Herkese merhaba ballar. Rakip Okullar isimli yeni bir kitap yayımladım. Ruj Izi'ni okuduktan sonra onada bakıp, oylayıp, yorum yaparsanız çok memnun olurum. Hepinize şimdiden çok teşekkürler ederim. Keyifli okumalar ballar.😘
3 Ay Sonra
Emre işlerini uzun bir süre sonra tamamiyle düzene soktu. Ve annesiyle birlikte Selin mevzusunu tamamen hallettiler.
Aslında Selin'in ailesi Emre'yi suçlu buldular. Ama dostlukları bozulmasın diye Selin'i bir şekilde ikna edip tekrar yurt dışına yolladılar. Umarım tekrar dönüp huzurumuzu bozmaz.
Duru Berk'le ayrıldı ve şu an daha mutlu. Daha doğrusu ikiside mutlu. Ayrılmak onlar iyi geldi. Şimdilik.
Ben ise şu an Emre ile birlikte hastanede doğuma girmeyi bekliyorum. Evet, kızımız bugün dünyaya gelecek.
27.07.2019
Sancılarım beni çığlık atmaya zorlarken Emre'nin elini tüm gücümle sıktım. Doktorumuz tatlı bir sesle "her şey hazır artık başlayabiliriz." dedi. Derin derin nefes alırken "hemen başlayalım lütfen!" dedim sesim oldukça gür çıktı.
Beni Emre'yle birlikte doğum odasına aldılar ve doktor ciddi bir sesle "derin derin nefes al ve ıkın. Tüm gücünle." dedi.
Dediğini yaparken hiç sesini çıkarmayan Emre'nin elini daha sert sıktım.
"Böyle devam et Arya."
Ikınırken "ne zaman bitecek!" dedim.
"Kısa bir süre sonra." diye net bir cevap verdi. İki ya da üç kez daha derin bir nefes alıp ıkındım.
Doktor gülümseyerek "kızımızın kafası gözüktü Arya! Son kez tüm gücünle ıkın." dedi.
Ve yaptım. Doktorumuz gülümseyerek "buraya gel canım." dedi. Kafamı yavaşça kaldırdım. Emre'nin doğum başlandığından bu yana tuttuğum elini bıraktım. Ve doktorun bana uzattığı kızım aldım. Emre merakla yaklaşıp "ama bu çok küçük." dedi. Gerçekten öyle. Çok küçük ve şirin. Dudaklarımı yavaş bir şekilde alnına koydum ve geri çektim.
"Sen çok güzel bir kızsın canım." dedim kısık bir sesle.
Bu çok farklı ve güzel bir his. Onu kucağına almak, öpmek, hissetmek... Dünyadaki en güzel şey sanırım bu. Gülümseyerek Emre'ye baktım.
"Bu bizim kızımız."
Gülümsedi ve "bende tutabilir miyim?" dedi. Kafamı olumlu anlamada salladım ve yavaşça kızımızı ona uzattım. Oldukça dikkatli bir şekilde kucağına alıp "bu aynı bana benziyor." dedi. Kafamı yavaşça yaslarken güldüm.
***
Birkaç saat sonra beni ve bebeğimi normal odaya aldılar. Yanımda Emre ve Duru var. Duru büyük bir bebeğe bakıp bana döndü.
"Bu mükemmel bir şey." dedi heyecanla ve yavaşça kucağına alıp kokusunu içine çekti. Yerine yavaşça koyup "bu kokuyu hep merak etmiştim. Gerçekten çok güzel kokuyor." dedi. Gülümseyip "öyle." dedim. Duru yavaşça yanıma otururuken Emre gülümseyerek "ben annemleri alıp buraya getireceğim, bir şey olursa..." Duru sözünü kesip "ben buradayım merak etme." dedi. Emre kafasını olumlu anlamada sallayıp dışarı çıktı.
Derin bir nefes alıp "ablamı arayıp söyledin mi?" diye sordum.
"Aradım ama kapalı. Sanırım numarasını değiştirdi." dedi ve derin bir iç çekti. Suratımı asıp kısık bir sesle "tam tahmin ettiğim gibi... Ama biliyor musun artık umrumda değil!" dedim ve kızıma dönüp "bundan sonra kızım var. Kimse umrumda değil." dedim.
"Çok doğru bir karar canım arkadaşım benim." dedi ve konuyu değiştirmek için "adını ne koyacaksınız?" diye sordu. Gülümseyerek "ben Azra olmasını istiyorum ama daha Emre ile konuşmadık." dedim. Şaşkın bir şekilde "gerçekten hiç konuşmadınız mı?" diye sordu. Derin bir nefes alıp "bundan daha önemli meselelerimiz vardı maalesef. Mesala Selin!" dedim.
Elimi tutup "ama artık yok, rahatsınız sonunda." dedi ve gülümseyerek "anne olmak nasıl bir his?" diye sordu.
"Bilmem. Aslında en başından beri çok güzel ve farklı bir his ama kucağına aldığın zaman daha farklı oluyor."
"Umarım bende birgün öğrenirim."
"Umarım." dedim büyük bir içtenlikle.
Bir Hafta Sonra
Sonunda evimizdeydik. Emre, ben ve kızımız Azra. Evet Azra. Emre söyledim ve o da ısrar etmeden kabul etti. Ne yapmam gerektiğini pek bilmediğim için genelde doktoruma bir şeyler danışıyorum. Onun dışında kimseden yardım almıyorum. Zaten etrafımda pek fazla insan yok. Arada Duru uğrayıp bebeği seviyor. Araştırıp öğrendiği şeyleri bana anlatıyordu. Bilgilerini bazısı gereksiz olsada çoğu yardımcı oluyor.
Ben, Emre, Azra ve Duru hep birlikte olacağız ve hiç ayrılmayacağız.
Öncelik olarak selamlar. Bu final baya kısa oldu farkındayım ama özel bölümlerle telâfi edeceğim. Uzatmak için uğraştım ama saçmalayıp sildim sonra tekrar, tekrar, tekrar derken en iyisinin kısa tutmak olduğun anladım ve bu şekilde yayımlamak istedim. Ama üzülmeyin. Dediğim gibi bundan sonra en geç iki haftaya çok güzel bir özel bölüm yayımlayacağım. Beklemede kalın. Hepiniz çok seviyorum ballarım.😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruj İzi
Teen FictionKİTAP DÜZENLEMEK İÇİN BİR HAFTA İÇİNDE KALDIRILACAKTIR! Arya Bilgen O iğrenç gecenin bana hediyesi bir bebek olmuştu. Bu bebek benim bütün hayatımı mahvederken babasının rahat yaşamasına gönlüm razı gelmezdi. Eğer bende Arya Bilgen isem bunu onun ya...