İlk Buluşmanın İçine Etmek
Bora Düzyatan'ın tarihe geçen ilk sevgilisi Ceylin ne kadar geri zekalı bir çocukla karşı karşıya olduğunu bilmiyordu. Bunu öğrendiğinde benden kaçar diye ölesiye korkuyordum. Bu yüzden ilk buluşmadan önce Betül ve Berna'yı karşıma oturttum. Yaklaşık 2 saat süren nasihatlardan sonra annem de bize katıldı ve o da 1 saat konuştu.
Kendin ol. Kızın üzerine öksürme. Burnunu karıştırma. Yemeği hayvan gibi yeme. Kibar ol. Saçma futbol konuları açma. Kız ne anlatırsa dinle. Sözünü kesme. İğrenç espriler yapma.
Onlardan sonra da bizim çocuklarla konuştum. Efe ilk randevusunun mükemmelliğinden bahsettikçe onu yumruklamamak için kendimi zor tutuyordum. Hala Aysel'in Efe hıyarıyla çıktığına inanamıyordum. Zaten Efe konuştuktan sonra tuvalete kaçıp duvar yumruklayıp geri döndüm. Hayır, dayanamıyordum. Olmuyordu. Aysel'in gözümdeki değeri değişmemişti. Ceylin sayesinde onu atlatabileceğimi umuyordum. Tuncay rahat olmamı söyledi. Tabi onun için kolaydı. Kızlardan anlıyordu. Eminim yaşının iki katı kızla çıkmıştı. Ogün malı ise tavsiye vermedi. Benim sevgilim yoksa senin de olmasın aq diyerek olaya tepkisini koydu. Ona bön bön baktım. Efe'yle Tuncay onu kovaladılar. Hak etti ama sıpa. Moralimin içine iyice etmişti.
En son Ozan'la konuştum. Tek söylediği: "Git ve kızı kap." oldu. Ben ona küfür edince de gülerek doğru düzgün tavsiyeler verdi. "Sen zaten mükemmelsin oğlum. Bir kızın senden etkilenmesi mümkün değil."
***
Annemin zorla giydirdiği gömlek kaşındırıyordu. Ablam yüzünden de kafeye yarım saat erken gelmiştim. Sözde trafik olur diye erken çıkarmıştı ama trafik mırafik yoktu.
Ben heyecandan kusacak hale gelmiştim ki Ceylin de geldi. Taytın üstüne çiçekli bir şey giymişti. O şeye ne deniyordu? T ile başlıyordu sanki? Tumik mi? Tumik mi deniyordu? Aman bana ne.
Ben hamburger söyledim. Yanına da şu minik kızarmış tavuklardan. Ceylin vejetaryenmiş meğersem. Bu yüzden salata almakla yetindi. Ben karşısında hayvan gibi hamburger yerken göz devirdi. Ablamın tavsiyesini hatırlayarak ısırıklarımı küçülttüm. Ceylin güldü.
"İstediğin gibi ye seni katil."
"Sen de bitkileri yiyorsun ama." Ceylin'in tek kaşı havaya kalktı. "Söylemek istediğim şey bitkilerin de canı var. Onları da öldürüyorsun. Of ben ne diyorum... Demedim say.... Tamam bir şey demiyorum ben..."
Ceylin yine güldü. Yemek yeme kısmımız benim saçmalamalarım ve onun gülüşlerinden oluşuyordu.
***
Sinemaya girmeye karar verdik. Bu benim için iyiydi. Saçmalayamayacağım, ya da az saçmalayabileceğim, tek yer orasıydı. Aksiyon filmlerinden birine girmek için yanıp tutuşuyordum. Ama Ceylin gidip romantik komediye iki bilet aldı.
Filmde daha çok grup halinde gelmiş kızlar vardı. Birkaç tane de çift. Kızların hepsi bize öldürücü bakışlar atıyorlardı. Kıskançlık krizlerine girmiş oldukları barizdi. Beni öldürmemeleri için dua ettikten sonra Ceylin'in yanındaki yerime geçtim.
Film bok gibiydi. İki kiş aşık oluyor. Çocuk kızı terk ediyor. Kızın kanser olduğu ortaya çıkıyor. Kız başka bir çocukla tanışıyor. O çocuk kıza aşık oluyor ama kız hala onu terk eden çocuğu seviyor. Filmin sonunda kız hastanede yatarken terk eden çocuk gelip onu sevdiğini söylüyor. Fakat kız bu sefer yeni çocuğa aşık olduğunu fark ediyor. Ancak o yeni çocuğu seni sevmiyorum diye kovmuştu. Yalnız ölüyor.
Kız ölürken ben de ölesim geliyor. Göz ucuyla diğer çiftlere baktım sıkıntıdan. Hepsi birbirine sarılmış duruyorlardı. Ceylin'le ikimiz ayrı duran tek çifttik. Suratından bundan hoşlanmadığını anlamıştım. Gerinir gibi yaparak ona sarılmayı denedim. Bu denemem kolayı onun üstüne dökmemle sonuçlandı. Minik bir çığlıkla ayaklanarak tuvalete koşturdu. Ben de arkasından gittim.
Evet, biliyorum. İşleri gerçekten batırmıştım.
"Özür dilerim." Ceylin beni dinlemeden kızlar tuvaletine girdi. Açık musluğun sesini duyabiliyordum.
"Ceylin özür dilerim."
"Sorun değil!" diye bağırdı içerden. Kolanın bıraktığı lekeyle üstündeki değişik duruyordu.
"Aslında böyle de güzel duruyor. Yakışmış." Durumu toparlayayım derken daha çok saçmalamıştım. Ceylin sırıttı.
"Karşımdaki herhangi biri olsaydı şu an onun kıçına tekmeyi basmıştım. Ama şu surata dayanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bora
Teen FictionBora’yla tanışın. O ne sportif ve kaslı ne zengin ne de bir kötü çocuk. O sadece Bora. Bildiğimiz erkek yani. | WATR Watty'14 En İyi Humor Hikayesi |