"Ağlatmak değil midir ağlamayı umutsuzlaştıran."

4.2K 100 14
                                    

Merabaaaa canlar :) 

Sınavlarım bittttiiii biyolojiden 22 aldığım gibi matematikden de 80 alan bir yazarınız vaaar! :)

Herneyseee <3 Sizi beklettiğimi biliyorum ama  sınav haftalarım olduğu için beni affedin.Heleki bitti artık sınavlarım :) bu bölümü uzun tutacağım demiştimm 9 dayfaa ! vaaav ! :) Bol bol okuyun canlar <3 yorum istiyorrrruuuuuuuuuuum! Ona göree hazırlayın cümleleriniziii :) her türlü yorum yapabilrsiniz kötü iyi farketmezz :)  HER BÖLÜME YORUM YAZAN BENİM ÇOK TATLI OKUYUCULARIM VAAAR! Sizleri seviyoruuum <3

Sizleri sevdiğimi biliiiin :) <3

Hepinizi sulu sulu öpüyoruuum diğer bölümde görüşürüüz :) Buradan Begümcüğüme selamlaar :) <3 

Bu arada balodaki ortam videodaki gibi :) Hatta Trihan ve Isoldenin dans ettikleri figürlerde oradaki dans gibi.İzlerseniz sevinirim çok eğlencelii :)

İyi okumalaaar <3  yorumlarınızı bekliyorrum! Böle 5-10 defa yorum yazabilirsiniz yani benim için hiç sorun olmaz hatta mutluluktan uçarıııım . Lütfen herkes yorum yapsııııııın! Ve OYLASIIIN! 

" Senin en işin var burada he!"

"Sakin ol Isolde sana bir şey yapmayacağım." derken korkudan büyümüş gözlerimin içine utanmadan bakmıştı.Sanki beni hiç terketmemiş gibi.Eskisi gibi bakıyordu.Ama bilmiyordu ki benim gözlerimin eskisinden daha iyi gördüğünü...

"Daha ne yapacaksın ki zaten! Hnagi cehennemden geldiysen geri dön Klaus!"

"Seni görmek için geldim ben.Şu söylediklerine bak!" dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.

"Sen iyi misin ? Beni bırakıp kaçan kimdi acaba?Ha kimdi!"

"Isolde anlatacağım.Ama şimdi değil.Sadece seni görmek istedim.Seni sevdiğimi yakından hissetmek istedim."

"Sen ne sevgisinden bahsediyorsun!Hem sevdiğini hissetmen için yakınında mı olmam gerekiyor" dediğimde benden biraz uzaklaştı.Beni baştan aşağı gözleriyle süzdü bir süre.

"Bu kıyafet içerisindeki sen olmadığın gibi içindeki sen de bu değilsin.Bana aşık olan Isolde bu değil."dediğinde içimden kahkaha atmak geldi.

"Aşık?"

"Bana deliler gibi aşık olan sendin Isolde." dediğinde gözlerinde telaş vardı.

"Düşün Klaus!Beni kendi içinde o kadar çok delirtmişsin ki senin gibi bir boktan adama aşık olduğumu sanmışım.Ama şuan ruhum tamamen senden arınmış durumda.Şimdi çek git hayatımdan . Defol!" dedikten sonra gözlerimi kısıp o meymenetsiz suratına baktım.

"Gitmeyeceğim."

"Gitmeyeceksin öylemi? Peki o gittiğin cehennemde kurduğun yeni hayatına ne yapacaksın?Mesela evlendiğin o kadın! Ha! Belkide çocuk bile yapmışsınızdır, kim bilir!" dediğimde gülümsüyordu.Ben sinirden kavrulurken o gülmeye cesaret edebildi yani.

"Öyle bir şey yok Isolde." derken gülmesine devam ediyordu.Ben suskun durunca devam etti.

"Evlendiğim falan yok.Byük ihtimalle köylü dedikodusuna kapılmışsın işte." dedi.

"Klaus!"

"Efendim."

Gözlerinin içine bakarak "Defol!" dedim ve onu önümden ittim.Yanından ayrılacakken kolumdan yakalayıp beni kendine çekti.

"O cehennemden kurtulduysam buna değerdin Isolde.Benim olacaksın." derken gözleri bana çok keskin bir şekilde bakıyordu.

Korkmuştum.

Masumiyet ÇağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin