İyi dostlar yıldızlar gibidir,
Her zaman göremezsiniz ama orda olduklarını bilirsiniz.Ertesi gün evde ablamın yaptığı poğaça, börek, kek... Gibi yemeklerin kokusu yayılırken kapı çaldı. Hızla gidip kapıyı açtım.
Gülerek "hoşgeldin Duru," dedim ve birbirimize sıkıca sarıldık.
Geri çekilip beni süzdükten sonra "e sen daha hazır değilsin," dedi. Derin bir nefes alıp "gerek var mı?" Diye sordum.
Gözlerini kısıp "ne demek gerek var mı? Tabii var Arya sonuçta bu isteme olayı bir kere olacak!" Dedi.
Kafamı iki yana salladım ve "ama formaliteden." Dedim.
Konuyu değiştirmek için "kapıda kaldın hadi içeri geçelim," dedim.
İkimiz de benim odama geçtik. Duru hemen dolabı açıp bir kaç elbise çıkardı ve içinden mavi, dizlerimin altında olan, sade bir elbise seçti ve bana uzattı. "Bu sana çok güzel oluyor bence bunu giymelisin," dedi. Derin bir nefes aldım ve bir şey söylemeden elbiseyi alıp banyoya geçtim. Elbiseyi üzerime geçirip tekrar odama Duru'nun yanına gittim.
"Çok yakışmış."
Aynanın karşısına geçip kendimi inceledim. Elbise üzerime tam oturmuştu ve Duru'nun dediği gibi yakışmıştı.
Yavaşça koltuğa oturduğum da Duru "saçlarını nasıl yapalım peki canım?" Dedi. Dudaklarımı bilmiyorum dercesine büzdüm.
İşaret parmağını çenesine koyup biraz düşündükten sonra "bence maşa yapalım," dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım.
Saçlarımı güzelce yaptıktan sonra hafif bir makyaj da yaptı. "Fıstık gibi oldun Arya!"
Gülümseyerek ayağa kalktım ve ona sıkıca sarılıp "iyi ki senin gibi bir dosta sahibim Duru," dedim.
Derin bir nefes aldı ve "duygusallık yapıp ağlatma şimdi kızım beni." Diyerek geri çekildi.
"Hadi ablanın yanına gidip yardım edilecek bir şey var mı bakalım," dedim.
Kafamı olumlu anlamda salladım ve odadan çıkıp ablamın yanına mutfağa gittik. Duru neşeli bir şekilde "yardım edilecek bir şey var mı?" Diye sordu.
Ablam bize dönüp "yok, ben her şeyi hallettim. Hadi siz içeri geçin bende eniştenizi arayım," dedi.
"Tamam," dedim ve Duru'yla birilikte içeri geçip oturduk. Duru ellerimi tutup "biliyor musun ben çok heyecanlıyım." Dedi.
Gülümseyerek "ne yalan söyleyeyim formalite de olsa bende çok mutluyum," dedim.
Ablamda yanımıza geldi ve oturdu. Duru'ya dönüp "sen nasılsın kızım?" Diye sordu. Duru gülümseyerek "iyiyim ablacım sen nasılsın?" Diye sordu.
"Bende iyiyim,"
Derin bir nefes aldım ve "beklemekten sıkıldım artık!" Dedim. Ablam kolundaki altın saate bakıp "yarım saat daha sabret kız," dedi.
Kafamı olumlu anlamda salladım ve "eniştem ne zaman geliyor?" Diye sordum.
Gülümseyerek "az önce aradım sordum beş dakika sonra burada merak etme," dedi ve ciddileşerek devam etti "enişten bu işin çok acele olmasından şüpheleniyor. Biraz ağrıdan alsak iyi olur," dedi.
Derin bir nefes aldım ve "öyle olsa bu seferde karnımdan anlar," dedim.
Kısık bir sesle "orayı unutmuşum," dedi. Duru ortamı rahatlatmak için konuyu kapatmak istedi ve "şuan bunları düşünmek çok saçma ikiniz de rahatlayın artık. Herşey güzel olacak." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruj İzi
Teen FictionKİTAP DÜZENLEMEK İÇİN BİR HAFTA İÇİNDE KALDIRILACAKTIR! Arya Bilgen O iğrenç gecenin bana hediyesi bir bebek olmuştu. Bu bebek benim bütün hayatımı mahvederken babasının rahat yaşamasına gönlüm razı gelmezdi. Eğer bende Arya Bilgen isem bunu onun ya...