20. Kavalkád

176 15 4
                                    

Nova előtt épp Fell Sans térdel és egy vörös rózsát tart a lány felé, aki viszont értetlenül nézi a virágot. Sans arca tiszta vörös és nem is mer Novára nézni. Miután sajnos nem tudták megállítani Errort Outertaleben követték őt Underfellben ahol viszont Fell Sans kitörő lelkesedéssel üdvözölte Novát.

- Hát erre nem számítottam. - Mondja meglepetten Ryan a párost nézve. Blue és Swap Papyrus szintén lefagyva figyelik a jelenetet. Nova kissé remegő kézzel összezavarodva veszi el a virágot.

- Nem is tudom, mit mondjak... - Mondja és közben a testvérére néz segítséget remélve.

- Erre nincs időnk! – Mondja Ink türelmetlenül.

- Kérlek, csak egy délután lenne... - Mondja remegő hangon Fell Sans. Nova alsó ajkába harapva gondolkodik a válaszon. – Kérlek! – Áll fel remegő lábakkal Sans.

- Rendben... - Mondja végül erőltetett mosolygással Nova amire Sans felnéz és elmosolyodik.

- R... rendben akkor fél óra és indulhatunk! – Mondja lelkesen Sans és elszalad. Nova ott áll és erőltetetten nevetgél.

- Látom, van egy hódolód. – Mondja mellé lépve Ryan nevetve. Nova mérgesen néz testvérére.

- Nem vicces. - Mondja, majd a rózsára néz. – Nem hinném, hogy pont most kéne randizgatnom... - Mondja, majd maga mellé engedi a kezét és felsóhajt.

- Valahol el kell kezdeni nem? – Kérdi Papyrus vállat vonva.

- Hisz még sosem randiztál szóval itt az idő, hogy elkezd. – Mondja csípőre tett kézzel Ryan.

- Még sosem randiztál? – Kérdi meglepetten Blue amire Nova csak a tarkóját dörzsöli. Ink idegesen nézi Novát és egy pillanatra kételkedik benne, hogy rossz lenne. De aztán eszébe jut, hogy majdnem megölte őt. Bár Ryan nem hisz neki tudja, hogy őt látta.

- De akkor sem értem miért kell leállni most randizni! – Mondja mérgesen Ink.

- Ugyan már ti elmentek megvédeni Frisket én meg addig elleszek, négyen csak megoldjátok nem? – Kérdi Nova csípőre tett kézzel. Ink csak morgolódik magában, de végül ott hagyják egyedül Novát és elindulnak Frisket megkeresni. Ekkor Cherry is visszaérkezik.

- Szép volt! – Mondja Nova, amire Cherry csak gonoszan elvigyorodik. – Nem hittem volna, hogy ilyen kifogással tudom őket lerázni. Nagyon meglepődtem... De ne csinálj ilyet többet! Mondja a végét fenyegetően Nova.

- Persze bocsi... - Mondja Cherry a földet nézve. – Error már nagyon akar veled beszélni. – Mondja és félre állva maga elé engedi Novát majd követi. Együtt mennek egészen be az erdő mélyébe ahol Error várja őket.

- Na, végre! – Mondja idegesen.

- Mi az Ruru talán valami gond van? – Kérdi Nova mosolyogva. Error csak sóhajt egyet majd a lányhoz lép.

- Lassan megvan az összes lélek, ami kell, szóval el kell döntened, hogy velünk vagy ellenünk leszel! – Mondja Error komoly hangon.

- De eddig nem velünk volt? – Kérdi Cherry zavarodottan.

- Segítettem, de nem mondtam el, hogy ha sor kerül az összecsapásra hova állok... - Mondja Nova a földet nézve. – Még most sem vagyok benne biztos bár így is úgy is elveszíteném Ryant hisz ha rájön miket tettem pedig rá fog jönni biztos ellenem fordul. – Mondja Nova majd sóhajt egyet és felnéz Errorra. – Benne vagyok. De ha csetepaté lesz, senki sem nyúlhat Ryanhez oké? – Kérdi csípőre tett kézzel. Error elmosolyodik, majd bólint.

- Rendben állj készen! – Mondja, majd elmegy.

- És most? – Kérdi Cherry zavarában.

- Nem is tudom... még előttünk az egész nap. – Elmélkedik Nova. – Nem akarsz velem jönni Waterfallba? - Kérdi, amire Cherry arca felderül. – Szeretem, a vizet szóval lógathatnánk a lábunkat és beszélgethetnénk... hisz amúgy is ez egy randi! – Mondja Nova nevetve és belekarolva Cherrybe elindulnak Waterfall irányába.

Eközben Ryanék Frisket figyelik, aki éppen Undynenal harcol.

- Mi lesz, ha nem tudjuk megállítani? – Kérdi Blue ijedten.

- Akkor megtámadjuk és szemtől szembe állunk ki ellene! – Mondja magabiztosan Ink.

- Ne aggódj, Novával az oldalunkon biztos nyerünk! – Mondja Ryan nevetve.

- Tényleg ennyire erős lenne? – Kérdi Papyrus zsebre tett kézzel.

- Az hát! – Mondja lelkesen Ryan. – Sosem láttam nála erősebbet. Sőt sosem láttam még veszíteni szóval nyert ügyünk van! – Mondja magabiztosan Ryan.

- Azt majd meglátjuk! – Jelenik meg a semmiből G Sans és leüti Ryan, aki több métert repül. Ink egyből neki ront, de őt is könnyű szerrel szereli G. – Nem a harc az erősségetek mi? – Kérdi nevetve. Blue és Papyrus felé fordul, elő idéz egy Blastert és rájuk lő. Papyrus testvére elé ugorva testével védi őt, de fájdalom nem érkezik. Megfordul és látja, hogy egy hatalmas Blaster állja útját a támadásnak, aminek szeme lilán világít.

- Talán meghívtunk téged is... G? – Áll elő Nova Cherry pulóverét viselve tekintete végig a földet figyeli.

- Honnan tudod a nevemet? – Kérdi meglepődve G.

- Ismertél valakit, aki történetesen az anyám volt. És mivel ő elég sok mindent leírt a naplójába rólad is eset néhány szó. – Magyarázza meg egyszerűen Nova. – De ami most fontosabb! – Mondja és elmosolyodva emeli fel tekintetét. Szemei lilán világítanak, amiken átfut egy enyhe piros fény. – Az nem érdekel, ha bántod őket. – Lép közelebb és bár G nem fél kezdi komolyan venni a dolgokat. – Nem érdekel, ha bántod Inket vagy Blue még az se érdekelne ha Errort támadnád meg! – Mondja amire Ink a háttérben felkapja a fejét. Ekkor Nova arcára kiül a színtiszta gyűlölet, amitől G is hátra tántorodik egy kicsit. Eltorzul szinte őrült hangon szólal meg. – Sose nyúlj a kisöcsémhez! - Mondja, majd megnyalja a szája szélét és elindul G ért.


Tudom tudom késtem is NAGYON a résszel és még rövid is lett :( nagyon sajnálom srácok megpróbálok bele húzni. Mindjárt itt a tavaszi szünet így lesz időm írni szóval csak kitartás és tényleg nagyon sajnálom.

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Where stories live. Discover now