Chapter 37

1.7K 58 4
                                    

*Cameron Blake*

"Is er nu niks normaals op tv?" Vraag ik als ik de hele tijd aan het zappen ben. Alleen maar liefdes dingen. Nu is het wel over 4 dagen Kerst, maar ik wil niet aan Hope herinnerd worden door die zoetsappige Kerstfilms.

"Cam. Maak het gewoon goed." Zegt Charlie. De broer van Liam, en een goede vriend van ons. Ik schud eigenwijs mijn hoofd.

"Waarom zou ik?" Vraag ik en ik kijk hem aan. Hij rolt zijn ogen. Ik pak mijn flesje bier. "Ze vertrouwt me toch niet." Ik zet het flesje tegen mijn lippen en drink eruit. "Ze geeft alleen maar haar moeder de schuld."

"Geen bier meer voor jou." Zegt Harry. En hij pakt het flesje uit mijn hand. Ik kijk hem boos aan.

"Geef hier die fles!" Dwing ik hem. Hij kijkt Liam kort aan en kijkt mij vervolgens weer aan.

"Nee." Zegt hij droog. Ik maak aanstalten om weg te gaan. Maar voel dan een hand op mijn borst.

"Waar ga je naartoe?" Vraagt Harry en hij kijkt me doordringend aan.

"Dat gaat je verdomme niks aan." Snauw ik. Hij rolt zijn ogen. "Laat me gaan." Ik duw hem weg, waardoor hij op de bank ploft.

Ik loop naar de gang om mijn Nike vest aan te doen en loop dan naar buiten.

Ik start mijn auto, en rijd vervolgens weg. Ik rijd langs het huis van Jade, en kijk naar binnen. Misschien wilt zij wel mee...

"Cameron?" Vraagt ze niet begrijpend. Ik wenk haar naar de auto waarna ze haar zwarte Nike Airmax aan doet. En naar me toe rent. "Cammie." Ze geeft me een kus op mijn wang.

"Ga je mee naar Starpop?" Vraag ik, ze bijt op haar lip en haalt haar schouders op.

"Waarom?" Vraagt ze, ze kijkt me doordringend en zwoel tegelijk aan. Ik glimlach naar haar.

"Omdat ik zin heb om uit te gaan. En ik anders alleen ben, en daar heb ik echt niks zin in." Ze knikt en gaat gelijk bij me in de auto zitten. Ze legt haar hand op mijn been en glimlacht naar me. Ik start de auto.

Jade heeft een lip ring, waar ze soms haar tanden op zet. Ze heeft lang bruin haar, tot haar onderrug. Wat altijd mooi in model zit. Ze heeft altijd korte rokken of jurken aan. Altijd hele strakke dingen aan. Haar makeup is altijd heel donker, wat er heel mooi uitziet. Maar ze is zo anders dan Hope. Hope is veel normaler gekleed.

"Wil je even wat pakken? Het ligt onder de stoel." Zeg ik, ze knikt. En bukt. Ze kijkt onder de stoel. Er ligt helemaal niks, maar ik zie Hope lopen. Ik rijd gewoon door.

"Waar, ik zie niks...." Zegt ze. Ze kijkt me niet-begrijpend aan.

"Oohw echt niet." Vraag ik. Ze schud haar hoofd. Ik haal mijn schouders op.
Ik wil niet dat Hope haar ziet.

Als we er zijn stappen we uit. Nog steeds raast Hope door mijn gedachten.

Wat deed ze zo laat op straat? Is ze heel verdrietig? Had ik bij haar moeten blijven?

"Waar denk je aan?" Vraagt Jade. Ze geeft me een groot glas met alcohol erin. Ik haal mijn schouders op.

"Gewoon de voetbal." Ze glimlacht en laat haar vingers door haar haar gaan.

"Had jij geen vriendin?" Vraagt ze. Ik kijk haar aan en weet even niks te zeggen. Ik schud mijn hoofd wat logisch is. "Is het uit?" Ik knik. Waardoor ze grijnst.

"Het was moeilijk." Zucht ik. Ze knikt en trekt haar jurkje naar beneden. Ik rol ongezien mijn ogen.

"Zullen we gaan dansen?" Vraagt ze. Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar de dansvloer. Ik zucht, maar dans wel.

Ik drink van mijn glas, en voel de alcohol al behoorlijk stijgen.

☆_☆_☆

Ik wankel heen en weer door de club. En houd me vast aan Jade die ook al heel veel alcohol opheeft.

We gaan weer dansen, en haar gezicht komt steeds dichterbij. Ik leg mijn handen op haar heupen, en ze grijnst naar me. Ik buig voorover.

En als mijn lippen de hare willen raken, deins ik terug en kom ik in de realiteit. Hope raast door me heen, en ik kan dit niet maken! Ik hou van haar, en wil haar het liefste bij me hebben. Ik ben net op tijd naar achter gegaan.

Ze kijkt me aan, en duwt me weg.

"Klootzak." Sist ze. Ze loopt weg, en ik kijk naar de grond. Ze heeft gelijk. Ik ben een klootzak. Een grote klootzak...

Ik loop de club uit en trap tegen een vuilnisbak aan. Hoe had ik het zo kunnen laten lopen? Ik ben zo kapot dom. Ik ga deze nacht bij mijn moeder slapen. Gewoon lekker thuis.

the soccer guy || VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu