Part 118

23 6 2
                                    

I just want to be good enough for you; but I never can be.

Wir können die schlimmsten Dinge überstehen, denn wir sind unzerstörbar, solang wir daran glauben.

Maybe there's something you're afraid to say, or someone you're afraid to love, or somewhere you're afraid to go. It's gonna hurt. It's gonna hurt because it matters.

Verrückt, dass Fallen wie Fliegen ist für 'nen kleinen Moment.

Ich steche noch einmal zu, danach bin ich für immer stumm. Ich ertrage diesen Schmerz nicht. Ja, ich dachte Liebe sei unsterblich. Doch Fehler sieht man erst , wenn sie passiert sind. Ich frage mich was nur mit uns passiert ist.

Seit wann kann Liebe nur so schmerzhaft sein, warum teilt es mein Herz in zwei? Halte deine Hand, küsse deine Handfläche, bitte lieber Gott schenke mir nur noch einmal sein lächeln.

Most people move on from a broken heart by seeing someone else to help them to feel needed. I move on by figuring out how to accept I won't be with the person I fell in love with anymore.

All those moments will be lost in time like her tears in the rain.

The moral of the story is: You never know what you've got until it's gone, so enjoy it while it lasts.

Personally I'm a fan of ignoring a problem until eventually it just goes away.

Br'OK'en (sayings)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt