Jimin
"Jimin! Ada bungkusan untuk kamu" Jerit omma dari bawah. Aku bingkas turun. Aku ambil kotak yang bersaiz sederhana besar itu dari tangan omma dan naik ke atas semula.
Aku letak kotak tu atas meja dan mula mengoyakkan pembalutnya. Hari jadi aku dah lama lepas , siapa pulak bagi belated birthday present ni?
Aku buka kotak tu dan ada lagi kotak yang bersaiz lebih kecil. Bukan , bukan kotak tapi lebih kepada bekas aluminium. Ada sticky note yang tertulis; 'Enjoy your meal boi ;)'
Aku buka bekas tu dan alangkah terkejutnya aku bila nampak jantung yang masih merah. Tiba-tiba aku teringat kata-kata pemilik suara semalam. 'Jisoo dah mati kat tangan aku'
"Tak-tak mungkin.. Tak mungkin!!!" Aku menjerit tidak percaya. Tak , tak mungkin ni jantung.. Jisoo
Aku perasan ada satu lagi sticky note terlekat di jantung tu. 'Jisoo's heart. Auw , nampaknya jantung Jisoo milik kau. Simpan leklok tau ;)'
Aku jatuh terduduk. Mata aku tertancap pada bekas itu. Jisoo. Air mata aku mengalir deras. Jisoo yang aku sayang. Tak mungkin.
Jisoo..
●●●
Rose
Apa dah jadi dengan aku? Apa aku dah buat ni?
Kereta aku berhentikan di tepi jalan yang sunyi. Aku keluar dari kereta. Jalan hari ni sunyi sangat. Cuma ada beberap buah kereta yang lalu.
Jisoo. Tolong. Maafkan aku.
"Arghhhh!! Apa aku dah buat?!!!!!!" Aku menjerit. Aku tak tahu nak rasa apa sekarang ni.
Kenapa aku boleh pukul , seksa , sakiti Jisoo?
Sedangkan selama ni aku cuma sakiti diri sendiri?
Sedangkan aku dah bersumpah takkan libatkan sesiapa dalam hidup aku lagi? Lepas aku bunuh omma dan appa aku.
Kenapa?
Kenapa aku cintakan Jimin?
Aku takkan libatkan sesiapa dalam hidup aku lagi. My words are lies.
Tanpa aku sedar , kaki aku mula melangkah ke tengah jalan. Ya , aku patut mati. Thats the best solution :)
DUMMM!
YOU ARE READING
fixation "parkjimin"
Fanfiction:-was 'blind' Obsesi , bahaya dan memuaskan. Psiko , bahaya dan menjijikkan. Dendam , bahaya dan menyakitkan. Karma , mungkinkah wujud? Buta , gelap tanpa cahaya. Cinta , indah dan membahagiakan. Dan , aku juga ingin bahagia