9. Nova a rossz fiú?

183 14 4
                                    

Ryan békésen alszik, miközben Nova a fa tetején a kis könyvét olvasgatja. Elkezdet egy sajátot is vezetni, amibe a saját tapasztalatait írja le. Becsukja és sóhajt egyet majd lenéz és örömmel látja, hogy Ryan milyen békésen alszik. „Mi az ennyire szereted őt?" Mennyetek szobára!

- Szobára? Ez azért erős túlzás én csak testvérként szeretem ennyi az egész. – Mondja Nova duzzogva. Amit leműveltél Underlustba mást sugall... Nova már nyitná a száját, hogy visszavágjon, de nem tud mit mondani hisz igazuk van. Amióta megcsókolta Ryant távolságtartó lett. Ha Nova a közelébe megy, megpróbál egyre messzebb kerülni tőle. Hátát a fának dönti és felnéz a csillagos égre. Jelenleg valahogy visszakerültek Littletalebe és nem tudják hogyan. Eddig egyszer sem sikerült ugyan oda visszamenniük. Nova leugrik a fáról és elkezd halkan elindulni. Majd a bokájára erősített kötél megrándul és visszahúzza, aminek a hatására a hóban találja magát.

- Mégis hová készülsz? – Kérdi morcosan Ryan.

- Pisilnem kell... - Mondja elvörösödve Nova. Ryan sóhajt egyet és elengedi nővérét, aki gyors iramban halad az erdő sűrűjébe. Tényleg jobb nem jutott eszedbe? Nova csak forgatja a szemét majd előre nyújtva a kezét vesz egy mély levegőt. A kezéből több árny is kijön, de nem csak árny, hanem szellemek is. Pontosabban 3 árny és 3 szellem.

- Mit akarsz tőlünk? – Kérdi az egyik szellem. Nova csak sóhajt egyet és int, amire az árnyak eltűnnek a fák között.

- Kéne néhány dolog Gaster laborjából, amit ti foktok idehozni nekem! – Mondja komoly szinte ijesztő hangon.

- Na, azt lesheted, én nem fogok neked... ugrálni! – Mondja a másik, de amikor Nova ránéz és a szeme lilán kezd el világítani bele fagy a nem létező vére is. Nova pont egy olyan személy, akitől egy már alapból halott személy is fél.

- „Mi kell neked?" – Löki hátra a harmadik a remegő társát.

- Amikor utoljára jártam ott láttam egy érdekes masinát, aminek kéne a tervrajza illetve néhány alkatrészt se ártana beszerezni. Mondhatni bevásárló körútra küldelek titeket! – Mondja és elővesz egy papírt a zsebéből és írni kezd.

- Nova! Nem tarthat ez ilyen sokáig, mit csinálsz? – Hallatszik Ryan hangja, ahogyan egyre közelít. – Találtam egy tükröt szóval mennyünk mielőtt eltűnik! – Hallatszik egyre közelebbről a türelmetlen hangja. Nova belenyomja a harmadik szellemnek a kezébe a kis cetlit.

- Gyertek utánam amint minden megvan. És ha valami hiányzik oda se gyertek hozzám értve vagyok! – Mondja fenyegetően Nova, amire a három szellem bólint és elmegy.

- Itt vagy végre! Mi tartott ennyi ideig? És miért vagy ilyen messze? – Kérdi csípőre tett kézzel Ryan.

- Láttam egy cuki mókust és gondoltam elkapom, de túl gyors volt! – Mondja Nova mosolyogva. – De ha jól hallottam találtál egy tükröt igaz? – Kérdi izgatottan. – Kíváncsi vagyok ezúttal hova megyünk. – Mondja megpördülve. Ryan csak a szemét forgatja, majd elindul és Nova lelkesen követi.

- Amúgy ha a számításaim nem csalnak elindultunk visszafelé! – Mondja Ryan a tükör felé lépkedve.

- Visszafelé? Ez meg mit jelentsen? – Kérdi Nova testvére mellé futva.

- Azt hogy visszafelé haladunk szóval nemsokára haza jutunk a saját világukba! – Mondja Ryan amire Nova elszomorodik és keresztbe tett kézzel megáll.

- De én nem akarok haza menni! – Mondja félre fordított fejjel. Pont úgy viselkedik mint, egy megsértődött gyerek.

- De sajna nincs más választásunk! Haza kell jutnunk! – Mondja Ryan erősködve.

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant