Ryan türelmetlenül járkál fel s alá a fürdő előtt ahol párja tartózkodik. Idegében már a körmét rágja és tiszta ideg. Kiveszi zsebéből a telefonját és idegesen kezd el beszélni.
- Feketebárány! Itt vagy? – Kérdi idegesen.
- Nyugi van. – Mondja Nova kuncogva. – Nincs semmi baj. – Mondja most már hasát fogva a nevetéstől.
- Még is miért ne lenne baj? – Kérdi Ryan megállva végre. – Most fog kiderülni... és mi van, ha nem állok rá készen. Ha valamit elrontok? – Kérdi a fejét fogva.
- Nyugodj meg még az se biztos, hogy terhes. És biztos vagyok benne, hogy remek Apuka leszel. – Mondja biztatóan.
- Remélem. – Mondja kicsit lenyugodva és a fürdő ajtaja szinte abban a másodpercben kitárul. Ryan eldobja telefonját és a lány felé fordul. Leila előrántja a pozitív terhességi tesztet a háta mögül szélesen mosolyogva. – Apa leszek! – Mondja ledermedve Ryan majd örömében felkapja a lányt és körbe forgatja, majd leteszi a földre és megcsókolja. – Apa leszek! – Mondja nevetve és megkönnyebbülten.
Nova lerakja a telefont és elindul a házban megkeresni a kicsiket. Error ép egy tükrön keresztül figyel egy AU-t amit meg akar támadni és információt gyűjt.
- Nos, történt valami? – Kérdi le sem véve szemét célpontjairól.
- Apa lesz! – Megy mögé Nova és ad a fejére egy puszit. - Pont úgy, mint te! – Mondja nevetve és oldalról Error ölébe ül, aki erre megijedve hátra dől a fotelban. Átkarolja Error nyakát, aki egyik kezét a lány derekára helyezi.
- Remélem a lányok is épp olyan okosak és szépek lesznek, mint te! – Mondja Error mosolyogva és ad egy puszit Nova homlokára.
- Máshova nem is kapok puszit? – Kérdi lebiggyesztve ajkát Nova, de beszélgetésüket a konyhából jövő csörömpölés szakítja meg. – Megyek, megnézem őket! – Mondja Nova szemeit forgatva és elindul a konyha irányába. A legkisebb Lucinda, aki csak másfél éves, de nagyon értelmes épp nála egy évvel idősebb nővérét Roxannet lebegteti fel a hűtő tetején lévő sütis üstig, amikor is észreveszik Anyukat a konyhaajtóban összefont karral. Lucinda rózsaszínes izzásban lévő jobb szeme hirtelen visszatér normális pirosas színéhez. Rövid világos barna haja még igazán kicsi éppen hogy csak pelyhedzik. Szájában a cumi fel-le jár, használja, majd felpattan és anyához rohan. Szorosan átleli annak lábát, míg testvére a földre esik. Roxanne fekete haja egy kicsi lófarokba van kötve, míg szemei ideges lilás színben játszanak. Neki Apjáéhoz hasonló kék csíkok futnak arcán így gondolják az ő képességét örökölte. Nova felveszi a szipogó Lucindát és szúrós szemmel másik épp fejét fogó lányához fordul.
- Mit mondtam a húgod kihasználásáról? – Kérdi felvont szemöldökkel. Roxanne a földet nézve áll fel és kezeit háta mögött összekulcsolja.
- Hiába jött neki előbb a képessége ez nem indíték arra, hogy kihasználjam saját kicsinyes szükségleteimre! – Ismétli el Anya szavait. Bár nem tudja pontosan mit jelent a kicsinyes, de bemagolta és tudta, hogy igaz. Hisz minden, amit az Anya mond, csak igaz lehet! Hiába két és fél éves már majdnem tökéletesen beszél és Nova olvasni is tanítgatja.
- A tudás a legnagyobb erény! Ne másokra támaszkodj! – Mondja Nova Lucinda fejét simogatva. – Tudod, jól hogy ő még befolyásolható. Példát kell mutatnod neki, mint egy jó nagytestvér! – Mondja amire Roxanne megforgatja szemeit Nova azzal a lendülettel oda lép és felpofozza a lányt, aki erősen csattan a földnek. – És tanulj meg tiszteletet mutatni főleg az Anyádnak értve vagyok! – Mondja fenyegetően és letéve Lucindat a földre elmegy vissza a napaliba. A kicsi aggódva közelíti meg nagytestvérét, aki piros arcát fogva és kicsit szipogva ül fel. Ránéz a kistestvére arcára és mérgesen löki félre és kiviharzik a szobából.
- Miért szereti őt jobban, mint engem? – Kérdi magától az ágyban fekve Roxanne. – Talán mert ő örökölte a képességét és nem én? – Kérdi oldalra fordulva és magához szorítja párnát. Közben Lucinda Anyjával a kertben vannak és gyakorolnak.
- A varázslat nagyon összetett dolog és a varázserő is véges. Leterhel szellemileg és fizikailag is. Szóval el kell dönteni, hogy védekezel vagy támadsz. A védekezés is lefáraszt mindenhogy viszont ahhoz, hogy harc közben tudj varázsolni, erősíteni, kell az állóképességet. – Magyarázza a kicsi másfél éves gyereknek. Lucinda bólint majd Anyja utasításait követve kezd el edzeni. Bár nem tud rendesen edzeni hisz még nagyon fiatal futkározik és fára mászik karjai erősítésének érdekében. Nova elégedetten nézi, őt majd eszébe jut Roxanne és felmegy az ő szobájába is. Bekopogva nyit be és Roxanne egyből ijedten ül fel.
- Minden oké idebent? – Kérdi Nova leülve lánya mellé, aki inkább a falat nézi. – Ha valami bánt nyugodtan elmondhatod nekem! – Mondja megsimogatva Roxanne selymes fekete haját.
- Te jobban szereted Lut mint engem? – Kérdi kezeit ökölbe szorítva Roxanne.
- Ne beszélj butaságokat! – Mondja maga felé fordítva lánya fejét Nova. – Mindkettőtöket teljes szívemből szeretem. Ingen vele kivételezek egy kicsit, de azért mert a lelke is az enyémre hasonlít. Meg kell óvnod őt érted? Ebben a világban csak a testvéredre számíthatsz. – Mondja komoly hangon Nova. Bár a kicsi nem egészen érti, mi történik, azért bólint és szorosan megöleli anyját. Sokáig ülnek ott de Lucinda is megjelenik, és testvérére akaszkodva száll be az ölelkezésbe. Roxanne letörli a könnycseppet a szeméből és nevetve veszi ölébe kishúgát.
- Gyere, húgi megtanítalak ugróiskolázni. – Mondja amire Lucinda boldogan mosolyog. Nova büszkén nézi, ahogyan a két gyermek elhagyja a szobát és a mellkasára teszi kezét. Előveszi lelkét és végig néz rajta szomorúan. Több másik szörny lelkével pótolta mikor elkezdett darabokra esni. Repedések és törések, varratok és ragasztások tartják össze. Nem akarja, hogy Lucinda is erre a sorsra jusson. Neki a lelkén már most kisebb repedések vannak, ami nagyon aggasztja Novát, de tudja, sokat nem tehet ellene. De azért reméli, normális gyerekkort tud neki biztosítani.
YOU ARE READING
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanfictionÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...