in amerika.
Toen we aankwamen was ik doodop. Het vliegtuig kwam niet super hard neer. Ik stond op en we liepen naar buiten. Ik snoof de lucht in me longen. Yas we zijn weer in Amerika. Het laadruim gaat open en we halen alle koffers er uit en lopen verder. We liepen naar de plek waar Justin zijn auto heeft staan. We legde de koffers in de achterbak. En stapte de auto in. We reden naar het huis van Peter. We stopten en Peter kwam naar buiten gelopen. Mijn moeder liep naar hem toe en gaf hem een knuffel en een kus. Ondertussen zijn en en Justin al uit de auto gestapt. Ik liep naar Peter om hem een knuffel te geven. Ik gaf Peter een knuffel. Ik mag Peter echt heel erg ik ben echt blij dat me moeder met hem heeft. Nadat ik Peter een knuffel had gegeven richte ik me weer tot Justin. Ik liep naar hem toe en ging voor hem staan. En hij sloeg zijn armen om me heen. Toen moesten we de spullen in huis laden. Justin hielp met mijn spullen mee naar boven te brengen. Toen we mijn kamer in liepen legde ik me koffer neer en richte me tot Justin. Ik liep naar hem toe om hem een knuffel te geven. Hij sloeg zijn armen om me heen en tilde me een klein beetje op. Hij fluisterde "ik ben zo blij dat je nu hier bent en dat ik je nu vaker zie want je voelt als me kleine zusje" in mijn oor. Ik maakte me los van hem en keek hem aan. "Ik ben ook echt vet blij dat ik nu hier woon. En dat ik je nu vaker ziet want je voelt ook voor mij aan als mijn grote broer. Hij lachte boog voorover en gaf me een kus op mijn voorhoofd. En we liepen naar beneden. Mijn moeder haar koffers stonden nog op dezelfde plek. En ik keek naar de bank en daar zaten mijn moeder en Peter. Ik en Justin gingen er bij zitten. Justin bleef ook eten. En na het eten ging hij weer naar huis maar ik wou met hem mee. Ik vroeg het aan Peter of het mocht en het mocht. Want als ik het aan mijn moeder vraag mag het niet want Peter kent Justin beter dan mijn moeder. En Peter vertrouwt Justin meer dan mijn moeder. Ik pakte snel een paar spullen uit mijn koffer stopte het in een tas en liep naar beneden. En voor dat me moeder het door heeft zijn we weg. We liepen naar de auto en stapten in en reden weg.
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...