B-38

42.1K 2.4K 202
                                    

Gelecek bölüm haftaya cumadan sonraki herhangi bir gün gelecek hanımlar, yazara empati kurun :( 

Her neyseeeğ

İyi okumalar ^^ 

Karar Anı

Okyanus  beni nasıl köşeye sıkıştıracağını iyi biliyordu. Gözlerini üzerime dikmiş hala bir cevap bekliyordu. Belki bu onu öpmem için bir çesit gazdı. Ama onu öpmeyecektim. Ona cevap vermek gibi bir niyetim de yoktu. Bir kız yüzünden mahvolmuştum. Kafayı yiyecek duruma gelmiştim. Bu ilk defa olmuyordu. Aysel yüzünden az acı çekmemiştim. Parmak eklemlerim duvar yumruklamaktan kırılacak duruma gelmişti. 

O an bir karar vermem gerektiğini anladım. 

Okyanus sırf ibneliğine sevgilisi olduğunu söylemişti. Bunu hak etmiştim. Kız bana karşı ufacık bir şey bile hissediyor olsa benim yüzümden acı çekmişti. Ona acı çektirmiştim. 

Bir kıza asla acı çektirmeyeceğime yemin ettiğim bir anım vardı. Ablam Betül'ü evde hıçkıra hıçkıra ağlarken görmüştüm. Nefes almakta zorlanıyordu. Odasına kapandığı halde ağlayışını duymuştum. O zaman küçüktüm. Bir erkeğin bir kıza ne kadar zarar verebildiğini anlamıştım. 

"Tek bir şey soracağım." Mutfağın kapısını çektim. Okyanus kapı kapanırken tek kaşını havaya kaldırdı. Sonrasında gelecekleri merak ediyordu. 

"Sor bakalım." 

Kendime cümleyi toparlayabilmek için zaman verdim. O sırada Okyanus'a bakmamaya çalıştım. 

"Seni ne kadar üzdüm?" 

Okyanus güldü. "Beni ne kadar mı üzdün?" 

"Ciddiyim." dedim ters ters. "Çünkü ben bile kendi kendime acı çektirdim. Son zamanlarda ne halde olduğumu görebiliyorsundur. Yalnızca... Sana ne kadar zarar verdiğimi bilmek istiyorum." 

"Bu ani kişilik değişimlerinden nefret ediyorum Bora." Kişilik değişimi mi? Okyanus ben ona boş gözlerle bakarken çayları bardaklara dökmeye koyuldu. "Bir an dünyanın en tatlı insanıyken bir an odunun tekine dönüşüyorsun. Bunun ortası falan yok mu?" 

Kabın içinden küp şekerleri çıkarıp tek tek çay tabaklarına yerleştirdim. Okyanus ben ona yaklaşınca geriye çekildi. "Artık gerçekten bir karar vermen gerekiyor." 

Başımı salladım. Zaten iki saattir yapmaya çalıştığım şey karar vermekti. 

"Ya cevap versene yahu. Geçiştirme." 

"Sen cevap ver." 

"Seni sevdiğimi daha kaç kere söylememi istiyorsun?" Fısıldamıştım. Öyle fısıldamıştım ki sesimi kendim bile duyamamıştım. Fakat Okyanus duymuştu. Çay bardaklarının hepsini tepsiye dizdi.

"Biri seni sıkıştırdığı zaman istediği cevapları kolaylıkla alabiliyor Düzyatan." Okyanus keyifle gülümsedi. "Cidden bu iyiydi." 

"Yahu sen benimle yine mi oyun oynadın? Pes ama." Yanaklarımı şişirdim. Eğer kandırdım zaaaa yaparsa kendimi şu camdan atacaktım. 

Okyanus beni yanağımdan öptü. "Tamam şimdi çayları götür. Ama dökme. " Tepsiyi elime tutuşturduğunda aptal aptal sırıtmaktan başka bir şey yapamıyordum. Okyanus önden gidip benim için mutfak kapısını açtı. 

Suratımı işaret edip 'şşş' işaretini yaptı. Her zamanki can sıkıcı ifademe dönüşüp salona gittim. 

1 saat daha oturduk sonra herkes dağıldı. Ceyhun projesini bitirmeye gitti, Berna alışverişe çıktı, Aysel Berna gittikten sonra Okyanus'un korkunç bakışlarına daha fazla dayanamayıp kaçtı. Ozan ve Okyanus en son ayrılanlar oldular. 

"Hayata dönmene sevindim yakışıklı." Ozan çıkarken omzuma bir tane geçirdi. Acıdığını belli etmemeye çalışarak gülümsedim. 

"Görüşürüz Düzyatan." Okyanus Ozan'ın ardından el sallayıp merdivenleri ikişer ikişer inmeye başladı.

Eh, herkes dağılınca ben de ders çalışma masamın başına döndüm. Ancak ondan önce küçük bir mesaj atmam gerekiyordu.

Alıcı: Okyanus
Mesaj: Sen şeytansın. 

Mesajın yanıtlanması uzun sürmedi. 

Bana bilmediğim bir şey söyle sarışın.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Not: Ve artııııığğğğk hikayemize giriş yaptık :D Bu bölümden sonra girişe tekrar bir göz atarsanız asıl hikayenin Okyanus'la Bora'nın birleşmesiyle başladığını anlarsınız  *Şeytani yazar gülüşü* 

Hepinize kocaman sarılıyorum :D 

Bora bildiğiniz Bora'dan hayli bir değişmiş durumda, Onu daha nelerin beklediğini görmek için okumaya devam edin! Çünkü Bora artık bir 'erkek' olmak üzere. O küçük şapşirikliği aynı kalmak koşuluyla biraz büyümesin zamanı geldi. Kerata 18 olacak çünkü :D 

O da size kocaman sarılıyor:3333 

BoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin