18. Ink pánikol

200 12 2
                                    

Ink idegesen tör be Ryanékhez a fiút keresve. Ryant a konyhában találja meg miközben ő lelkesen kavargatja az aznapi ebédet.

- Ink? Te meg mit keresel itt? – Kérdi Ryan kedvesen. – Rég nem láttalak minden oké? – Kérdi mosolyogva. Miután haza értek egyre jobban ki tudta magát fejezni, míg végül egy folyton mosolygós fiú nem lett belőle.

- Én is örülök neked, de nem emiatt jöttem most ide! – Mondja Ink kicsit megcsuklott hanggal. Ryan kíváncsian fordul felé. – Nem vettél semmi furcsát észre miután haza jöttetek? – Kérdi amire Ryan egy percre elgondolkodik, majd nemlegesen megrázza a fejét. – De Nova... - Kezdi el idegesen Ink.

- Ryan! – Jelenik meg az ajtóban Nova. Hosszú haja lófarokba van fogva és egy sima trikóban és egy farmer sortban feszít az ajtófélfának dőlve. – Nem láttad a... Ink? – Lepődik meg Nova a látványtól majd mosolyogva lép közelebb. – Hát te? Rég nem láttalak. – Mondja boldogan és egyik kezét Ink vállára teszi.

- Mit keresel? – Kérdi Ryan a nővérétől.

- Csak a karórámat. – Mondja Nova és oda áll testvére mellé. Beleszagol a levegőbe és megnyalja a szája szélét. – Jó illata van, bár mi mást várok el tőled igaz? – Kérdi Nova nevetve. Ryan csak megforgatja a szemét.

- Az órádat legutoljára az előszobában láttam, de ha ott nincs, akkor nincs ötletem. – Mondja kedvesen, amire Nova el is indul.

- Elmegyek egy kicsit, de fél max egy óra múlva itthon vagyok. – Mondja, majd eltűnik. – Megtaláltam! – Üvölt, vissza az előszobából majd hallatszik az ajtó csapódás. Ink ledermedve áll nem tudja feldolgozni mi történt jelenleg. Csak pár napja volt, hogy Nova majdnem megölte őt most még is. Minden olyan normálisnak tűnik.

- Ink minden rendben? – Kérdi Ryan aggódva. Ink leül a konyha asztalhoz és a fejét fogja. Ryan sóhajt egyet és elzárja, a gázt majd leül barátja elé.

- Nova mindvégig itthon volt? – Kérdi Ink nyelve egyet. Ryan felhúzza, az egyik szemöldökét mivel nem tudja Ink mire akar kilyukadni.

- Természetesen nem. Folytatja az eddigi életét folyton bajba keveredik és kijár napközben, de itthon volt miért? – Kérdi Ryan kíváncsian.

- Semmi furcsát nem csinált vagy mondott? – Kérdi Ink ismét a földet nézve.

- Nem... Ink mond, el mi történt hátha tudok segíteni. – Mondja Ryan aggódva. Valami nem stimmel Inkel és ez látszik is rajta. Ink felpattan és az asztalra csap.

- Beengednél a testvéred szobájába? – Kérdi komoly hanggal.

- Ink mit akarsz te ott? És amúgy is Nova utálja, ha valaki az engedélye nélkül megy be oda! – Mondja Ryan idegesen.

- Muszáj! Ellopták a lelkemet... ha nem szerzem vissza...

- És miért hiszed azt, hogy Novánál van? – Kérdi mérgesen, de együtt érzően Ryan.

- Mert... láttam, hogy ő volt. Majdnem megölt és elvette tőlem. Errorral volt együtt és... nem tudom, mire kell neki, de ha nem szerzem vissza akár meg is ölhet! – Mondja kiakadva Ink. Ryan ledermedve figyeli a pánik rohamot kapott Inket.

- Beengedlek oda, de biztos vagyok benne hogy Novának semmi köze ehhez! – Mondja mérgesen Ryan és Nova szobájához vezeti Inket. Előveszi a szobát nyitó kulcsot és beengedi magukat. Ink kétségbe esve kutat át mindent. Az ágy alatt is keres valamit... bármit, ami segít neki, és amivel bebizonyíthatja, hogy igaza van! Ryan idegesen figyeli Inket aki egyre jobban forgatja fel a szobát.

- Ez nem lehet... - Mondja Ink. A fejét fogva fordul Ryan felé.

- Mint mondtam. Képtelenség hogy Novának köze legyen ehhez! – Mondja összefont karral Ryan. Ink kétségbe esve ragadja meg Ryant.

.

.

.

- Sejt bármit is? – Kérdi a lánytól, aki egy képernyőn keresztül nézi szerencsétlen Inket és közben koktélt iszogat. Összefonja az ujjait és elmosolyodik.

- Az égvilágon semmit sem sejt. De ha el is hinné amit Ink mond neki, nem tudna ellene semmit se tenni. - Mondja nevetve. – Hisz én az egyetlen drága kicsiny testvérkéje vagyok! – Mondja, nevetve majd szeme visszasiklik a képernyőre. – Ezt bízd csak rám. – Mondja és közbe oldalra nyúl a kis asztalra, amin a kupola alá rejtett lélek lebeg. Megfogja, és maga elé emeli. Egy kis darabka le van törve belőle, de azon kívül egész jó állapotban van. Elmosolyodik és megszorítja.

.

.

.

- Ink nyugodj már meg! – Mondja Ryan leszedve magáról Inket. Ink már kezdene el mentegetőzni és győzködni, de ekkor iszonyatos fájdalom nyilall a mellkasába és úgy az egész testébe. A szíve helyét markolászva esik össze és egy idő után eszméletét veszti. Ryan leviszi és lefekteti a kanapéra. Nem tudja, mitévő legyen.

- Megjöttem! – Hallatszik Nova hangja az ajtóból. Ryan kiszalad hozzá.

- Ink eszméletlenül fekszik, a nappaliban nekem el kell mennem gyógyszerekért te, maradj itt vele! – Mondja, aztán el is tűnik. - Nova elmosolyodik és levéve a cipőjét bemegy a nappaliba. Oda sétál Inkhez és a mellette lévő fotelben kényelembe helyezi magát. Csöndben nézi a békésen lélegző Inket.

- Szegény Inky... Talán hoznom kéne neki borogatást! – Mondja közben kezét Ink homlokára teszi. Határozottan meleg. Kimegy a konyhába és elkezdi bevizezni az egyik rongyot. Megcsörren a telefonja és felveszi. Megtámasztva a füle és a válla között a telefont ügyködik tovább.

- Ügye nem lesz baj? – Hallatszik az ismerős recsegő hang a telefonból.

- Ne aggódj már annyit! Minden rendben van. – Mondja Nova kedvesen. Visszamegy Inkhez és elhelyezi a fején a borogatást. – Te csak foglalkozz a saját dolgoddal. Míg én az én feladatommal foglalom el magam. Csak ne térj el a tervtől és nem lesz semmi baj! – Mondja Nova a kezébe fogva a telefont.

- Értettem! – Mondja ismét a hang.

- És amúgy is ez az egész a te terved volt nem? Akkor miért kell engem is bele rángatni? - Kérdi, Nova miközben visszaül a fotelbe.

- Bocsi, de muszáj, hogy valaki lefoglalja azt a szivárványszínű köcsögöt! – Nova felkuncog a név hallatán.

- Értettem Ruru. Bízd csak rám! – Mondja, Nova kedvesen majd leteszi a telefont. Ránéz a mélyen alvó Inkre és elgondolkodik. Vajon meddig tudja húzni a dolgokat? Errornak időre van szüksége, de mennyire? Vagy egyáltalán miért kellet Nova segítsége? Bár egyrészt megérti a döntését Errornak de akkor is. Sokkalta jobb dolga is lenne, mint hogy itt legyen és vigyázzon Inkre hogy ne kerüljön láb alá. Elásítja magát és rövid idő után elalszik.

Mikor magához tér fejel, lefelé lóg a kanapén és látja, ahogyan Ink és Ryan csendben beszélgetnek a kanapén ülve.

- Oh, jó reggelt! – Köszön neki Ryan kedvesen. Nova ásít egyet majd Inkre néz.

- Jobban vagy már? –Kérdi álmosan.

- Igen, de amíg eszméletlen voltam szörnyű dolgok történtek. – Mondja Ink a kávés bögréjét szorongatva. – Error elrabolt egy Frisket az egyik alternatív világból. – Mondja idegesen. Aztán egyik kezét a fejére teszi. – De ilyen állapotban nem tudom, mit tehetnék ellene. – Mondja kétségbe esve. – Kezdem elveszíteni az irányítást! – Mondja kétségbe esve. Nova visszaül normális helyzetbe és együtt érzően nézi őket. Ryan Inket vigasztalja, de Nova belül mosolyog.

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Where stories live. Discover now