20.Bölüm

12.1K 375 58
                                    

Emre'nin verdiği sözün üzerinden bir hafta geçti. Gerçekten eskiye göre daha iyidi. Yani sözünü tutuyordu.

Kafamı arabanın camına çevirip elindeki poşetle arabaya gelen Emre'ye baktım.

Gülümseyerek önüme döndüm. Emre arabaya binip elimdeki poşeti bana uzattı.

"Istediğin tatlıları aldım."

Bana uzattığı poşeti aldım ve gülümseyerek "teşekkür ederim." Dedim.

Paketi poşetin içinde çıkardım ve açtım. Emre çoktan arabayı hareket ettirmişti.

Tatlıları büyük bir iştahla yemeye başladım. Çok güzellerdi. Emre'nin elimden paketi çekmesiyle kendimi topladım ve yüzüne baktım.

Gülerek "işimizi hallettikten sonra devam edersin artık." Dedi. Şaşkın bir şekilde "ne çabuk geldik." Dedim.

"Hadi inip nikah tarihimizi alalım daha çok işimiz var."

Kafamı olumlu anlamada sallayıp arabadan indim. Emre'yle birlikte içeriye girdik ve görevlinin yanına gittik.

Kısa bir süre sonra görevli kadın gülümseyerek tarihi sordu.

Hiç düşünmeden "bu hafta sonu olsun." Dedim. Emre başıyla beni onayladıktan sonra bu hafta sonu için nikah tarihimizi almış olduk.

Arabaya binip "şimdi nereye gidiyoruz?" Diye sordum. Gözlerini yola dikip "nikah için ne lazımsa onları halledeceğiz." Dedi.

Geriye yaslandım ve "tamam o zaman hemen gidelim sonuçta fazla vaktimiz yok." Dedim.

***
Nikâh için gerekli olan şeylerin hemen hemen hepsini halletmiştik.

Gelinlik ve damatlık hariç...

Aslında ben nikâhın aile arasında olmasını ve gelinliğe gerek olmadığını söyledim. Ancak ablam ve Handan Teyze'nin ısrarı yüzünden hepsini kabul etmek zorunda kaldım.

Emre'yle birlikte gelinlik satan bir yere geldik ve içeriye girdik.

Etrafımı iyice süzdükten sonra Emre'ye "bunların hepsi çok güzel nasıl sececiğim?" Dedim.

"Ben size yardımcı olurum." Dedi gülümseyerek bize kız.

Gülümseyerek "gerçekten çok iyi olur." Dedim ve kızında yardımıyla birkaç gelinlik denedim ama Emre hiçbirini beğenmedi ve hepsine bir bahane buldu.

Gelinliklere kısaca göz atarken birine gözüm takıldı. Üst kısmında ve eteğinde çiçek işlemeleri olan aynı zamanda fazla kabarık olmayan sıfır kol bir gelinlik.

Heyecanla kıza "ben bunu denemek istiyorum!" Dedim. Gülümseyerek "tamam siz gidin ben getiriyorum."  dedi.

Kabine girip gelinliği giydim ve tekrar dışarıya çıktım. Emre'nin karşısına geçip "peki bu nasıl?" Diye sordum.

Iyice süzdükten sonra "güzel bunu beğendim." Dedi. Gülümseyerek "o zaman bunu alıyoruz." Dedim.

***
Gelinliği aldıktan sonra Emre'ye damatlık alıp eve döndük.

Ablam yine evde değildi. Emre'yle birlikte oturma odasına geçip oturduk. Biraz dinlendikten sonra "bir şey içer misin?" Diye sordum. Kafasını hayır anlamında sallayıp "gerek yok biraz sonra gideceğim." Dedi.

Merakla "nereye gideceksin?" Diye sordum. Derin bir nefes alıp "annemin yanına gideceğim, mesaj atmış." Dedi.

"Niye çağırıyor peki?"

Ruj İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin