*Cameron Blake*
Ik zucht als ik het 3 keer heb gedaan. Liam kijkt mij ook zuchtend aan.
"Nee, ik zou het niet doen." Lacht hij. Ik kijk hem met spleetogen aan. Serieus? Heb ik hier 3 keer voor geoefend? "Nog een keer proberen!"
"Maar net zei je dat ik het niet moest doen." Hij geeft zichzelf een facepalm.
"Doe nu maar." Ik zucht en ga weer op 1 knie zitten.
"Lieve Hope." Begin ik. "Je weet dat ik van je houd." Hij rolt zijn ogen. "Lieve Hope." Begin ik opnieuw. "We zijn nu al een tijdje samen." Hij knikt. "En ik hoop dat ik veel langer met je kan blijven, dus daarom de vraag." Hij schudt zijn hoofd. Ik zucht.
"Lieve Hope, we zijn nu al een tijdje samen." Zegt Liam. Ik knik en probeer verder te gaan.
"We houden heel veel van elkaar." Zeg ik, en hij knikt. "Soms een ruzie hier en daar, maar altijd word het opgelost." Hij knikt glimlachend en zwaait met zijn hand omdat ik door moet gaan. "Ik weet dat dit misschien een beetje vroeg is." Hij knikt weer. "Maar ik wil mijn hele leven met je samen zijn, en daarom wil ik graag met je trouwen." Ik open het doosje. "Wil jij mij de gelukkigste man maken op de wereld en met mij trouwen?" Hij knikt en klapt.
"Lekker bezig." Zegt Liam. Ik sta op en grinnik. "Je gaat dit fixen." Ik knik. "Je hebt toch al wel toestemming aan haar vader gevraagd." Ik knik. "En wat vond hij ervan?!"
"Hij vond het vroeg." Zeg ik en ik ga zitten. "Maar ik heb uitgelegd dat we nog wachten met de bruiloft enzo. En toen stond hij er 100% achter." Liam knikt.
"Gelukkig." Ik knik en sta op. Ik loop naar de koelkast en haal er 2 biertjes uit. Ik ga weer naast Liam zitten.
"Wanneer wil je het doen?" Ik haal mijn schouders op."Dat is best moeilijk om te kiezen." Hij knikt. "Maar ik wil het wel romantisch maken."
"Ga uit eten, waarna je een wandeling maakt." Ik haal mijn schouders op. "Je hebt morgen toch een gala?" Ik kijk hem niet-begrijpend aan. "Laat maar." Ik pak mijn telefoon en kijk in mijn agenda.
"Hee ja." Lach ik. "Morgen is er een gala. Dan kan ik het dan wel vragen." Hij knikt. Ik grijns. Ik hoop zo dat ze ja gaat zeggen. Want verloven betekent niet per se dat we gelijk moeten gaan trouwen.
"Ze gaat sowieso ja zeggen." Ik zucht. "Ik wilde al bijna ja zeggen." Ik moet lachen.
"Beetje gay of niet?" Lach ik. Ik neem een grote slok van mijn drinken. Hij zet de tv aan, waarna ik even op sta. Ik loop naar mijn kamer en pak een korte joggingbroek en een tank top. Ik trek het aan en loop weer terug.
"Mooie benen man." Lacht Liam. Ik kijk naar mijn benen. Ik haal mijn schouders op. "Bruin en dun." Ik ga zitten en kijk hem raar aan.
"Okeey." Lach ik. Ik trek 1 knie op en leg mijn kin erop.
"Je hebt toch niet gelogen over wat je ging doen?" Vraagt Liam fronsend. Hij heeft mijn telefoon vast. Ik pak mijn telefoon.
Babe: Je hebt gelogen😝
Ik: Wat?
Babe: Ik verveelde me
Babe: En ging kijken bij het stadion
Babe: Niet om je te controleren, maar gewoon om te kijken😳 en daar was je niet... Toen liep ik langs de stadsstraat naar Joy, maar je auto stond er niet
Ik: Weet ik. Want ik zit bij Sports Free net buiten London
Babe: Oohw
Ik: Maakt niet uit. Ik snap je😘
Babe: Ik was al een beetje bang en James kwam langs en die heb ik het ook verteld en die is nu eigenlijk boos....
Ik: O, ummm
Babe: Ik laat dit wel even zien.. Hij zit namelijk bij mijn vader beneden
Ik: Ja, is goed
Ik: Lekkerding💕🔥
Babe: 😛 Handsome
Ik: Baby❤👅
Babe: Gorgeous💋😏
Ik: You're mine💝
Babe: You're mine❣
Babe: TWIN😂👫
Ik:👅👅👅
Babe: Sukkeltje😍😘
Ik: 😊
Babe: Ik ga eten😂😘 heb honger
Ik: Eet smalijk bæ💘
Ik ga zitten en kijk naar de tv.
"Fast and Furious?" Vraagt Liam.
"Al gezien." Hij knikt en kijkt verder. Ik ga weer naast Liam zitten.
"The Split?" Ik knik grijnzend. "Het is wel horror." Zegt hij aarzelend.
"Beetje bang? Want ik wil je wel beschermen hoor." Ik open mijn armen, maak kusgebaren en geluidjes en loop naar hem toe.
"Cameron Julius Blake!" Roept hij. Waarom kent iedereen mijn tweede naam?!
"Gast." Zucht ik. "Ik ga me verloven, dus wees niet bang." Hij moet lachen en zet daarna de film aan. Ik ga echt hopen dat hij heel bang wordt.
JE LEEST
the soccer guy || VOLTOOID
RomanceCameron Blake, de beste voetbalspeler van het seizoen. 22 jaar. Hij heeft alles, alles wat hij wilt. Hij heeft roem, geld, vrienden, de look, meisjes. Veel meisjes! Maar toch valt hij op een meisje die heel normaal is....