Chapter 2

3.7K 107 13
                                    

*Hope Kamilton*

6-1, de eindstand. 4 gescoord door Blake, 1 gescoord door Little en 1 gescoord door Brown. Het gejuich is hard, en we zingen het clublied. Liam staat bij ons.

We zijn in de kantine. Jessie staat ergens met Mick. Nicky staat bij mij samen met Liam.

"We gaan weg hier." zegt Liam, die een arm om Nicky heeft geslagen.

"Het wordt saai." zegt Nicky. Ik knik en achtervolg ze. We banen ons een weg door de mensen die nog druk aan het feesten zijn. Ineens pakt iemand mijn arm en trekt me terug. Ik kijk recht in 2 bruine ogen.

"Wil jij een keer met mij mee?" vraagt de schorre stem van een jongen met zwart haar.

"Blijf van me af." ik worstel me los, en ren dan naar Nicky en Liam.

Wat moest die creep van me? Okey, hij kan goed voetballen maar dat is het dan ook. Wat doet hij eigenlijk hier. Hij zit in GFT.

"Waar was je?" vraagt Nicky als ik naast haar sta. Liam en Nickey kijken me vragend aan, en ik probeer zo goed mogelijk iets te bedenken.

"Sorry ik moest nog even naar het toilet." ze knikt, en we lopen door de stad.

"Is er niet nog iemand die meegaat of niet," vraagt Nicky, "want ik denk dat wij meer samen gaan. Sorry Hope." Ik kijk Nicky in de ogen.

"Maakt niet uit, jullie zijn happy samen. Ik kijk wel, misschien ga ik wel naar huis ofzo." ze knikken.

"Ik had eigenlijk mijn nichtje gevraagd of ze meeging, ze zou wachten bij de ingang van Street Walls." Zegt Liam, ik knik. Zo kan het ook.

"Liam!" Gilt een meisje met mooi blond haar dat golvend naast haar gezicht over haar schouders gaat. Ze zwaait, en Liam zwaait terug.

"Ík heb zo lang gewacht." zucht ze. Oh jeeh, dit word echt niet leuk denk ik.

"Sorry, het duurde gewoon wat langer." ze knikt. "Dit is Hope, Hope dit is mijn nichtje Faye."

"Hoi." zegt ze vriendelijk. Ik zie nu pas dat ze dronken is.

"Hey." glimlach ik. We lopen naar binnen en gaan dan aan de bar zitten.

"We gaan elkaar wat beter leren kennen." grinnikt ze. Ik knik en bestel water. Het is doordeweeks en morgen heb ik weer een proefwerk.

"Uhm, ik begin wel. Nou ik heet Faye Lavels, nichtje van Liam. Ik ben 19 jaar, bijna 20 jaar. Ik hou van tekenen en voetbal. Jammer genoeg voor Liam, ben ik geen fan van TSC. Maar ik ben fan van GFT." ik grinnik.

"Nou ik ben Hope Kamilton." Glimlach ik. Ik heb mijn hand om het glas waar water in zit.

"Net als die F1 coureur! Oohw, wacht dat is Hamilton." Ik zucht. Serieus? Hou je mond als ik wat vertel...

"Ik ben ook 19 jaar, bijna 20. Ik hou van tekenen, muziek en voetbal. Ik ben wel fan van TSC, vandaar deze kleding." ze knikt. Ik drink van mijn water.

Faye is met haar vriend weg. Dus zit ik hier alleen, gezellig. Ik kijk de club rond, maar zie geen bekende. Nicky en Liam zijn aan het dansen tegen elkaar aan, Faye en haar vriend zijn weg. Ik neem nog een slok van mijn drinken, en vraag om nieuwe. Dit keer wodka. Ik drink een slok en voel het branden in mijn keel. Ik hoor een irritante schelle lach links naast mij. Ik kijk om en zie een jongen zitten. Bruin warrig haar met een baardje.

"Kan je er niet tegen ofzo?" hikt hij van het lachen.

"Ik drink dit anders vaak genoeg, maar soms brand het gewoon." zeg ik geïrriteerd.

"Wat is je naam, zullen we daar eerst mee beginnen." glimlacht hij.

"Mijn naam is Hope." Stel ik me voor. Hij pakt mijn hand en geeft er een kusje. Ik kijk hem grinnikend aan.

"Mijn naam is Daniel, Daniel Graft." ik knik.

"Zit je in het team bij Liam?" hij schudt zijn hoofd.

"Ik was vanavond de tegenstander." Snauwt hij.

"Ojah, jij maakte het eerste doelpunt." hij knikt.

"Alleen die Blake was te goed." grinnikt hij.

Iemand pakt me bij mijn arm, en trekt me mee.

"Wat doe je bij die gast?" vraagt Nicky.

"Gewoon kletsen, mag dat niet?" Glimlach ik. Liam, die er bij staat, heeft weer een arm om Nicky heen geslagen.

"Het is een zogezegde fuckboy!" zucht Liam.

"Als ik met iemand praat betekent dat toch niet dat ik meteen met hem het bed in duik?!" Roep ik iets te hard.

"Hope!" sist Nicky. "Hij maakt je dronken door steeds meer alcohol te geven. Dan heb je geen controle meer over jezelf." ik kijk Liam aan, hij knikt alleen maar.

"Er zijn honderden meisjes voor jou gegaan." zegt Liam. Ik zucht. "Jessie was de eerste. Hij heeft haar gebruikt om meer meisjes te lokken. Want je weet dat Jessie best knap is, en hij heeft dat online gezet." ik slik.

"Echt?" Liam knikt. Hoe kan mijn tweelingzus dit verbergen. Ik snap het niet..

"3 jaar geleden." Zegt Nicky. Ik heb het gevoel dat ik misselijk word.

"Ik wil naar huis." zeg ik zacht.

"Ik breng je wel." zegt Nicky. Ik schud mijn hoofd.

"Ik loop wel. Het is niet ver weg. Hooguit een kwartiertje."

"Doe voorzichtig." ik knik, en geef Nicky en Liam een knuffel.


☆_☆_☆

"Mam!" roep ik. Mama komt de keuken uit, en kijkt me min aan. Ik ben echt gewoon te min voor haar.

"Wat!?" Vraagt de schelle stem van mijn moeder..

"Is Jessie gebruikt?" vraag ik. Ze slikt.

"Hoe weet je het?" Ze zet haar handen in haar zij.

"Is het waar, mam?" ze knikt. Ik zucht. "Sorry, Nicky zei het." ze knikt.

"Waarom?" Vraagt ze niet-begrijpend. Mama heeft het niet zo op Nicky, beter gezegd ze haat haar.

"Ik kwam in gesprek met die jongen die dat deed." zucht ik.

"Het verbaast me dat zoiets jou nog nooit gebeurd is. Dan is Jessie toch aantrekkelijker dan jou." ik slik, en loop de trap op.

Ik sta voor de spiegel. Kut, Jessie.

Ik: Hey, Jess. Ik ben al thuis sorry dat ik niets zei!

Jessie: Maakt niet uit, schat. Nicky zei het trouwens. Hoe ben je thuis gekomen?

Ik: Ben gaan lopen

Jessie: Wat?! Ben je gek geworden?

Ik: Rustig. Sorry...

Jessie: Okay, Goodnight sweetheart <3

Ik: Goodnight x

Ik leg mijn telefoon weg, en kleed me om. Ik doe mijn pyjama aan, en ga in bed liggen. Was het echt zo fout om met hem te praten. Ik weet zelf ook wel waar de grens is van alcohol, duh! Ik schud het van me af en val in slaap.

the soccer guy || VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu