gevecht

322 10 1
                                    


volgende dag

Ik kwam op school en Nate kwam naar me toe en vroeg hoe het met me was en we raakten. Tot de bel weer ging en we naar de les moesten. "Ik spreek je nog in de pauze" zei Nate nog tegen mij en ik ging weer naar mijn kut les.

Pauze.

Ik ging zitten en meteen zat Nate naast me. Hij begon met praten "hey je weet dat volgende week het schoolfeest is". "ja" zei ik tegen hem. "Nou ik heb nog geen date dus ik wou je me vragen" zei hij. Ik kreeg geen lucht meer dacht ik. De knapste jongen vraagt mij uit. Een Nederlands meisje. "ja is goed"zei ik tegen hem. Hij vroeg nog om mijn nummer. Ik gaf hem mijn nummer. En hij gaf een kus op mijn voorhoofd en liep weg. Alle bitches keken mij aan in ik moest lachen. Na schooltijd stond ik te wachten want Peter was te laat. Er kwamen een paar bitches naar me toe. "Wat dacht je wie je bent om met Nate naar het schoolfeest te gaan?" zei 1 van de bitches. "nou hij vroeg mij uit dus ik zei ja want dat zou jij ook zeggen" zei ik met een bitch face. "uhm jij bent hier net een week op deze school en wij al jaren dus wij hebben hier recht op" zei 1 van de andere. "ja dat boeit me niks hij heeft mij gewoon gevraagd"zei ik weer terug tegen hun. "WTF denk jij wel niet om zo tegen ons te praten" zei iemand tegen mij. En 1 van duwde me naar schateren. En dat pakte ik niet dus ik gaf haar een bitchclap en een harde ook. Ik liep weg maar 1 van hen trok aan haar. Ik zei Godverdomme in het Nederlands dus hun weten niet wat ik zeg. Ik draaide me om en gaf haar een bitchclap. Toen liep het uit de hand want ik ging met mijn vuist slaan. Als ik te lang door zou gaan zou ze in het ziekenhuis belanden. Totdat ik naar achteren wordt getrokken. Ik keek om het was Justin. Hij liet me zo hard vast als hij kon. Hij liep met mij weg ik zag dat dat meisje overal bloed had. En mijn hand zat ook onder het bloed. Justin duwde me in de auto. En begon met praten terwijl hij ging rijden. "ben je helemaal gek geworden naar de tweede schoolweek bijna iemand in het ziekenhuis slaan. Je kan geschorst worden. nou beter gezecht je gaat geschorst worden dat kan je je nu al wel vertellen". Ondertussen had ik mijn handen afgeveegd aan mijn kleren. Niet slim want nu zit ik onder het bloed van dat kut kind. GODVER. Toen Justin mijn oprit reed en stopte. stapte ik uit zonder iets te zeggen. En Justin zei "kom terug jij ik ben nog niet klaar" maar ik liep door. Ik liep naar binnen. En mijn moeder keek me geschrokken aan. "Wat is er met jou gebeurt"zei me moeder maar ik liep door naar boven en deed me deur op slot. Ik deed mijn oordopjes in mijn oren en deed muziek aan. Plofte op het bed en begon janken. Ik kreeg een appje het was Nate. : jo heb jij haar in het ziekenhuis geslagen?. Ja antwoordde ik terug. Dus ze ligt wel in het ziekenhuis. OMG!

En begon nog harder te huilen. Wat een kut dag vandaag net zoals alle andere dagen. Peter kwam binnen en zag mij huilend op het bed liggen. "School heeft gebeld en heeft gezegd dat je iemand in het ziekenhuis hebt geslagen" zei peter tegen mij. Ik knikte ja. Ondertussen was ik rechtop gaan zitten. Een normaal ouder was helemaal door het lint gegaan als ze dit halen maar Peter bleef rustig. "Je weet dat dat niet mag en dat je geschorst wordt" zei Peter tegen mij. Ja zei ik. Peter sloeg een arm om me heen. "wat is er toch met jou" vroeg hij aan mij. "nou niemand mag mij en de knapste jongen op school heeft me gevraagd om naar het schoolfeest gegaan. En ik heb natuurlijk ja gezegd maar die bitches pikken het niet. En kwamen dat even leuk tegen mij zeggen" zei ik tegen Peter. "oke maar we moeten naar school want we moeten op gesprek"zei peter. "Maar dat bloed op je kleren en handen is dat van haar?" vroeg Peter. Ja zei ik sip. "nou ga maar even opfrissen en omkleden dan gaan we naar school". zei hij tegen mij en liep mijn kamer uit. Ik ging me opfrissen en omkleden. En liep weer naar beneden. 

best friends or sister and brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu