerde zich het vaag. We hadden weer 2 afleveringen gekeken. En daarna ging Justin slapen en ik bleef bij hem. Ik kreeg een Appje van Nate : hey kan ik je even zien, ik ben al in het ziekenhuis. Ik stond op en liep naar beneden naar Nate toe. Normaal zou ik naar hem toe hebben gerend maar nu niet, Ik liep naar hem toe. Hij gaf me een knuffel. Nou leg me maar uit hoe alles in elkaar zit zei hij. Nou kom maar mee ik laat je het zien. Nate denkt natuurlijk dat het mijn broer is maar het is Justin Bieber. Bij zijn kamer aangekomen zag hij 2 bewakers staan. Hij keek raar op. Ik zei dat hij mijn vriendje is want als ik zeg dat het mijn ex is laten ze hem niet binnen. Ik verzekerde hem dat hij goed is en niks zou doen. Ik pakte Nate zijn Hand en trok hem mee naar binnen. Daar lag Justin te slapen. Ik keek hem met grote ogen naar Justin. "Ik heb helemaal geen broer, Justin voelt als een broer voor me Peter is zijn vorige manager. Maar hebben nog steeds veel contact" zei ik. Hij keek me verbaast aan voordat hij iets kon zeggen ging ik verder. "Ik wou dit niet vertellen want niemand weet dat ik hem ken" mijn ogen stroomden vol met tranen. "Maar je kan me alles vertellen ik zou niet anders naar je kijken dan dat ik er voor deed" zei Nate tegen mij en trok me tegen zich aan. "Maar hij heeft geheugenverlies zei je gisteren aan de telefoon" zei Nate. "Ja hij weet alleen nog maar de moment dat hij met mij was maar hij weet niks van zijn zanger carriere hij herkent zijn eigen nummers geen eens" zei ik. Nate hield me nog steeds vast. Maar Justin werd wakker ik liep naar hem toe. "Wie is hij" vroeg Justin aan mij. Ik keek Nate aan en ik dacht echt dat hij ging flauwvallen of zo. "Hij is mijn ex" zei ik en Nate keek me eerst verbaast aan en daarna niet meer. Hij was denk ik even vergeten dat hij het had uitgemaakt. "ik wist niet dat je een vriendje had" zei Justin tegen mij. Ik keek hem aan met een lach "nee ik had je het nog niet verteld" zei ik. Nate stond daar nog steeds versteend in de kamer. Ik liep naar hem toe en trok hem mee. "Vind je het erg dat hij hier is Justin" vroeg ik aan Justin. Hij knikte ja zo Nate bleef nog even maar ik zag aan Nate dat hij het niet kon geloven dat hij nu naast Justin Bieber zit. Nate zei eigenlijk niks en na 3 à 5 minuten liep ik met Nate weer de kamer uit. En liep naar beneden. Beneden aangekomen begon ik streng tegen hem te praten. "Je vertelt tegen niemand dat Justin geheugenverlies heeft. En dat je bij hem bent geweest enzo" zei ik tegen Nate. Oke zei hij heel kort tegen mij. Ik zag dat hij aarzelde om mij een knuffel te geven. Daarom gaf ik heb een knuffel. Daarna gaf ik heb een snelle kus op mijn wang en liep weer naar boven naar de kamer van Justin. Ik liep zijn kamer in en begon te huilen. "Wat is er Kelly" zei Justin tegen mij. Ik liep naar hem en vertelde hem dat het gister uit is gegaan. Hij schoof op en ik ging naast hem zitten hij sloeg zijn armen om me heen en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. En huilde na een 5 minuten was ik gestopt met huilen. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu