Ozan'ın Korkunç Tarafından Bir Fragman
Yarın fizik sınavımız vardı.
Biz ne mi yapıyorduk?
Ozanların evinde PS3 oynayıp maden suyu içiyorduk. Aslında planımız en başta ders çalışmaktı. Ozan evde yalnız kaldığımda bir yerimi kesmemden korktuğu için beni zorla evine götürmüştü. Muhittin de peşimize takılmıştı. Birleşen her 3 erkeğin yapacağı gibi futbol oynuyorduk. Hepsini yeniyordum. Ehehehe.
"Bu da beeeeeeeeş!" diye bağırdım golü attıktan sonra. Ayağa kalkarak zıplamaya başladım. Ardından Muhittin'e kıçımı salladım. Bir küfür savurdu.
"Ben oynamıyorum amına koyim ya." Kolu kenara fırlattı. Maden suyunu sanki içki içiyormuş gibi kafasına dikti. Ozan da kahkaha atarak kendi şişesinden bir yudum aldı. Gülerken bir şey içtiği halde nasıl boğazında kalmıyordu? Ben birkaç kez bunu yapmayı denemiştim ve her seferinde de ölümle burun buruna gelmiştim. Bu da bir yetenek yahu.
"Oyunda kaybeden aşkta kazanır Muhittinciğim. Görüyorsun, ben kazanıyorum. Ama aşkta kaybediyorum." İkisi de gözlerini devirdiler. Sürekli konuyu Aysel'e getirmemden bıkmışlardı. Ancak ben bıkmamıştım. Her türlü olayı Aysel'e bağlama yeteneğine sahiptim.
"Ergenleşme." Muhittin beni azarladı. Elini cips poşetinin içine sokup bir avuç cipsi aldı ve ağzına tıktı.
"Aynen." diye Muhittin'i onayladı Ozan. Maden suyunu son damlasına kadar bitirdikten sonra yerinden kalktı. "Aysel tek kız olmayacak."
"Başka kız yok."
Tekrar gözlerini devirdiler.
Anlamıyorlardı bir türlü. İstediğim tek kız Aysel'di. Aysel yoksa başka bir kız istemiyordum. Olmazdı. Onu bu denli severken başka kıza bakamazdım.
Dış kapının açılma sesi duyuldu. Ozan'ın ayağa fırlama biçiminden anlaşılacağı üzere kız kardeşi gelmişti. Ben ayaklanma ihtiyacı duymadım. Kız evdeki varlığıma alışmıştı. Eve geldiği zamanlarda salona ya da abisinin odasına bir bakış atar -genelde I am going to kill you in your sleep bakışı oluyordu bu- sonra da giderdi. Abisiyle arkadaşlık etmemden hoşlanmıyordu. Abisinin arkadaş çevresinden biri olduğumu sanıyordu sanırım. Ozan'ın arkadaşları genelde uyuşturucu bağımlısı tipler oluyor da. Ben düzgün olan tek kişiyim. Bir de arada Muhittin bize katılır. Fakat daha önce hiç evine gelmemişti.
Okyanus yanında ufak tefek sarışın bir kızla odaya girdi. Okyanus odanın dağınıklığını görünce çığlığı bastı. Evin temizliği ona aitti. Odayı temizleme işi de ona kalacaktı. Ozan'ı bugün öldürmese iyi.
"Tamam, tamam." Ozan kaş göz hareketleriyle etrafı toplamamızı işaret etti. Annesinden korkan küçük bir çocuktan farkı yoktu.
Biz salonu biraz toplarlayınca Okyanus rahatlamış bir şekilde arkadaşıyla odadan çıktı. Arkadaşı biz odayı temizlerken sürekli kıkıyordu. Bir iki kez göz göze gelmiştik. Bu oldukça sinir bozucuydu.
"Fena kızmış." Muhittin bir ıslık çaldı. Ozan'la aynı anda "Hangisi?" dedik. Ben meraktan sormuştum. Ozan'ın dişleriyse sorarken gıcırdamıştı.
"Kardeşin. Neydi? Deniz mi?"
"Okyanus." Dişlerini gıcırdatarak-bu seferki korkutucuydu-cevap verdi.
Daha fazla konuşamadık. PS3 oynamaya devam ettik. Muhittin Ozan'ın dehşet verici ifadesine ancak yarım saat dayanabildi. Sonra bir bahane uydurup kaçtı. Muhittin kaçtığında ben de korkmuştum. Ozan bu sinirli beni de öldürebilirdi.
"Kimse." diyerek başladı konuşmasına "Kız kardeşim için fena kızmış diyemez." Oyun kolundaki tuşları o kadar sert basıyordu ki tuşlar kolun içine çökecek sandım.
"Muhittin işte. Boş ver."
"Boşvermişmişmiş."
Sessizlik.
"Özür dilerim." oyunu durdurup kolu kenara bıraktı. "Okyanus bu tur şeyler için daha küçük."
"16 yaşında." dedim kıkırdayarak. Sonra ciddileştim. Ozan kötü bakıyordu.
"Ruhsal olarak çöküntü yaşıyor. Aile hayatı yeterince kötü. Okulda da kötü olduğunu biliyorum. Bir de erkek arkadaş sorunu yaşamasına gerek yok."
"Sadece soruyorum." Ozan'ın beni öldürmemesi için dua ederek devam ettim "Kaç neredeyse erkek arkadaşını ortadan kaldırdın?"
"Genelde uyardığımda ondan uzaklaşırlar. Ama 2 tanesini dövmek zorunda kalmıştım. 1 tanesini de hastanelik ettiğim için Okyanus benimle 1 ay konuşmamıştı."
Ozan'ın çileden çıkmış hali gözüme geldi. İzlediğim bütün korku filmlerinin 1000 katıydı. Kız Kardeşimden Uzak Dur. Gerilim/Korku. Imdb puanı: 9.8 Uyarı: Kalp rahatsızlığı olanlar izlemesin. Uyarı2: Korkudan felç geçirme olasılığınız var.
Ozan kucağıma açılmamış cips paketini fırlattı. Gergin ortamı dağıtmak istediğini sezebilmiştim. "Onu bunu geç. Ceylin senden hoşlandı."
"Ceylin?"
"Okyanus'un arkadaşı. Aslında yakışırsınız."
Göz göze gelip durduğum sarışın kızı düşündüm. Yok, kalsın.
"Saçmalamasana oğlum. Daha bugün Aysel'in Efe'yle çıktığını öğrendim."
"Al sana tavsiye." Cips kırıntılarını ağzına boşalttı. "Bir kızı unutmak istiyorsan senden hoşlanan başka bir kız bul."
"Sevmediğim biriyle olmaz ki."
"Erkek olmanın iyi yanlarından biri de karşındaki kızın senin duyguların olmadığını düşünmesi. Her türlü piçliği yapmakta serbestsindir. Bu Derya'dan sonra öğrendiğim en önemli şeylerden biri."
Parmaklarımla ritim tutmaya başladım. Sarışın kız sanki ne konuştuğumuzu biliyormuş gibi sırıtarak odaya daldı. Onun ardından Okyanus içeri girdi. Suratında her zamanki heykel ifadesizliği vardı.
"Tabu!" diye cıvıldadı Ceylin. "Oynamak ister misiniz? Ozan ve şey. Adını bilmiyorum."
"Bora." dedim. Ozan bana sinsi sinsi sırıttı.
"Ceylin" dedi kız. Elini uzattı. Elini sıktım. Oldukça ciddi olmayı planlıyordum. Ama kızın suratının renk değiştirdiğini görünce gülümsemeden edemedim.
"Hadi şunları yenelim!" Ozan kardeşini kolundan tutarak kendi tarafına çekti.
"Yarın fizik sınavın var ve sen tabu oynamayı kabul ettin." Okyanus sinirlenmişti.
"Erkek erkeğe bir olay olacaktı. Muhittin gidince devam etmek istemedik."
"Ahahaha." Okyanus gülme taklidi yaptı. "Eve öyle bir girişiniz vardı ki aşk filmleri izleyip ağlayacaksınız sandım. Ergen kızlardan farkınız yok var ya."
Okyanus'un dediklerini kimse takmadı.
"Kızlara karşı erkekler oynayalım." dedi Ceylin sessizliği bozarak. Konuşurken öyle heyecanlı konuşuyordu ki gören dünyayı kurtarıyoruz sanardı. "Kaybeden diğer gruba yemek ısmarlar."
"Anlaştık." dedik Ozan'la aynı anda.
Ve kartları dağıtmamızla oyun başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bora
Teen FictionBora’yla tanışın. O ne sportif ve kaslı ne zengin ne de bir kötü çocuk. O sadece Bora. Bildiğimiz erkek yani. | WATR Watty'14 En İyi Humor Hikayesi |