Ryan egy hatalmas tükör előtt áll mögötte pedig remegő lábakkal Nova.
- Nem akarom... - Mondja Nova a földet nézve.
- Haza kell mennünk! Nekem mindenkép... te már más kérdés vagy. – Mondja Ryan végig a tükröt nézve.
- Ryan... megígérted! – Mondja szinte sírva Nova.
- Te is sok mindent ígértél. De semmit se tartottál be! – Mondja Ryan és tesz egy lépést a tükör felé.
- Ryan kérlek... mindent megmagyarázok. – Kiabál Nova de Ryan nem áll meg tovább megy. Átlép a tükrön és eltűnik Nova elől, aki térdre esik, a könnyei sűrűn hullani kezdnek. – Kérlek... Ne hagy egyedül...
Novának kipattannak a szemei és ijedtében felugrik, aminek a hatására leesik a faágról, amin épp aludt. A hideg hóba esik. Ryan épp valakivel beszélget, de mindketten ledermednek a hirtelen felbukkanó lány miatt. Nova felül és megrázva a fejét, hogy ledobja magáról a havat.
- Szóval ő a testvéred? – Kérdi a kis Toriel. Nova érdeklődve figyeli a kis gyerek Torielt majd felpattan és beáll érdeklődve Ryan mögé.
- Littletaleben vagyunk. – Mondja a magyarázatott, amire Nova csak sóhajt egyet majd előveszi a kis füzetét és elkezdi lapozgatni. – Már akartam kérdezni az mi? – Kérdi kíváncsian Ryan.
- Titok! – Mondja Nova megához ölelve a könyvet és kinyújtja a nyelvét. – Miről beszélgettetek? – Kérdi félre döntött fejel és mosolyog.
- Csak arról, hogy te nagyon szeretsz magas helyeken aludni. – Mondja Ryan csípőre tett kézzel.
- Olyan, vagy mint egy macska. – Mondja nevetve Toriel. Nova mosolyog és leguggol hozzá.
- Mond, hol vannak a többiek? - Kérdi kedvesen.
- Tényleg késésben vagyok! – Mondja Toriel megijedve. – Gyertek nyugodtan velem. – Mondja, és azzal elkezd szaladni az egyik irányba. Nova nevetve megy utána Ryan pedig sóhajt és miután ráveszi magát, hogy futni kezdjen, úgy 5 percig szaladnak, amíg el nem érnek egy házhoz. Toriel bekopog, amire egy magas Sansékhez hasonló csontváz nyit ajtót. Viszont az ő koponyája sérült a szemeitől repedések vezetnek ellenkező irányba. Az egyik, lefelé míg a másik felfelé. Torielre mosolyog, majd észreveszi a kint álldogáló testvérpárt is.
- Ők is bejöhetnek? – Kérdi Toriel kedvesen. – Nincs hova menniük. – Gaster nem igazán látszik befogadónak így Ryan előre lép egyet.
- Nem találjuk a saját, Au-kat. – Mondja amire Gaster felkapja a fejét. Arrébb áll az ajtóból és beengedi Torielt, aki boldogan ugrál be a barátaihoz.
- Gyere be! – Mondja amire Ryan bólint és elindul, befelé majd hátra néz, de sehol sem látja Novát, amire a szeme a kétszeresére tágul.
- Nova? Nova! Ez nem vicces hallod? – Üvölti idegesen. De Nova már nem hallhatja. Már bőven bent jár az erdőben és egyre gyorsabban megy előre a semmibe. Nem tudja merre és miért, de megy. Valami nem hagyja nyugodni „Hova futsz?" Miért menekülsz? Nem menekülhetsz el...
- Fogjátok be! – Kiáltja el magát Nova és térdre esve a fejét fogja. – Elég legyen. Nem tudnátok csak két percre csendben maradni? – Kérdi szinte könyörögve Nova és elkezd mély levegőket venni, hogy lenyugodjon. Feláll és körbe néz, de nem tudja, hol lehet. – Ryan... sajnálom. – Mondja magának, de a hangok nem hagyják békén. Nem foglalkozik, velük csak megy tovább, hogy kiszelőztesse a fejét.
Eközben Ryan Gasterel beszélget a konyhában.
- Szóval tényleg egy másik, Au.-ból jöttetek? – Kérdi Gaster kissé izgatottan. Ryan bólint, de látszik rajta hogy gondterhelt. – Ne aggódj, csak előkerül. – Mondja Gaster nyugtatás képen.
- Nála ezt nem lehet tudni... - Mondja Ryan. Már több órája itt van, de most először szólalt meg.
- Ennyire sokat jelent neked a testvéred? – Kérdi Gaster hitetlenkedve.
- Nem... nem erről van szó. Nova életképtelen nélkülem. Kell neki valaki, akire támaszkodhat, de ha senki se állna, mellette összeomlana és... - Ekkor hallatszik, ahogyan az ajtó nyílik, és lassú léptek törik meg az eddigi „csendet". Ryan lassan feláll és kimegy a nappaliban ahol az átfagyott Nova áll. A földet nézi és kezeivel átöleli magát.
- Máris hozok meleg takarót! – Mondja Gaster és elmegy az emeletre.
- Hol voltál? – Kérdi Ryan közelebb menve Novához.
- Kint...
- Azt tudom. – Vág közbe idegesen Ryan és megszorítja Nova vállát. – Nekem mindent elmondhatsz, ugye tudod? – Kérdi kedvesen Ryan amire Nova felnéz és a szemében könnyek gyűlnek. A sírás kerülgeti, de bólint. Miután Gaster adott nekik egy vendégszobát és segített felmelegíteni az átfagyott Novát mind elmentek aludni.
- Ryan? – Kérdi halkan Nova és Ryan felé fordul az ágyban. Ryan nehezen, de kinyitja a szemét. – Tényleg szeretnéd tudni miért mentem el csak úgy? Elmondhatom? – Kérdi változtatva az első kérdésén Nova.
- Persze. – Mondja Ryan és felül. Nova is ugyan így tesz és vesz egy mély levegőt.
- Hangokat hallok! – Mondja ki és összehúzza magát.
- Hangokat? - Kérdi értetlenül Ryan. – Ezt most nem értem. – Mondja a fejét fogva.
- Amikor átlépünk egy másik univerzumba hangokat hallok és már nem egyszer láttam alakokat a tükörben. Nem tudom miért, de mintha dühösek lennének rám. Mindig azt mondják, hogy az én hibám hogy felesleges vagyok, hogy... - Novára rájön a sírhatnék, de próbálja vissza tartani. Ryan sóhajt egyet és átöleli Novát. Elkezdi gyengéden simogatni a hátát, amire Nova szép lassan megnyugszik.
- Nincs, semmi baj majd együtt megoldjuk rendben? – Kérdi kedvesen, amire Nova erőtlenül bólint egyet. Szép lassan mindketten álomba merülnek, de Novával valami nincs rendben...
Másnap reggel Ryan utoljára ébred fel. Nova lent teljes erő bedobással játszik a gyerekekkel, akiknek tetszik az új játszó társ.
- Nova mennünk kéne! – Mondja Ryan amire Nova felé fordul és félre fordítja a fejét. – Muszáj megtalálnunk a haza vezető utat emlékszel? – Kérdi Ryan csípőre tett kézzel.
- De annyi érdekes hely van, még amit nem láttunk! Én nem akarok haza menni! – Jelenti ki Nova összefont kézzel. Ryan oda megy és megragadja Nova fülét, aki fájlalva azt elkezdi követni Ryant, aki ráncigálja őt a legközelebbi tükörig.
- Köszönünk mindent! – Mondja Ryan Gaster integet, ahogyan a kicsik is. Ryan átrángatja Novát a tükrön és ismét egy másik helyre jutnak... egy nagyon érdekes helyre.
Következik: UNDERLUST!
Tudom rég volt rész de tudjátok... a suli. De megpróbálom összeszedni magam főleg hogy jön a szünet. :) A következő rész az Underlustban lesz és megpróbálok minél perverzebben írni XD ha valaki nem tudja miért keressen rá az Underlustra és megérti ;) lényeg a lényeg hamarosan jön a +18-as rész :D
ESTÁS LEYENDO
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanficÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...