Ryan nyel egyet, ahogyan Sans a vállán a baltával elmegy a rejtekhelye mellet. A koponyája be van törve és kezéről friss vér csöpög le.
- Ugyan már ne légy ennyire félős. – Mondja, Nova miközben a kis füzetébe írogat.
- Hogy ne féljek? – Kérdi kiakadva Ryan. – Egy Sans aki nem mellesleg úgy néz ki, mint valami élőhalott egy baltával mászkálgat, sőt az előbb láttuk, ahogyan megölt egy embert! Még is hogyan kéne viselkednem? – Kérdi teljesen kifordulva magából. Nova feláll és nyújtózkodni kezd.
- Ne légy ennyire zizi. Én lefoglalom, te pedig keres egy tükröt. Ilyen egyszerű. – Mondja Nova mosolyogva. Ryan vesz egy mély levegőt és figyeli, ahogyan testvére Sans után megy.
Együtt nevetünk, ahogyan a hóban ülünk. Nekem még a könnyem is kijön, amit egy könnyed mozdulattal letörlök a szemem sarkából.
- Tényleg így volt? – Kérdem hitetlenkedve.
- Igen, ha mondom. A lába úgy ropogott, mint valami ropi. – Mondja komoly arccal. De nem sokára ismét nevetni kezdünk. – És erre megszólalt a tesóm, hogy: Most hirtelen megkívántam a ropit... aztán megette a srác lábát, aki persze őrülten visítozott ezért elvágtam a torkát. – Magyarázza tovább. Én persze már a hasamat fogom a nevetéstől.
- Te jó ég. Hogy lehet valaki ennyire idióta? – Kérdem megtámasztva magamat a térdemen.
- Nem tudom a legtöbb hús ilyen. – Mondja Sans vállat vonva. - De így legalább több hot-dogot tudok csinálni. –Mondja, amire meg kordul a gyomrom. Jó rég nem ettem már semmit. – Hozhatok neked ha szeretnél, a standom itt van nem messze. – Mondja mosolyogva.
- Veled megyek. – Mondom és mindketten felállunk, majd elindulunk a kis stand felé.
.
.
A balta lendül és a lefogott kéz felé halad majd egy erőteljes reccsenő hang kíséretében levágja az ujjakat, amiből folyni kezd a kissé megalvadt vér. Horror Sans Nova mögött áll és egyik keze a lány csípőjén, míg a másik annak kezén van, amiben a balta helyezkedik el.
- Ügyes vagy! – Mondja boldogan. Nova mosolyog majd Sans összeszedve a már test nélküli kézről levágott ujjakat, elkezdi megcsinálni a hot-dogot. – Ettél már ilyet? – Kérdi, de nem néz fel mesterművéről.
- Nem igazán. Na meg most fogtam életemben először baltát, de nem is volt olyan nehéz, mint hittem. – Mondja Nova mosolyogva és a kis stand falának dől.
- Sajnálom, hogy nem tudok adni frissebbet, de elég ritkán, jönnek hozzánk új húsok. – Mondja Sans majd felemeli a hot-dogot. A virsli mellé szépen elhelyezve vannak az ujjak és mindegyikről gondosan el van távolítva a köröm. Nova megnyalja, a száját amint átveszi az ételt.
Eközben Ryan minden erejét felhasználva próbál tükröt keresni, de semmit sem talál. Már lassan feladja, amikor eszébe jut, hogy talán Sansék házában van. A probléma csak annyi, hogy ha ott összefutna, bárkivel az biztos megölné. De még is erőt vesz magán és elindul a kis ház felé. Egyedül az motiválja, hogy Nova is biztos el akar menni innen. Ő sosem mutatta, ki ha félt így ár Ryan csak sejtette... valahol mélyen remélte, hogy Nova is annyira fél, mint ő. Tovább halad mikor kétségbe eset sikoltozás tölti meg a levegőt, amitől ijedten guggol le és kezét a fülére tapasztja. Lassan felnéz és látja, ahogyan az itteni Papyrus Frisk fejét szép fokozatosan tépi le a helyérő. Minden egyes izomszövet és ér lassan elpattan, végül mikor elér a csontig egy egyszerű rántással eltöri és a fej már le is vált. A nyakból ömlik ki a vér, ahogyan a hóba fekszik. A meleg vér gőzölög, ahogyan előbuggyan a fej nélküli testből, de a fejből is csöpög még kevéske vér. Az arcán félelem és fájdalom látszik és a szemeiből még midig kifolyik egy-két kósza könnycsepp. Ryan miután az egészet végig nézte a kezét a szájához emeli vissza tartva a hányást, de ez nem tart sokáig. Egy fának dőlve agya ki magából azt, aminek ki kell jönni. Aztán köhög egy kicsit, de ismét elindul. Lábai a félelemtől remegnek. Ahogy tovább halad rengetek már elrohadt vagy rohadásban lévő testet lát meg. Vannak itt szörnyek és emberek egyaránt.
Nova és Sans piros vér és vörösbor keverékével koccintanak, és egész jól mulatnak.
- Talán te vagy az első, akit nem akarok megenni. – Mondja már kissé ittas állapotban Sans. Nova csak mosolyog majd csukott szemmel belekortyol a pohárba. Kissé ki nyitja a szemét és elgondolkodik. Miért nem tette ezt eddig? Olyan finom... olyan édes. Elégedettséggel tölti el az érzés, hogy valakinek a vére lefolyik a torkán. Lehajtja, a pohár tartalmát majd letörli a száját.
- Én elmegyek sétálni egy kicsit. – Mondja komoly hangon és letéve maga mellé a poharat vállára veszi a táskáját és elindul.
- Ne kísérjelek el? - Kérdi Sans reménykedve. Nova megáll, és hátra fordul. Szeme vörösen izzik és a mosolyától még Sans is megijed, és nem mer mozdulni.
- Ne aggódj, megleszek egyedül is! – Mondja majd határozott léptekkel elindul be az erdőbe. Sans egy ideig nézi, a távolodó lányt majd felveszi a baltáját és elindul áldozat után kutatva.
Ryan erőt vesz magán és elszalad egyenesen be a házba, amit eddig kereset. Beront és idegesen nézi át az összes szobát és rejtett zugot.
- Sans? Te vagy az? - Hallani egy rekedtes és elég ijesztő hangot. – Te nem Sans vagy! – Halja közvetlen maga mögül Ryan amire nyel egyet és lassan hátra néz. Papyrus véres kezeivel nyúl felé de Ryan kitér és elszalad. Papyrus nevetve kergeti a rémült Ryant, akit sikeresen beszorít egy sarokba. Pont oda ahol egy tükör van. – Megvagy~ - Mondja nevetve Papyrus. Ryan balra néz ahol a biztonságot nyújtó tükör van, míg jobbján egy ablak helyezkedik el. Ha kimegy az ablakon és szól, Novának együtt visszajöhetnének, és együtt mehetnének tovább. De nem garantált, hogy Ryan megússza sérülés nélkül az ugrást hisz az első emeleten vannak és még onnan is elég veszélyes kiugrálni. De ha átmegy a tükrön nincs garancia rá, hogy vissza tud jönni Nováért. Ryan nem tudja, mit tegyen de Papyrus közeledése döntésre kényszeríti. Elkezd sprintelni majd...
Nova átadva a kapálódzó embert Sansnek hirtelen kirázza a hideg és hátra kapja a fejét. Mögötte a sivár fehér táj van, amit egy két vörös folt tarkít, de semmi és senki más.
- Nova? Minden oké? – Kérdi kíváncsian Sans.
- Persze minden oké. Csak... Hagyjuk. – Mondja és elindul egy irányba. – Mindjárt jövök, ellenőrzök valamit. Bárhol keresi, nem találja, amit keres. A fejét fogja és kezd bepánikolni. Majd meglátja, hogy Papyrus kezében van valami és téves következtetést von le. Térdre esik és átölelve magát sírni kezd.
Ryan a hóban térdel. Lassan hátra néz, ahol a tükör van, és nem tudja elhinni, amit tett. Ott hagyta... Egyedül miközben tettek egy ígéretet.
- Úgy sajnálom... - Mondja és felállva sérült lábbal indul el az ismeretlen világba. Immáron teljesen egyedül.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanfictionÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...