"Tolga benim erkek arkadaşım."
Sinirle dudaklarını birbirine bastırdı ve bir şey söylemeden hızlı bir şekilde odadan çıktı.
Duru kaşlarını çatıp "niye böyle bir şey söyledin?" Diye sordu. Kafamı iki yana sallayıp "bilmiyorum... Neden yaptığımı bilmiyorum." Dedim.
Sedyenin üzerine oturup bana dikkatli bir şekilde baktı ve "ben sana söylerimde neden yaptığını kızarsın şimdi. " Dedi. Gözlerimi kısıp "neden yapmış? Söyle..." Dedim.
Yutkundu ve "bu kız arkadaş meselesi yüzünden Emre'ye kızdın ve misilleme yaptın. " Dedi.
Fazla yüksek olmayan bir sesle "bilmiyorum... Gidelim artık." Dedim.
"Bende Tolga'yı arayım." Dedi iğneleyici bir şekilde. Üzerimi hızlı bir şekilde giydim ve yavaşça sedyenin üzerine oturdum. Yine elimi ayağım titriyordu.
Sakinleşmeye çalışarak derin derin nefes aldım ve kendi kendime "sen kötü bir şey yapmadın Arya yapmadın!" Diye tekrar ettim.
Duru kapıyı açtı içeri gelmeden "artık dışarıya çıkalım. " Dedi. Kafamı olumlu anlamada sallayıp ayağa kalktım ve sonunda bu odadan kurtuldum.
Bir şey konuşmadan hastanenin bahçesine çıktık. Uzun süren bir sessizlikten sonra Duru "şurada bekleyelim Tolga'yı. " Dedi. Fısıltıyla "olur." Dedim ve gösterdiği yere oturdum.
Duru benim yanıma oturup ellerimi tuttu ve "sen iyi değilsin geri dönelim." Dedi ve beni kaldırmaya çalıştı. Ona engel olup "ben tekrar o hastaneye gitmek istemiyorum." Dedim.
"İnat etme!"
"Sende ısrar etme!"
İç çekip "hepsi o Emre yüzünden." Dedi. Gülümsemeye çalışarak "hayır hem bak ben iyiyim gülüyorum." Dedim.
Saçlarımı geriye atıp "herkesi kandırabilirsin ama beni kandırmazsın Arya!" Dedi. Derin bir nefes alıp "ben sadece evime gitmek istiyorum Duru lütfen." Dedim. Kafasını olumlu anlamda sallayıp "tamam sen nasıl istiyorsan öyle olsun." Dedi.
İkimizde konuşmadan Tolga'yı bekledik. O da fazla geç kalmadı zaten.
Duru'nun "Arya hadi kalk Tolga geldi." Demesiyle kendimi toparlandım ve hızlı bir şekilde ayağa kalkıp Duru'yla beraber arabaya doğru yürüdüm.
Duru kapıyı açıp önce bindirdikten sonra kendide hızlı bir şekilde arabaya bindi ve Tolga'ya "kusura bakma senide buraya kadar yorduk. " Dedi. Tolga bize doğru dönüp "önemli değil de sizin hastanede ne işiniz var?" Diye sordu. Derin bir nefes alıp "benim tansiyonum düştü o yüzden geldik." Dedim. Endişeli bir şekilde "iyi misin?" Dedi.
Kafamı olumlu anlamada sallayıp "merak etme gayet iyiyim sadece tansiyonum düşmüş." Dedim ve gülümsemeye çalışarak "artık gidelim buradan." Dedim.
"Tamam. " Diyerek önüne döndü ve arabaya çalıştırdı.
Duru'yla bir an göz göze geldik. Bana kötü bakıyordu. Sanki... Kötü bir şey yapıyormuşum gibi.
Hemen gözlerimi kaçırdım ve dışarıyı izlemeye başladım.
***
Tolga önce Duru'yu bıraktı evine daha sonra beni.Yalandan gülümseyerek "teşekkür ederim." Dedim ve arabadan indim. Yavaş adımlarla eve doğru ilerlerken Tolga "Arya bir dakika bekle!" Diye arkamdan bağırdı.
Olduğum yerde durup ona döndüm ve derin bir nefes alıp "ne oldu Tolga?" Dedim. Gülümsemeye çalışarak "ben bugün bir şey duydum." Dedi. Acaba hamile olduğumu falan mı öğrenmişti. Eğer öyleyse ablam beni gerçekten öldürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruj İzi
Teen FictionKİTAP DÜZENLEMEK İÇİN BİR HAFTA İÇİNDE KALDIRILACAKTIR! Arya Bilgen O iğrenç gecenin bana hediyesi bir bebek olmuştu. Bu bebek benim bütün hayatımı mahvederken babasının rahat yaşamasına gönlüm razı gelmezdi. Eğer bende Arya Bilgen isem bunu onun ya...