- Szia! Vigyázz magadra! - Int, vissza Nova mielőtt bezáródna a kapu. – Oh, Hello. – Mondja kedvesen és elindul Ink és Ryan felé. Nem tűnik izgatottnak pedig már jó ideje nem látta testvérét. – Hahó! Ryan hozzád beszélek ám! – Mondja amire Ryan összerezzen. Nova kezeit a háta mögé fogja és lehajol a törökülésben ülő testvéréhez. – Minden oké? Ugye nem sírsz? – Kérdi enyhe mosollyal az arcán. Ryan lassan felemeli a tekintetét és mikor meglátja, Novát rögtön a nyakába ugrik, aminek a hatására mindketten a földön fetrengenek.
- Mit képzelsz te magadról! – Kell ki magából Ryan és elkezd üvöltözni. Feláll és a fejét fogva sétál fel s alá. Nova felül törökülésben és mosolyogva figyeli a testvére mozdulatait. – Csak úgy feltűnsz minden figyelmeztetés nélkül. És... eddig is ide jöhettél volna, de nem jöttél.
- Igen ugyanis nélküled nem igazán tudok „utazni". Emlékszel? – Kérdi Nova. – Vagyis megy, de túl sok energiát fogyaszt... el... - Mondja ásítva és a szemhéjai lassan lecsukódnak.
- Ne hogy most elaludj! – Rángatja vissza Ryan az álmos lányt a valóságba.
- Ti biztos Tina gyerekei vagytok igaz? – Kérdi Ink nevetve.
- Tina? – Kérdi értetlenül Ryan.
- Anya? – Kérdi álmosan Nova és hol egymásra hol Inkre néznek. Nova nagyot ásít, de magához tér ugyanis testvére elejti és így az elég kemény földre érkezik.
- Te ismerted őt? – Kérdi értetlenül Ryan. Nova a földről figyeli őket és csak a szemét forgatja.
- Igen egy nagyon régi barátom volt. – Mondja Ink félre nézve.
- Nova te... - Fordul hátra Ryan a lányhoz, de ő már régen alszik, mint a bunda. Sóhajt majd visszafordul Inkhez. – Valószínűleg te is tudsz az Auk-ról. Igaz? – Kérdi bizakodva Ryan.
- Igen majdnem mindet ismerem. Miért? – Kérdi kíváncsian Ink.
- Tudnál mesélni arról, hogy Tina hogy került ide pontosan? – Kérdi komoly hangon Ryan ami meglepi Inket.
- Minden univerzum más és más alternatívákból áll. És ezek az alternatív világok egy egymáshoz képest egy körben helyezkednek el. Így más univerzumok nem érintkeznek egymással. Ezek az univerzumok egymástól függetlenül helyezkednek el, de olykor valaminek a közrejátszásával kettő vagy akár több is egymásnak ütközhet. Ekkor nyílik egy kapu a peremükön így át lehet menni az egyikből a másikba. Tinának valahogyan így sikerülhetett ide kerülnie, vagyis ebbe az univerzumba. De az ő hivatalos univerzuma már így is romokban volt egy bizonyos személy miatt, aki szintén ide került. A lényeg hogy miután ide került nem volt más választása, mint itt élni hisz a saját világa megsemmisült létezni. - Ahogy Ink mesél Ryan szája tátva marad. Sejtette, hogy nem ebbe a világba tartoznak de hogy egy egészen más univerzumból jöttek... – Tina az egyik alternatív világban van, csak nem tudom, hogy hol. – Mondja szomorúan Ink. – Valószínű, hogy azért vagytok képesek így utazni, mert örököltétek a képességeit. – Mondja Ink magyarázóan. Ryan Hátra néz a békésen alvó Novára és aggódni kezd.
- Nova mondott nekem valami olyasmit hogy hangokat hall. Vagyis lelkeket lát... valami hasonló volt. – Mondja Ryan amire Ink ledöbben. – Ez tényleg lehetséges? – Kérdi nemleges választ remélve.
- Sajnos lehetséges. És ha ez nála is úgy van, mint Tinánál talán jobb lesz rá oda figyelni. Hisz lehet, hogy ő is ugyan úgy fog szenvedni, mint ő. – Mondja Ink szomorúan. Ryan bele se akar gondolni abba, hogy a mindig mosolygós és boldog testvére fájdalomtól küszködve éljen.
YOU ARE READING
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanfictionÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...