Ik werd wakker de volgende ochtend. Ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen. Ik kreeg een appje van Nash: Ik heb alles gehoord over Cameron ik vindt het erg voor je.
Ik: Ja ik zag het niet aan komen.
Nash: snap ik, je kan me altijd appen als er iets is.
Ik: oke is goed bedankt
Ik stapte uit bed en liep naar beneden en maakte koffie voor me zelf klaar. Peter en mijn moeder komen als het goed is weer terug vandaag. Ik hoorde Justin naar beneden lopen.
P.O.V Justin.
Ik hoorde Kelly naar beneden lopen ik ga denk ik ook maar naar beneden. Ik zag haar zitten moet ik wat zeggen of niet. Ik weet niet wat ik moet doen nu. Ik hoorde mijn telefoon over gaan ik keek op mijn telefoon het was Peter. Ik nam op.
Peter: Waar ben je nu?
Justin: in de keuken
Peter: Is Kelly daar?
Justin: Ja
Peter : Kan je dan even hij haar weg lopen
Justin : ja
Ik liep weg naar mijn kamer.
Justin: Ja wat is er
Peter: De moeder van Kelly heeft een hart aanval gehad en heeft het niet gehaald.
Die woorden kwamen hard bij me binnen.
Peter: Kan jij het vertellen aan Kelly?
Justin : Ja ik zou het proberen.
Ik hing op dit is de raarste telefoon gesprek dat ik maar heb gehad. Ik voelde de tranen over mijn wangen rollen. Hoe moet ik het nou aan Kelly vertellen. Haar moeder is overleden. Dit is te veel voor haar denk ik. Zonder dat ik het echt door had huilde ik en had ik de deur open later staan. Kelly stond in de deur opening en keek me aan. "Wat is er" vroeg ze aan mij en liep naar me toe. SHIT nu moet ik haar gaan vertellen dat haar moeder dood is. "Kom maar even naast me zitten" zie ik tegen haar en sloeg een arm om me heen. Oke ik ga het gewoon zeggen "Je moeder heeft een hart aanval gehad" ze keek me geschrokken aan. "Ze heeft het niet gehaald" zei ik. Ze kromp schreeuwend in elkaar ik hield haar vast en liet haar schreeuwen wat ze wou. Daarna begon ze te huilen, ik hield haar nog steeds vast. Ik had de tranen in mijn ogen.
2 uur later
Ik zit beneden, Kelly was eindelijk in slaap gevallen. Ik weet niet wat ik moet doen en wat ik de aan komende dag moet doen. Ik weet niet hoe Kelly het verder gaat doen. En ik zit nog steeds met die kus die ik me herinner. Maar dat ik nu niet belangrijk. Hoe kan ik ook aan die kus denken nu haar moeder is overleden. Ik appte Peter om te vragen wanneer hij nou thuis komt. Want ik hou het niet alleen met een huilende Kelly.
hey sorry voor dit korte hoofdstuk maar ik loop een beetje vast. Ik denk dat ik weer een "6 maanden verder" doe want anders lukt het echt niet.
x L
JE LEEST
best friends or sister and brother
Fanficdit is mijn eerste verhaal dus het is echt niet mijn beste. mijn moeder heeft een vriend. En die vriend is de oude manager van Justin Bieber. Dus ik ga veel met Justin om. Hij voelt voor mij als een broer. En ik ben voor hem zijn kleine zusje. Hij...