Hatinya sakit. Panas. Ingatkan boleh la dia gembira melihat muka hodoh Jisoo tetapi lain yang jadi.
Rose mengepal tangannya. Adegan itu masih berlangsung malah hanya dia yang menyaksikannya. Jimin yang dingin sedingin ais boleh jadi romantik sebegitu? Tak mungkin.
Walaupun sakit , tapi dia masih melihat. Jimin mencuci luka pada wajah Jisoo. Kapas yang diletakkan ubat ditekap perlahan-lahan. Mahu saja Rose menekan kuat luka Jisoo tu.
"Jimin , sudahlah tu. Saya boleh buat sendiri la. Menyusahkan awak je" Jisoo cuba menghalang Jimin.
"Kau ni , takde ayat lain ke. Tu ayat cliche do. Bosan aku dengar" Jawab Jimin sambil ketawa kecil.
"Okay , kau ni memang menyusahkan aku je kan? Aku sihat lagi , aku boleh buat semua ni sendiri" Jisoo cuba berseloroh. Dia menarik lembut baju Jimin akibatnya Jimin semakin dekat dengannya dan jarak muka mereka hanya beberapa inci.
DUP DAP
Jisoo boleh dengar degupan jantung Jimin. Gosh. Whut is dis.
"Ma..maaf" Jisoo cepat-cepat bangun dari kerusi sekaligus menjauhi diri. Mukanya kelihatan merah.
Jimin tiba-tiba tersenyum nakal. Dia meraup muka sebelum kembali dingin.
"Salah kau" Kata Jimin dengan serius.
"Sa..salah aku? Kenapa pulak?" Dahi Jisoo bertaut , apa yang dia salah?
"Kau tanya kenapa?" Jimin bangun. Dia mendekati Jisoo hingga ke dinding. Tangannya mengunci pergerakan Jisoo. Mata sepetnya memandang tajam mata Jisoo.
"Ke...kenapa kau ni Jimin? Kau sakit eh? Kau jangan buat benda tak senonoh dekat aku" Jisoo cuba berkelakuan biasa tetapi hakikatnya hati sudah berdegup kencang.
"Heh.." Jimin menyimpul senyuman nakal.
Gosh.
YOU ARE READING
fixation "parkjimin"
Fanfiction:-was 'blind' Obsesi , bahaya dan memuaskan. Psiko , bahaya dan menjijikkan. Dendam , bahaya dan menyakitkan. Karma , mungkinkah wujud? Buta , gelap tanpa cahaya. Cinta , indah dan membahagiakan. Dan , aku juga ingin bahagia