DUYURURURURU

111 4 2
                                    

Merhaba arkadaşlarrrrr. Uzun bir aradan sonra nasılsınız bakem? Bir şey söyleyeyim mi? Ben sizi özledim ha! Vallahi! Ayy uzun bir aradan sonra yazmak bir tuhaf hissettirdi ha!
Ne bileyim. Duyuru yapmaya geldim fakat yine heyecanlandım. Şuan gelişine yazıyorum. Nasıl bir giriş yaptım bilmiyorum ama umarım güzel bir giriş yapıyor ve devam ettiriyorumdur!

Neyse, uzatmayayım.

Şimdi arkideşler. Sevimli ve Tehlikeli bildiğiniz gibi final oldu. Belki merak ediyorsunuzdur bilmiyorum ama "ÖZEL BÖLÜM" yazmaya başladım. Birinci duyurum bu idi. Yani evet, özel bölüm olacak, S ve T için.

Gelelimm en önemli ve benim için çok özel, anlamlı ve heyecanlı olan ikinci duyuruma.

YENİ BİR KİTAP YAZDIM VE BU KİTABI BUGÜN YAYINLAYACAĞIM.

Oh be söyledim ve kurtuldum! Evet arkadaşlar, yeni bir kitap yazmaya başladım. Onun duyurusunu yapayım dedim. Bu akşam. Saat, 18.00'de yeni hikayemi yayınlayacağım ve bunun için gerçekten çok heyecanlıyım!

Öhüm öhö! Gelelim duygusal bir konuşmaya. Muhtemelen duygusal konuşma yapamayacağım da, hadi hayırlısı.

Benim şimdi yazdığım hikaye, S ve T'yi bitirdikten hemen sonra aklıma gelen bir kurgu idi. Ne bileyim. Kurgusu bana çok güzel geldi ve yazmak istedim. S ve T bazı okuyuculara göre güzel, bazılarına ise kötü gelmiş olabilir. Olacaktı da. Belki bu yazdıklarımı üşenipte okumazsınız. Bilemiyorum. Ama ben yine de yazacağım.

Ben, 17 yaşına girmesine günler kalmış, onca yapmak istediği hayallerinin arasından sadece yazar olmayı kafaya koyan, dersin ortasında dahi "Yazar olacağım ulan!" deyip, öğretmenlerden azar işiten, teneffüslerde oksijen yerine, öylesine yazılar yazan ve sınıfındaki arkadaşlarıyla saykodeli hareketler yapan, bazılarının deyimiyle "Tuhaf", bazınlarının deyimiyle ise "Siyah, Büzük ve Suratsız." bir kızım. (Beni az biraz tanıdınız herhalde.)

Küçüklükten beri hayalim olan yazarlık, şuan gerçekleşmese de, ileride gerçekleşeceğini ümid ediyorum. Evet çok istiyorum.

Bazılarınızın düşüncelerini okuyabiliyorum.

"Para için."

"Tanınmak için."

"Egosunu tatmin etmek için."

Bazıları, yazar olmak isteyenler hakkında böyle düşünüyor olabilir.

Öncelikle para için kesinlikle yazar olmak istemem! Kesinlikle!

Çünkü para, eninde sonunda elimize geçecek olan bir şey.

Tanınmak içinde yazar olmam.

Beni tanısınlar, tanımasınlar umrumda olmaz. Ben sadece benim yazdığım kitabı başkasının elinde, sayfalarını yavaşça çevirip, kitap kokusunu içine çekişini görmek isterdim. Ah! Hayali bile güzel!!!!

Ya düşünsenize! Elinizde, kendi yazdığınız, emek harcadığınız, yeri geldiğinde karakterinizle birlikte gülüp-ağladığınız, kitabınız elinizde. Allah'ım çok güzel.

Şuan ki mimiklerimi bir görseniz. Sanırım bana deli teşhisi koyabilirdiniz.

Her neyse...

Yeni hikayemi sakına kaçırayım demeyin, canlarr.

Ben fazla mı uzattım ne?

Ama buradan ayrılmakta iztemiyorum ha! Yazmak istiyorumda ne yazacağım? Noluyo be bana?

Neyse ya beni daha çok tanımak isteyenlerle biraz sohbet edeyim ben bi. Buradan ayrılmak istemiyorum beaa.

Adım Bahar. Genelde arkadaşlarım bana "pejmürde" derler. (Dağınık kişilere denir.) daha doğrusu okulun başında demeye başladılar. Svhdsbgsgjcv
İyi bir kızımdır ama siyahımdır. Bazılarına göre çok suratsız ve karanlık imişim. Bak seeeeeennnnn.

Bazılarına göre ise, ponçik ve tuhaf imişim. (Bah hele bah!) Ben ve tuhaflık? Hah! Aynı kefeye bile konulmaz anaaaaammm.

BU YAZDIKLARIMI OKURKEN, BENİMLE DALGA GEÇMİYORSUNUZDUR UMARIM. BU MAL MI DİYE. SBGXJJD Kafayı yediğimi kabul ediyorum arkadaşlar ben kaçar uykum geldi. 18.00'de beni uyandırmayı unutmayııııın.

Kendinize sağlıcakla bakın. Öpülüyor ve seviliyorsunuzzzz. :* :* <3 <3

Sevimli ve TehlikeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin