in elkaar geslagen?

325 8 0
                                    

Maandag.

Toen ik de auto uitstapte keek iedereen me aan. Maar nu niet omdat ik nieuw ben. Maar omdat ik het nieuwe meisje ben die iemand het ziekenhuis in heeft geslagen. Ik liep naar binnen en liep naar mijn kluisje toe. Toen kwam Nate naar me toe "heb je haar echt in het ziekenhuis geslagen en je mag gewoon op school blijven?". Uhm ja zei ik rustig. "Ik vind je nog leuker nu want ik mag haar echt niet, je bent de beste" zei Nate en gaf me een knuffel. Zo dit had ik niet aan zien komen na vorige week. "Dus je wil nog dat ik met je mee ga naar het schoolfeest?" vroeg ik aan Nate. "Natuurlijk" zei hij tegen mij hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep weg. En de bel ging ook al. Ik liep naar de klas toe en ging zitten. In het begin negeerde iedereen me ook maar nu is het erger geworden. Ze kijken me nu aan of ik een moord hebt gepleegd. Ik kon me niet concentreren op de les. Nu wil ik echt graag weer terug naar Nederland.

Het was Pauze en Nate kwam direct naar me toe. "In de pauze en na schooltijd ben ik bij je want je hebt nu 1 van hun in elkaar geslagen. Dus ze willen jou nu ook in elkaar slaan. Dus ik ga je beschermen" zei Nate tegen mij. Ik keek hem verbaast aan en hij trok me mee aan mij arm. Ik ging zitten en hij kwam naast me zitten. Totdat de bel ging.

P.O.V Nate

SHIT ik kan haar nergens vinden ik wil niet dat er iets met haar gebeurt is. Want ik vond het terecht wat ze heeft gedaan. Want ik zou haar ook wel een keer in elkaar geslagen hebben. Als Kelly dat niet al had gedaan. Ik liep naar buiten of zo daar was. Daar zag ik een groepje bij elkaar staan om iemand heen. Ik liep er naar toe om te kijken wie het was. Het was Kelly. Ze stonden net op het punt om Kelly een klap te geven. Maar ik pakte die gozer zijn hand beet. En trok hem naar achteren. Zo was de weg vrij voor Kelly en ze vloog in mijn armen. Ik liep met haar in mijn handen naar achter. Ik keek meteen of ze pijn had. En dat had ze. Ze was al een keer geslagen en hard tegen de muur gegooit. Ik keek naar de zijkant van haar hoofd ze had bloed. Toen stond ineens een man voor me. En kelly kent hem want ze zei Peter. Ik vertelde aan die man die Peter heet wat er was gebeurt. "Oke bedankt dat je voor haar op kwam enzo ik neem haar mee naar het ziekenhuis" zei Peter. "Oke" zei ik en gaf Kelly een kus op haar voorhoofd zoals ik altijd doe. Ze stapten in de auto en reden weg. Volgens mij wordt ik verliefd op haar.

ziekenhuis

P.O.V Kelly

Als Nate er niet was geweest zat ik niet maar lag ik in coma of zo. Mijn hoofd doet zo pijn. Ik wil wel schreeuwen van de pijn. Peter zat naast me. En in eens kwam Justin binnen gerend. Hij was heel erg bezorgt dat zag ik aan hem. "Rustig Justin Het is niet heel erg" zei ik tegen hem en hij nam me in zijn armen.

Dinsdag.

ik bleef thuis om te herstellen. Justin was ook de hele dag mij me. We hebben in bed gelegen en film gekeken. Een Nederlandse film met engelse ondertiteling.

Op een gegeven moment viel ik in slaap en Justin ook.

Woensdag moest ik weer naar school en vrijdag hebben we dat schoolfeest en ik ga er nog steeds heen.

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu