Te jóóó ég... ennek a résznek a megírása volt szerintem a legnehezebb. Megpróbáltam perverz dolgokat írni mert lusta voltam nagyon kidolgozni ezt a világot. Persze ha lesz még rá igény vissza térhetünk ide :D Na szóval csak annyit mondanék még hogy inkább a vége lett nagyon khm érdekes. De nem zavarok többet jó olvasást :)
Ryan és Nova az egyik épület mögül figyelik a kint mászkáló szörnyeket. Vagyis Nova inkább magával van elfoglalva míg Ryan teljesen vörösen neki dől a ház falának.
- Mi a baj? – Kérdi, Nova bár kicsit kuncog.
- E... ez nem normális. Hogyan lehet így öltözködni ez botrányos és... - Ryan nem tudja befejezni a mondatát, eltakarja a teljesen vörös arcát. Nova persze nem ért semmit és ő is kikukucskál. A szörnyek feszülő vagy túl rövid ruhákban járkálnak és vannak, helyek ahol épp egymással enyelegek, vagy ha kicsit arrébb nézünk, lehet látni, ahogyan az egyik szörny épp, megbassza a másikat.
- Oké... ez fura. – Mondja, Nova majd visszafordul Ryanhez. Előveszi a kis könyvet és elkezdi lapozgatni. – Underlust huh... - Elmélkedik.
- Mondtál valamit? – Kérdi Ryan félre döntött fejel.
- Nem semmit. – Mondja Nova és elrakja a könyvet a táskájába.
- Az meg honnan van? – Kérdi Ryan a táskára mutatva.
- Találtam... - Mondja Nova félre nézve de Ryan szúró tekintete elől nem menekülhet. – Na, jó, elvettem Gaster laborjából. De biztos nem olyan fontos. – Mondja összefont karral. Ryan megüti Nova fejét, aki erre összerezzen.
- Teljesen elment az eszed? – Kérdi Ryan csípőre tett kézzel. Majd sóhajt egyet és elindul. Nova követné de Ryan megállítja. – Te maradj itt! – Adja ki a parancsot. – Szerzek, némi információt addig ne mozdulj innen értve vagyok? - Kérdi, amire Nova beleegyezően bólint. Ryan elmegy és Nova leül a hóba. Néha kinéz a hát mögül, de mindig ugyan az a látvány fogadja. Kilógó mellek vagy éppen seggek, valaki ezt erőszakolja meg a másik őt falja fél óráig. Nova ezt elég unalmasnak veszi így egy idő után már csak az erdőt figyelte. Tel múlt az idő de Ryan még mindig nem jött vissza.
Eközben a Grillby's -ben ahol sztriptíz bár üzemel Ryant épp feltartják.
- Ugyan már ne légy ilyen. – Mondja az egyik szörny lány és hatalmas majdnem teljesen fedetlen melleit Ryan kezeinek nyomja.
- De nekem tényleg mennem kell. – Mondja Ryan de az arca teljesen vörös nem tudja mit kéne tennie. Sans elég hiányos öltözetében ide megy Ryanhez kitúrva az egyik lányt.
- Talán nem erre számítottál mikor bejöttél ide? – Kérdi elég perverz hangon és megnyalja a szája szélét.
- Én... izé...
ESTÁS LEYENDO
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanficÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...