Rose
Aku mengetuk pintu rumah Jimin. Hari ni cuti jadi dia memang ada kat rumah. Selepas itu aku letak bekas yang berisi jantung tu kat depan rumah dan menyorok
sebalik tembok depan rumah dia.Aku nampak seseorang keluar dan ambil kotak tu. Cis , ingat dia nak buka kotak tu depan tu je. Aku putus asa dan berjalan ke arah kereta semula.
Aku masuk dalam kereta dan tutup pintu. Aku nampak Jisoo yang masih terbaring lesu dekat seat belakang. Okay , lets settle the bitch.
●●●
Kereta itu menuju ke rumah usang yang berada di hujung bandar. Hajatnya semalam dia ingin membawa Jisoo ke sana tetapi diganggu pula Jimin.
Rose mengheret badan Jisoo masuk ke dalam rumah itu dan diikat pada kerusi.
"Heh , lama betul anjenk ni pengsan. Entah dah mati kot" Rose mencapai kayu besbolnya dan dia menghayun pada bahu Jisoo.
Jisoo bergerak sedikit. Kesakitan mungkin. Rose menghayun lagi. Kali ini lebih kuat.
Prak!
"Arghh!" Jisoo tersedar dalam kesakitan. Lengan kanannya patah.
"Sedar pun , bukan main sedap lagi kau tidur kan? Ni , jom main dengan aku. Aku bosan" Rose menarik satu lagi kerusi dan duduk di hadapan Jisoo. Langsung tiada senyuman di wajahnya. Kosong. Tiada emosi.
"Main apa? Tolonglah , lepaskan aku Rose.. Aku merayu..." Jisoo menangis lagi.
"Argh kau ni. Tak best tol. Asyik nangis je. Okay , kita buat deal kay? Kalau kau menang , aku lepaskan kau" Rose bangun dan menarik kotak peralatan di tepinya.
"Okay"
"Good dog , okay. First question , betul kau sayangkan Jimin?" Rose mengambil pisau kecil dari kotak itu.
"Ya , aku sayang dia sangat"
"Ouw , sayangnya kau tak patut" Rose tarik muka Jisoo dan toreh pada pipi dan dahinya. Jisoo meraung kesakitan.
"Rose , tolong. Dengar aku sekali ni je. Aku merayuuu.." Esak Jisoo.
Rose diam. Dia tarik tangan Jisoo dan toreh di situ pula.
"Kalau kau nakkan Jimin. Kau ambik la. Aku lepaskan dia dekat kau. Tapi..."
"Tapi apa?!" Rose mencengkam kuat dagu Jisoo.
"Ambil hati dia. Belas kasihan dia. Kau kena layan dia baik baik. Jaga dia elok elok. Jangan buat dia menangis , sakit hati. Aku tak suka"
Rose tertunduk diam. Tangannya mencapai kayu besbol dan memukul Jisoo sehingga pengsan. Dia meninggalkan rumah itu.
YOU ARE READING
fixation "parkjimin"
Fanfiction:-was 'blind' Obsesi , bahaya dan memuaskan. Psiko , bahaya dan menjijikkan. Dendam , bahaya dan menyakitkan. Karma , mungkinkah wujud? Buta , gelap tanpa cahaya. Cinta , indah dan membahagiakan. Dan , aku juga ingin bahagia