Chapter 10

3K 96 3
                                    

*Cameron Blake*

We lopen nu al uren in de stad, voor mijn gevoel dan! Voor mij part doe ik dit langer, maar dan wel samen met Hope.

"We moeten bij de Primark naar binnen!" Roept ze. "Misschien kunnen we wat vinden voor jou!" Ze pakt m'n hand, en we rennen samen de Primark binnen. Ik voel de tintelingen in m'n hand toenemen.

"Ik moet een bikini hebben." Zucht ze. Ze loopt naar de bikini's, en ik loop haar maar achterna. "Vind je het niet vervelend? Mij de hele tijd volgen." Ik grinnik en kijk haar aan.

"Alleen als je belooft dat we straks even ergens gaan zitten" Grijns ik.

"Ben je nu al moe dan?" Vraagt ze uitdagend.

"Nee, wat denk jij wel niet." Ze grijnst.

"Best veel." Grinnikt ze.

"Zoek nou maar een bikini uit." Zeg ik geïrriteerd.

Heel veel bikini's. Ze kan niet kiezen.

"Welke?" Ze houdt een blauwe omhoog met witte strepen, een roze met witte strepen en een gele.

"Doe maar de blauwe, maar de roze is ook leuk." Zucht ik. Dit is heel moeilijk. Ik weet gewoon zeker dat allebei de bikini's leuk staan.

"En de gele?" Vraagt ze. Ze houdt hem voor zich en kijkt me aan.

"Die is teringlelijk." Lach ik.

"Ik vond hem best leuk." Zegt ze zacht. Nu is ze ineens weer verlegen.

"Jou staat die misschien leuk. Maar ik vind geel gewoon, nee." Ze lacht, en hangt hem op.

"Blauw of roze?" Ze houdt ze allebei voor de spiegel.

"Allebei." Zeg ik schouder ophalend. "Het is hier toch goedkoop, dus waarom niet." Ze kijkt me denkend aan.

"Ja, dat doe ik wel." Ik knik. Ze stopt ze in de tas en loopt verder. Ik zchtervolg haar gewoon.

"Nu gaan we voor jou kijken." Ze legt de slippers in de tas, en we gaan met de roltrap naar boven.

"Wat wilde je vertellen?" Vraagt ze, ze ploft op mijn bed met de tassen in haar hand. Ik kijk naar beneden. Ik ga het haar gewoon zeggen.

"Ik vind je leuk. Precies zoals je bent." Floep ik eruit. Ze moet blozen, kijkt naar beneden en slikt.

"Kunnen wij wel samen zijn?" Vraagt ze zacht, alsof iedereen ons kan horen.

Liam: Je bent op het wereldwijde nieuws!

"Zet channel 6 aan." Ze zet hem meteen aan. Er komen foto's van ons 2 in beeld.

"Het lijkt erop dat de voetbalspeler Cameron Blake, die nu in TSC speelt. Een nieuwe vriendin heeft. In London werden ze al gespot, en nu in Barcelona ook."

Er komt een video van ons in beeld. Je ziet erop dat Hope mijn hand vast pakt, en me mee de Primark in trekt.

"Het lijkt erop dat ze het naar hun zin hebben. Details komen later." Zegt de blonde barbiepop. Ik zucht.

"Ik wil niet op het nieuws komen. En al helemaal niet met een meisje!" Zucht ik.

"Als je nooit in deze showbizz zat had je dit gezeik nu niet. Of je moest gewoon niet verliefd op me worden. Wie wordt er nu verliefd op een zielig en zwak meisje die niet eens werk kan vinden? I-" Ik onderbreek haar door onze lippen elkaar te laten raken. Ze legt haar hand in m'n nek, en streelt er met haar vinger over.

Een raar gevoel betreed mijn buik, verliefd zijn.

*Hope Kamilton*

Hij kust me gewoon! Ik voel de vlinders langzaam opborrelen in m'n buik. Mijn eerste zoen is gewoon met Cameron Blake. De beste voetbalspeler!

the soccer guy || VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu