A kertes házak között pontosabban az egyik házban él egy furcsa család. Miután egy ember felszabadította a szörnyeket mindenki feljött az emberek világába. A fogadtatás vegyes volt, de végül elfogadták őket. Persze vannak kivételek. Sans és Papyrus épp a kicsikre vigyáznak. Mind ketten csontvázak és nem mellesleg testvérek. A két csöppség Nova és Ryan Sans és Tina közös gyermekei, ikrek, de nem igazán hasonlítanak. Novának a haja anyáéhoz hasonló barnás viszont egy fokkal világosabb, szemei kékeszöldek. A haja elég gyorsan nő és már össze lehet fogni így két kis copf foglal helyet a fején. Kíváncsi és mindent meg akar „vizsgálni" vagyis fogdosni. Nehezen lehet elaltatni és bár még nem tud járni kúszva is elég gyors tudd lenni ezért az elkapása se könnyű néha. Ryan majdnem a teljes ellentéte nővérének. Ryan 2 perccel Nova után született és az elején kétsége volt, hogy életben marad-e. Haja szőkés barna, de inkább a szőke felé hajlik, szemei világoszöldek. Szeret sokat aludni és nem igazán az a mászkálós típus. Tart minden új dologtól és inkább kihagyja a kalandokat, amikbe nővére próbálja rángatni. Már most erős érdeklődést mutat a könyvek iránt így Tináék remélik sokat fog olvasni nagyobb korában. Ryan a kiságyában alszik békésen míg Sans és Papyrus Novát keresik.
- Hogy tűnhetett el? – Kérdi Sans a kanapé alá nézve.
- Nem tudom az előbb még az ágyában feküdt. – Mondja Papyrus a fejét fogva.
- Tina meg fog ölni! – Mondja Sans és egyre gyorsabban szaladgál fel s alá a lakásban. Az ajtó kulcscsörömpöléssel kisérve kinyílik. – Én feltartom, te keresd meg! – Mondja Sans és az ajtó felé veszi az irányt. Tina a földre teszi a nehéz szatyrokat és leveszi a cipőjét. Sans mögötte áll feszülten.
- Segítenél a szatyrokkal? – Kérdi Tina Sansre nézve. Sans idegesen nyel, egyet majd bólint. – Történt valami? – Kérdi Tina Sans után menve, aki leteszi a cuccokat a konyha asztalra. Neki dől az ajtófélfának és kérdően néz Sansre.
- Ugyan mi történt volna? – Kérdi Sans és épp elmenne Tina mellet, de egy kéz visszarántja, és a falnak nyomja. Tina a pólójánál fogva közelebb húzza magához Sanst mire ő nyel egyet.
- Drágám mi történt? – Kérdi Tina és elengedi Sans pólóját majd ujjával csiklandozni kezdi a nyakát.
- Tényleg semmi. – Mondja Sans félre fordítva a fejét. Tina közelebb hajol és megnyalja Sans nyakát, akit kiráz a hideg.
- Igazán? – Kérdi Tina suttogva. Sans tartja magát, de hamar megtör a „kínzás" miatt.
- Nem találjuk Novát. – Mondja és várja a fájdalmat. Tina ledermed, majd ellöki magától Sans aki a falnak nyomódik.
- Hogy érted, hogy nem találjátok? – Kérdi idegesen.
- Lefektettem Ryant és amikor megfordultam ő eltűnt. – Mondja Sans a tarkóját dörzsölve. Tina felszalad az emeletre és ránéz a békésen alvó Ryanre.
- Miért nem tudnak vigyázni két 3 hónapos gyerekre? – Kérdi magától Tina. – Nova! – Kiáltja el magát és gyerekkuncogást hall a szekrény felől. Elmosolyodik és megforgatja a szemét. Oda megy és kinyitja a szekrényt melynek aljban a kis Nova játszik egy plüssmacival. Tina felveszi és megpuszilja a fejét. Elkezdi ringatni majd mikor attól nem álmosodik el, leteszi a kis ágyba és előveszi a zenedobozt.
- Énekeljek neked? – Kérdi, amire Nova eldobja a macit és doboz felé kapdos. Tina leül és kinyitja a kis dobozkát, ami kellemes dallamot játszik. Betakargatja a kis Novát és énekelni kezd.
~You are my sunshine... my only sunshine.
You make me happy
When skies are gray...
You'll never know dear,
How much i love you...
Please don't take my sunshine away. ~Lassan a dallamot követve énekel, miközben Nova egyre lejjebb csukja a szemét és végül álomba merül. Tina fáradtan dől hátra a hinta székében és onnan figyeli a békésen alvó gyerekeket. Sans halkan lép be a szobába és oda megy Tinához.
- Sajnálom. – Mondja a földet nézve. Tina föl áll és átöleli Sans aki egyből visszaölel.
- Semmi baj nem a te hibád. –Mondja, beletörődve Tina majd a gyerekekre néz. – Szerinted rendben lesznek? – Kérdi aggódva.
- Persze hogy rendben lesznek. Nincs mitől félned. – Mondja Sans és megpuszilja a lány fejét. – Gyere nekünk is pihenni kell. – Mondja és kézen fogva Tinát elmennek lefeküdni, aludni.
Másnap Toriel és Frisk jön látogatóba. Nova szokás szerint energikusan játszik a babájával amit Frisk hozott neki. Ryan pedig nyugodtan fekszik Toriel karjaiban amint ő ringatja a kisfiút.
- Olyan nagyok már. – Mondja Frisk és leül Toriel mellé kezében Novával.
- Igen egyre gyorsabban nőnek. – Mondja Sans nevetve. Nova fészkelődni kezd és nyöszörög. – Mi a baj? – Kérdi Sans megsimogatva a lányka fejét, de az nem hagyja abba és egyre nyűgösebb. – Tina ide jönnél egy kicsit? – Kiáltja el magát Sans és a konyha felé veszi az irányt. Ryan testvére felé nyúl és megfogja a kezét, amire Nova nevetgélni kezd. Toriel és Frisk egymás mellé teszi a két kicsit, akik egymás kezét fogva elalszanak. Tina gyorsléptekkel indul el a kanapé felé, de mikor meglátja, a kicsiket felsóhajt. Sans hátulról átöleli, és úgy nézik az alvó gyerekeket.
ESTÁS LEYENDO
Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~
FanficÉn és a tükör világ 2.rész Miután megszületnek Tina és Sans közös gyerekei sok komplikáció lép fel az életükben. Tina szeretné, ha a kicsik nem örökölnék a képességét, de erre még nincs garancia. Tina és Sans egyszerre próbálnak jó szülők és norm...