Merhabaa!
Süpriz yapayım dedim!
Çok iyi ettim değil miiii?
Hadi Hadiii! Yeni evli çiftimize bir göz atalım ha ne dersiniz? :D
İyi okumaalar canlarım!
"Masum Kalın."
Not : Multımedia'daki şarkıyla beraber okumanızı tavsiye ederiiim! Beyonce-Shakira /Beatiful Liar
"Trihan! Yeter yapma şunu artık."
"Seninle asla evlenmeyeceğim lord bozuntusu! "
Trihan tam karşımda beni taklit ederken ona durmadan su fırlatıyordum ama beni umursamadan taklidine devam ediyordu.
"Seninle evleneceğime ölürüm daha iyi !" derken yüz ifadesi gerçekten benimkine çok benziyordu.
"Kes artık şunu yapmayı! O zamanlar öyle diyordum."
"Benimle asla evlenmeyeceğini söylemiştin! Ne oldu Isold hanım? Paşa paşa girdiniz mi koynuma?" dediğinde ona doğru yüzüp tam dibine geldim.
Yüzüne ifadesizce bakıp kafamı yan yatırdım.
"Beni istediğini söyleyen sendin! Hemde tanışır tanışmaz." derken gözlerimi kısıp söylemiştim.
"Aşk evliliği istediğini söylemiştin."
"Evet...Zaten istediğim oldu da.Olmadı mı?" derken gözlerine cilveli bir şekilde bakıyordum.
Evet olayı çözdüm ! Trihan bu bakışlarıma dayanamıyor!
"Oldu baş belası!" diyerek dudaklarıma yapıştığında dengemi kaybettim.
Trihan'a tutunmamla suya düşmemiz bir oldu.Kahkahalarımız gecenin karanlığına ve tam üzerimizde bize gülümseyen ay eşlik ediyordu.Sonunda ayakta durmayı başardığımızda Trihan ellerini belimde birleştirip dengede kalmamızı sağladı.Zaten ayaklarımız suyun dibine değiyordu.
"Bana neden baş belası diyorsun? Asıl baş belası sendin!" dediğimde Trihan'ın boynuna ellerimi bağladım.
"Neden biliyor musun? Çünkü hep başına bela açıyorsun! Sana yapma diyorum o işi inadına yapıyorsun ." derken bu durumdan oldukça dertli gibi duruyordu ama şapşa halini takınmayı da unutmuyordu.
"Bilerek yapmıyorum ama..." derken başımı eğmiş gözlerine masumca bakındım.
"Bu masum bakışlar beni kandıramaz." dediğinde başımı düzeltip cilveli bakışlarımı ona gönderdim ve "Peki bu bakışlar?" diye sordum.
"İşte buna dayanamıyorum!"
Trihan bu cümlesinden sonra boynuma kafasını gömmüş daha önce yaptığı gibi tuhaf sesler çıkartıp beni gıdıklıyordu.
"Hey sana daha kaç kere yapma şunu diyeceğim." derken kahkaha atmam ciddi olmamı engelliyordu.
"Sana daha kaç kere bana yapma deme diyeceğim?"
Trihan'ın benim sözlerimi taklit etmesine sinir oluyorum gerçekten.Boynumdaki elimi sırtına getirip sırtını tırnağımın yardımıyla küçük bir sıyrık attığımda Trihan kafasını boynumdan çekip acıyla inledi.
"Zaten sırtıma harita çizdin şimdide imzanı mı atıyorsun sevgilim?" dediğinde kıkırdayıp "Ne ? Ne haritası be!" dedim.
Trihan yavaşça arkasını bana döndüğünde ağzımı sonuna kadar açıp "Oha! Bunu ben mi yaptım?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumiyet Çağı
RomanceOnlar birbirinden habersiz bir güne başlamışlardı.Güneşin o parlak ve göz kamaştıran ışığıyla birbirlerinin içine dokunmuşlardı . Belki iyi bir dokunuş ,belki de kötü bir dokunuştu. Bunu kim bilebilirdi ki? Kim bilebilirdi ,daha onlar bile bunu bil...