25. Szerelem?

155 11 3
                                    

Ryan elkezdte az egyetemet, Sans továbbra is a Grillby's-ben dolgozik felszolgálóként. Nova viszont nem tudja, mit kezdjen magával. Jelenleg egy bárban dolgozik, pultosként esténként reggel pedig a ház körüli dolgokat intézi el. Rengeteg fiú szemet vetett már rá, de ő egytől egyig mindet visszautasítja. Nem találja a helyét... nem talál senkit, aki mellett jól érezné magát. Még Ryan is elkezdett randizgatni egy lánnyal, akivel egész jól haladnak a dolgok. Nova halkan lép be a lakásba és ledobva kulcsait és bőrdzsekiét, elindul a szobájához. Még mindenki dolgozik így nincs sok tenni valója. Belépve meglát, egy kicsiny keskeny vázát melyben egyetlen száll fekete rózsa áll. Oda lépve kiveszi a vázából és ujját végig húzza a selymes szirmain. Visszateszi és leülve ágyára ölébe veszi laptopját. Egy idegen teljesen üres beszélgetős oldal nyílik meg magától. Egyedül egy kis dobozka van, ahova az üzenetet lehet írni semmi más.

*Hogy vagy Sweetheart? – Jelenik meg egy fekete üzenet a képernyőn. Nova lágyan elmosolyodik és gépeli a választ.

*Szia, Ruru. J Egész jól bár a munka elég fárasztó mostanában... - Válaszol és hátát a falnak döntve várja, hogy Error begépelje üzenetét.

*Hallottam sok udvarlód van mostanság... találtál már valakit magadnak? – Kérdi néhány perc után Error.

*Nem igazán, mindenki csak azért akar velem lenni, mert jól nézek ki. Nem tudnak ők semmit se rólam. – Válaszol szinte azonnal Nova felsóhajtva. -* Te hogy állsz lányok terén? – Írja kuncogva Nova hisz tudja a választ. Error sosem volt közelebbi kapcsolatban egyetlen lánnyal sem. Sokáig nem jön válasz, amire már aggódni kezd. Talán valami rosszat mondott volna?

* Jelenleg tetszik nekem valaki. – Amikor megjelenik, a válasz Nova lefagy. Nem erre számított. Nem tudja mit kéne erre reagálnia. Egy ismeretlen érzéstől görcsbe rándul a gyomra. Vesz egy mély levegőt és tovább gépel.

*Tényleg? Ki az? Vallottál már neki? – Írja le Nova, de ajkába harapva gondolkodik elküldje-e. Valamiért ideges és nem tudja ezt hova tenni. Végül mérgesen rá nyom a küldés gombra. Nem igaz hogy nem tud elküldeni egy ilyen egyszerű üzenetet. Hisz Error a barátja támogatnia kell mindenben.

*Én úgy érzem vallottam... de ő nem veszi észre a jeleket, amiket adok. – Írja szinte azonnal a választ Error. Nova egy percre elgondolkodik, vajon ki lehet az. Hisz eddig sosem beszélt neki semmilyen lányról. Ryan benyit a szobába és elmosolyodik a zavarodott Nova láttán.

- Erroral beszélsz? – Kérdi, amire testvére is felkapja a fejét.

- Igen. – Mondja és ismét a képernyőt nézi. Ryan bejön és helyet foglal az ágyon nővérével szembe, aki még mindig vacillál.

- Látom megint küldött egy rózsát. – Mondja Ryan mosolyogva. – Rég találkoztatok, nem? Már nagyon régóta egy helyben élsz se te ne látogattad meg őt és ő sem jött el soha. – mondja elgondolkodva Ryan.

- Próbálok normális életet élni, ha megint elkezdek vándorolni biztos, teszek valami örültségét! - Válaszolja Nova még mindig a képernyőt bámulva.

- Min gondolkodsz ennyire?- Kérdi Ryan közelebb menve.

- Error azt mondja, hogy tetszik neki egy lány, de az nem veszi a jeleket. Szerinted erre mit kéne reagálnom? – Kérdi értetlenül Nova.

- És te nem tudod ki az? – kérdi teljesen ledöbbenve Ryan hisz eddig azt hitte teljesen egyértelmű.

- Még is honnan kéne tudnom? – Kérdi Nova felháborodva. Ryan csak a fejét fogj, majd szemeit megforgatva kimegy a szobából.

*Nova? Itt vagy még? – Jön egy kérdés. Nova visszakapja, fejét a monitorra majd elgondolkodik. Hiszen ők ketten barátok szóval muszáj bátorítania, nem?

*Persze vagyok. Lehet nem elég egyértelműek neki a jeleid. – Írja, de még mindig azon agyal vajon kit szemelt ki Error.

*Szerinted mit kéne tennem? – Kérdi Error amire Nova megdermed. Valamiért nem akarja, hogy Error összejöjjön azzal a lánnyal. Össze van zavarodva, gyomra görcsöl, nem tudja mit kéne tennie.

*Mondtad már közvetlen neki, hogy Szereted? – Kérdi Nova és szemében egy könnycsepp gyűlik.

*Nem, szerinted akkor végre megértené? – Kérdi Error szinte azonnal.

*Igen, ha abból nem érti meg akkor tényleg nagyon buta lány néztél ki magadnak. – Írja kicsit kuncogva Nova.

*Én úgy szeretem, ahogy van... Még ma elmondom neki! Személyesen... majd beszélünk. – Azzal Error lelép. Nova szeméből ömlenek a könnyek. Error boldog lesz. Nem kéne ennek örülnie? De ő nem tud ezzel mit kezdeni. Fél... fél, hogy elveszíti az egyik legjobb barátját az életéből. Félrerakva laptopját jó ideig csak gondolkodik és agyal, vajon mit kezdjen.

- Itt egy újabb udvarlód! – Kiállt fel Ryan és hangjából hallatszik, hogy boldog. Nova megtörölve szemeit lekászálódik a lépcsőn. De ami lent fogadja, attól ledermed. Error ott áll vele szemben kezében egy vörös tulipánnal. (jelentése: higgy nekem, szerelmi vallomás)

- Nova, én... izé... - Error fejét a földre szegezi, nem tud megszólalni. Kétségbe esve szorongatja a virágot. Majd összeszedve minden bátorságát felnéz az összezavarodott Novára és végre kinyögi. – Szeretlek! Kérlek, járj velem! – Mondja, amire Nova ugyan olyan ledermedt pózban sírni kezd. Szeméből záporoznak a könnyek majd észhez kapva Error nyakába ugrik. Szorosan öleli és csak sír. Error elkezd ismét pixelesedni. – Ez most egy igen? – Kérdi összezavarodva. Hangja jobban rezeg, mint általában.

- Igen te idióta! – Mondja könnyes szemmel, de mosolyogva Nova és ad egy puszit Error homlokára, aki ismét pixelesedni kezd. Nova felnevet és érzi, hogy az eddigi kényelmetlen érzése egyszeriben megszűnik.

- Szerintem ennyi vele! – Mondja Ryan mosolyogva Nova értetlenül néz testvérére. – Mellette a helyed. Ezt mindenki tudja. Plusz már jó régóta vagy egy helyben biztos unod már! - Mondja nevetve Ryan. Nova elvigyorodik és felszalad a szobájába. Kikotorja az ágya alól a táskáját, amit még Gastertől lopott el és mindenét beledobálja. Átöltözik egy egyszerű neonrózsaszín trikóba, farmer sortba és természetesen felveszi karóráját. Egy nyaklánc majd a felemás színű cipői és készen is áll. Bemegy a mosdóba és világos barna haját lófarokba köti, hogy így láthatóak legyenek zöld szemei. Bal szeme alatt az orráig elhúzódó heg most már élete végéig el fogja kísérni, de nem, zavarja. Felveszi a táskáját a vállára és nagy levegőt véve megy vissza. Még egyszer utoljára megöleli testvérét és ír egy rövidke levelet apjának. Megfogja Error kezét majd átlépnek egy átjárón az új élet felé.

- Biztos jó itt neked? Velem? – Kérdi Error idegesen, amíg Nova kutakodik a táskájában.

- Nem jöttem volna el, ha nem tartanám helyesnek. – Monda nevetve. Elővéve laptopját felnyitja és gépelni kezd.

- Kinek írsz? – Kérdi kíváncsian Error.

- Inknek. Tuti ki fog borulni! – Mondja nevetve Nova. Error arrébb megy és leül háttal Novának. Aki persze oda megy és bele ülve Error ölébe-zavarba hozza őt. Pixelesedik és pánikol. – Szokd meg! – Mondja mosolyogva Nova és ad egy puszit Error arcára. – Mostantól a tiéd vagyok. – Súgja oda vigyorogva amire Error teljesen elvörösödik.

Ismét tükrök (Undertale) ~Befejezett~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt