" Isolde."

3.9K 95 24
                                    

Merabaa :)

( Okuyun lütfen.)

Açıklama : 

Şimdi bu bölüm baya uzun olduuu değil mi? Bi günümü bu bölüme adadım zaten.Bu bölümüüü azeri bir genç  kıza hediye ediyoruuuum! Metanet ! Çok seviyorum ben bu kızı yaa.Sana bir süprizim var demiştim ya hani? Al sana süpriz!  Okuyunca yüzündeki sevinci ya da şuan tahmin edemediğim duyguyu çok merak ediyoruuum! Keşke görme şansım olsaymış...   <3  Sana gelsin bu bölüüüm bol bol oku :) 

Eveet gelelim bölümümüze...Bu bölüm baya duygu yüklü bir bölü oldu.Size o duyguyu hissettire bildim mi bilemiyorum ama bence başardım! Çünkü yazarken bile ağladım ! Biliyorsunuzdur belki  çok duygusal biriyim ama yazarken bi baktım ki ağlıyoruum :(

Ahh... gerçekten çok güzel , duygusal, muhteşem bir bölüm oldu bence.Sizde benim gibi yada benim tam tersini düşünüyorsanız bunu yorumlarınızda belirtmenizi istiyorum! Yorum yapan neredeyse çok az, yok  resmen. Gerçekten yorum yapan arkadaşlarım var ama onlarda olmasa yani ayda 1 yazarım heralde.Şuan çok sıkışık bir dönemdeyim zaten.Buna rağmen bölüm ekliyorum.Uzun uzun...

Bence bi yorumu ya da bi oylamayı haket meliyim? Doğru değil mi? 

Eğer memnun olacağım düzeyde yorum ve vote gelmezse gerçekten bölüm eklemeye bilirim.Bazı yazarlar  + 200 vote de yeni bölüm! gibisinden bir şeyler yazıyorlar.Ama ben öyle bir şey demek istemedim hiç bir zaman.Yakında isteyeceğime benziyor ama...

Herneyseee bu bölüm hakkında her okuyucumdan en azından 5 kelimelik bi yorum bekliyorum. 5 10 kelime bile yeter ya...İnsanları mutlu etmenin yollarını biliyorsunuzdur hayattan? Peki bir yazarı mutlu eden şey nedir sizce? Bence bunu biliyor bazılarınız.Ama bu işine gelmediğinden dolayı okuyup gidiyor.Yok olmaz! Her kim olursa olsun ,tanımadığınız biri bile olsa hak yememek lazım bence ... İşte rahatsız olduğum bir konudan bahsettim size.Beni yadır gayadabilirsiniz hiç sorun değil yani :)

Dediğim gibi yorum ve vote ! 

Bu bölümü James Arthur / Impossible ile okumanızı öneririm... Özellikle son sayfaları...

İyi Okumalar !! <3

Not: Bu başlarını  Christina Perri / Jar of Hearts ile okuyun arkadaşlar <3 

Şelalenin tepesinden akan suyun karşısına geldiğimde önümdeki düğmeleri açtım.

"Hey ! Bence bunu yapmak istemezsin." dediğinde ona dönüp " İstiyorum." dedim.

" Karşımda soyunup suya mı gireceksin yani?" diye sorduğunda ayağa kalkmıştı.

Ona cevap vermeyip suya tekrardan döndüm ve elbisemin askılarını indirdim. "Isolde! " dediğinde elbiseyi üzerimden çıkarmaya çalıştım.

Elbise tamamen vücudumdan kayıp ayaklarımın dibine düştüğünde ince kumaşla kaldım.İnce içliğimin boyu dizlerime kadardı.

"Ah! Isolde..." derken ona önümü dönüp " işte bu kadar." dedim elimi yanlarıma açmıştım.

" Sen delirdin herhalde? Üzerini giy!" diye emrettiğinde onu hiç takmayıp " Bana emir verme hakkın yok !" dedim.

"Üzerini giy dedim sana Isolde! Giy şu lanet olası şeyi!" derken gerildiği çok belliydi.

Onu dinlemeyip suya girdim.Su soğuk değil aksine ılıktı.Suyun içine girdiğimde Trihan uzun bir of çekti.

" Nasıl anılarınız tazeleniyor mu?" dedikten sonra saçlarımı ıslatmak için suyun içine daldım.

Masumiyet ÇağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin