22. Szökevény

138 11 4
                                    

Remegő kézzel kopog be Nova Blue-ék házába. Kezeivel a táskáját markolássza idegességébe és reménykedik. Nyílik az ajtó és Nova előveszi a legszebb mosolyát. Blue ijedten csapja be az ajtót amint meglátja a lányt. Nova összerezzen az arcába csapott ajtó miatt.

- Kérlek, nyisd ki! – Mondja ismét kopogva Nova. Hangja halk és kissé félénk.

- Mit akarsz itt? – Kérdi Blue bentről. – Ink téged keres, hogy elkapjon, ha nem mész el innen felhívom és...

- Ne! – Szakítja félbe remegő hangon Nova. –Kérlek Sans nagyon szépen kérlek, ne mond el neki, hogy itt vagyok... Tudom, hogy sok rosszat tettem és megértem, ha nem akarsz beengedni. – Mondja a földet nézve. Hangja megcsuklik csak nem rég hagyta abba a sírást így szeme még vörös és könnyes. – Elmegyek, csak kérlek, ne mond el neki hogy itt jártam... - Mondja, és hátat fordítva elindul, de ekkor az ajtó mögüle halk nyikorgással kinyílik és enyhe cigi füst szál fel az égbe. Nova válla felett visszanéz és meglátja az ajtófélfának dőlt Papyrust.

- Aludhatsz a kanapén, de holnap kora reggel el kell menned vagy szólok Inknek! – Mondja és nyitva hagyva az ajtót elindul befelé. Nova csak ledermedve áll továbbra is a kinti hidegben. Papyrus visszafordul és sóhajt egyet. – Gyere, be mielőtt meggondolom magam! – Mondja, amire a lány összerezzen, és gyors léptekkel bejön a házba. Leveszi a cipőjét és a többi mellé rakva lassan kissé félve megy beljebb Papyrus után. Sans a lépcsőn ülve nézi szúrós szemmel a lányt, amire Nova inkább idegesen nézi a padlót kerülve a szemkontaktust.

- Sans menny fel a szobádba... - Mondja Papyrus a kanapénak dőlve.

- De Papy ő veszélyes szólnunk kell Inknek! – Mondja Sans idegesen testvére szavába vágva.

- Csak menny fel én vállalom érte a felelősséget. – Mondja Novára nézve. Sans felsóhajt egyet vett egy utolsó pillantást Novára majd egy szó nélkül felmegy a szobájába. Papyrus elővesz egy párnát és egy sima takarót és a kanapéra dobja. Nova végig kényelmetlenül toporogva álldogál ugyan ott ahol eddig is volt. – Nem tűnsz olyan veszélyesnek, mint eddig! – Próbál viccelődni Papyrus de Nova nincs a legjobb kedvében így nem reagál rá semmit. – Akarsz esetleg beszélni róla? – Kérdi Papyrus a fejét vakargatva. De mivel a lány nem szól, semmit csak felsóhajt és leengedi a kezeit. – Gyere aludni biztos fáradt vagy. – Mondja és elindul a lépcső felé.

- Te miért viselkedsz így velem? – Kérdi Nova amire Papyrus visszafordul hozzá. Vállat von, és úgy válaszol.

- Mondjuk, úgy hogy szerintem te nem vagy teljesen gonosz csak egyszerűen gyerek. És mivel eddig unatkoztál szerettél volna játszani egy kicsit. Csak hogy ennek nem vetted figyelembe a következményeit. – Mondja kedves hangon. Nova enyhén felnevet.

- Lehet, igazad van. – Mondja Nova kissé fellélegezve.

- Ne feled, hogy holnap reggel el kell menned. Reggeli nem jár az szobájához hölgyem, de remélem így is megfelel! – Mondja Papyrus viccelődve.

- Értetem. Már így is sokkal jövök neked. – Mondja Nova hálálkodva. Papyrus int, egyet majd felmegy. Nova leül az ágyra. Leveszi nehéz táskáját és megmasszírozza fájó vállát. Kiveszi a táskájából a kis Dream figurát és mosolyogva nézegeti. Elszúrta és ezt jól tudta. Error is haragszik rá és Ink bűnözőként körözteti Novát. Eldől a kanapén és feje fölé emeli a babát. Vajon valaha jóra fordulhatnak a dolgok? Magához öleli a kis plüssfigurát és becsukva szemét aludni próbál.

Hajnali 2-3 környékén Papyrus letámolyog a konyha irányába, hogy igyon valamit. Viszont a kanapénál megtorpan. Nova a figuráját magához szorítva magzatpózban alszik, de remeg és szeméből néha-néha egy könnycsepp csúszik le. Láthatóan rémálma van. A takaró a földön hever, kitudja mióta és így biztos még fázik is. Papyrus nem tudja elhinni, hogy Nova volt, aki végig mozgatta a húrokat. Aki eddig megpróbálta elpusztítani Errorral azt a sok világot. Most olyan törékenynek és gyámoltalanak tűnt. Hisz még csak 16 éves. Egy gyerek... még is olyanokat tett és élt át, amit senki más az ő korában. Oda megy és felvéve a takarót ráteríti a remegő lányra. Majd kissé megfontolva, de ráteszi kezét Nova fejére és kicsit megsimítja azt, amire ő mintha sokkal nyugodtabb lenne. Bemegy a konyhába és elővesz egy kis mézet a hűtőből. Felsóhajtva iszik, pár kortyot majd elindul visszafelé. Nova nincs a kanapén így megtorpan és ijedten kezdi el keresni a szemeivel.

- Nova? – Kérdi fel alá mászkálva a házban, de nincs válasz. A kis plüss figura még mindig a kanapén van így Papyrus úgy hiszi, Nova még a házban lehet. – Nem igaz hogy így képes eltűnni. – Mondja idegesen a fejét fogva. Keze a szobája kilincsén van, és már nyitna be a saját szobájába, amikor egy hang megszólal mögötte.

- Sokszor mondták, hogy jó vagyok a bújócskában... - Mondja Nova a folyosón lévő asztalkán ülve. A földet nézi amíg Papyrus ijedten ugrik hátra és a lányt kezdi figyelni. Nova felhúzza a lábait magához és átöleli azokat.

- Mit keresel itt? Aludnod kéne! – Mondja Papyrus kissé megnyugodva.

- Nem tudtam aludni. Szerinted... hagyjuk! – Mondj Nova és leugorva az asztalról elindul a lépcső felé. De Papyrus megragadja a kezét és megállítja.

- Mit hagyjunk? – Kérdi, amire Nova megáll és felé fordul.

- Szerinted, a legrosszabb ember is meg tud változni... ha megpróbálja? – Kérdi Nova végig a földet nézve. De amikor Papyrus nem ad választ csak felsóhajtva fogja meg a fejét és kínosan felnevet. – Mondtam, hogy inkább hagyjuk ez...

- Az öcsém ebbe hisz! – Mondja Papyrus amire Nova felkapja a fejét. – Én nem tudom, hogy igaz-e de ha változni akarsz itt az ideje elkezdeni. – Mondja megsimogatva a lány fejét. Nova elmosolyodik és kuncog egy kicsit.

- Köszi. Ez sokat jelent nekem. De viszont én szerintem megyek. Sok mindent kéne helyre raknom. – Mondja és leszaladva a lépcsőn felkapja a táskáját és a babát majd portált nyit.

- Aztán vigyázz magadra! – Mondja Papyrus utána intve.

- Nem ígérek semmit! – Mondja, Nova nevetve majd átlép a portálon egy másik világba.


Hát igen... nagyon sokat késet ez a rész tudom jól. És bizonyára már sokan nem is olvassák e miatt. De nem adom fel! ?Mivel nyár van megpróbálok jobban aktív lenni és a még megmaradt olvasómnak köszönöm hogy itt vannak még :)  Ja, és egy kérdés! Szeretném ha ti döntenétek el hogy Nova rossz legyen vagy térjen jó útra. Szóval a komment szekcióban várom a véleményeteket :D

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt